Jump to content

Icom Prohunt F34 dealer programmer


rogerblaser

Recommended Posts

  • 9 months later...
  • 3 weeks later...

Noe nytt her? Har en bti selv med bl.a. Jakt, sikring, maritim og røde kors kanaler. Snakker selvsagt kun på de kanalene jeg har lisens. De øvrige kanalene brukes kun til lytting. Holder på å ta scr sertifikatet nå, og skulle gjerne ha lagt inn litt flere maritime kanaler. (fortrinnsvis uten å reise fra vestlandet til svinesund).

 

Programmeringskabel har jeg, men tar gjerne imot tips om hvor programvaren kan skaffes.

 

Rune

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Jeg har søkt efter dette "Dealer Program" til Icom Prohunt meget, meget, meget længe og er nu faldet over dette indlæg.

Jeg håber i måske kan hjælpe med et tip til hvor jeg kan finde dette program, da jeg har købt en brugt Icom F34 Prohunt som mangler de danske jagtkanaler og som radio amatør vil jeg naturligvis gerne selv kunne ændre kanalerne på min radio :-)

 

Håber i kan hjælpe :-)

 

Mvh

Harding

Link to comment
Share on other sites

Jeg har dessverre ikke funnet noen programvare. Har løst det hele med at jeg bruker prohunten kun på jakt på land. Jeg har kjøpt en billig kinaradio til bruk på sjø, der jeg har programmert både jakt og maritime kanaler. Kr 500 for en wouxun radio. Funker helt fint, men den er bare 2 watt. Jeg er fremdeles på utkikk etter dealer programvaren, slik at jeg får lagt inn de maritime kanalene på prohunten og.

 

Rune

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 7 months later...

Til F34 finnes det to versjoner av software "dealer" og "advanced"

 

Dealer kan kun legge inn simplex kanaler 

Dealer kan ikke legge inn det som trengs for sikringsradioen. (hvis sikringsradio er lagt inn med Advanced fra før, vil det fungere å legge inn simplex kanaler med Dealer  i tillegg)

 

Advanced  kan legge inn duplex kanaler og sikrings radio "fra bunn av"

 

NB! noen av marine kanalene er Duplex og kan dermed ikke legges inn riktig med "dealer"

 

Send meg en PM for F34 Dealer

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...