Jump to content

Krav til annonser


jmosbakk

Recommended Posts

Mulig dette har vært diskutert før, men jeg kunne gjerne tenkt meg at det kom noen retningslinjer for hvordan en annonse skal være utformet.

Å legge inn en link til finn.no og ingenting annet er latskap og tildels irriterende. Mangt kan sies om at jeg trolig ikke har store bekymringer i livet som har tid til å bry meg med slikt, men jeg følger med ganske aktivt i markedet og blir glad hver gang jeg ser noen som har gjort seg litt flid med annonsen.

 

Mitt forslag til hvordan en annonse bør utformes er som følger:

 

-Overskrift som forteller tydelig hva som selges/kjøpes/byttes.

-Navn på varen, så detaljert som mulig.

-Kaliber, der det er aktuelt.

-PRISANTYDNING

-Lokasjon på varen.

-Foretrukken kontaktmåte.

-Bilder er å anbefale/foretrekke, men jeg synes ikke det er rimelig å sette det som et må-krav.

Noe mer som burde være med?

 

Hvis retningslinjene ikke overholdes så kan trådstarter få en "mangellapp" på PM og hvis manglene ikke utbedres innen rimelig tid så slettes annonsen.

Skulle dette medføre en for stor arbeidsbelastning på moderatorene så kan muligheten for mangellapp utgå og annonsen slettes uten forvarsel.

 

Høres dette rimelig ut eller er jeg grinete nå?

 

 

@Moderator: Kanskje denne burde vært flyttet slik at det er mulig å diskutere saken? Tenkte ikke på at det er bare dere som får til å svare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...