Jump to content

Ny klasse i NSU: 2-hands Mariette ?


bosnes

Recommended Posts

Hei!

Har tenkt ei stund på om ikkje NSU skulle hatt ei nasjonal klasse for 2-hands pistol/revolvar. Feks. Mariette, 2-hands.

 

Grunnen til framlegget er å betre rekrutteringa. Det er ikkje til å kome forbi at rekrutteringa til NSU er dårleg. Mi erfaring er at det er ganske mange som er interesserte og prøvar ei stund, men konkurranseprogramma vert opplevd som ganske vanskelege. Nokre kjem på eit stemne eller to, får dårlege resultat, og så ser vi dei ikkje meir... Hadde det vore ein ide og innført ei nasjonal klasse (ikkje nødvendigvis på NM, men som kan skytast på approberte stemner) der det kan skytast 2-hands? Mest nærliggande er å innføre 2-hands Mariette, sidan dette er den mest vanlege inngangsporten til svartkruttskytinga.

 

For meg personleg (dette skal sjølvsagt ikkje tilleggast noko avgjerande vekt) har dette vorte spesielt aktuelt dei siste månadene, sidan eg har ein senebetennelse i høgre hand som gjer at eg ikkje kan skyte ein-hands, men 2-hands går rimeleg greit)

 

Eg trur det hadde betra rekrutteringa om vi hadde ei klasse på approberte stemner for Mariette-2hands.

Kan tenke meg å foreslå dette på årsmøtet i NSU i år, eller neste år. Men vil gjerne høyre andre sine meiningar.

 

Køyr diskusjon!

 

 

Mvh

Bjørnar Osnes, Ørsta/Volda PK

 

PS: Dette innlegget er også posta på svartkrutt.net

Link to comment
Share on other sites

Det kan sikkert være et bra tiltak det, det kunne sikkert gjelde patron revolver også.

Vi er så få som driver med svartkrutt så å prøve og gjøre noe for og få med flere skyttere er nok lurt.

 

Når er det jo litt rart ikke flere driver med svartkrutt skyting da, det er jo utrolig kjekt.

En perkusjons revolver er jo billig i innkjøp å en kg svartkrutt er billig så inngangsbilletten til sporten er langt i fra høy.

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg merker det når jeg forsøker å rekruttere til NSU: Tar med meg svartkruttpistolen, skyter noen skudd på ei vanlig trening, alle blir giret og halvparten vil begynne. Så hører man ikke mer og spør man, så får man "næh, har ikke tid", "næh, for dyrt", "næh, jeg har vondt i ræva/vilja".

 

Men en klasse der de kan skyte tohånds, kjør på. Da kan jeg benytte "men du har lov å bruke to hender på stevner".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Slik jeg merker det når jeg forsøker å rekruttere til NSU: Tar med meg svartkruttpistolen, skyter noen skudd på ei vanlig trening, alle blir giret og halvparten vil begynne. Så hører man ikke mer og spør man, så får man "næh, har ikke tid", "næh, for dyrt", "næh, jeg har vondt i ræva/vilja".

 

Men en klasse der de kan skyte tohånds, kjør på. Da kan jeg benytte "men du har lov å bruke to hender på stevner".

Hei !

 

Må melde meg på i diskusjonen og si at dette høres ut som et bra forslag .

 

At det hadde virket positivt på rekrutteringa tror jeg helt sikkert . Det kan uansett ikke virke motsatt , så her har man alt å vinne . :wink:

Link to comment
Share on other sites

Klassen den finnes den. Den er godtatt på styremøtet i NSU, og det kan skytes i prekusjonsrevolver replika, og perkusjonsrevolver orginal, samt patronrevolver. Her går orginal og replika i samme klasse.

Men du kan ikke skyte i klasse Mariette, Colt og Smith&Wesson klassene på samme stevne, da dette er en-hånds klasser.

To-hånds klassene er tenkt som rekruteringsklasser, og da blir det feil at dem som skyter enhånds også skal stille i tohånds klassene, da blir hensikten borte.

Dette er bare en nasjonal klasse, og det er heller ikke en NM klasse.

 

Hans Torslett

Sekretær NSU

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...