Jump to content

Steyr Hunting 5 Auto


.204 Ruger

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

Jeg har hatt den halvautomatiske versjonen.

14lj885.jpg

 

Et av de absolutt beste luftgeværene jeg har hatt, angrer på at jeg solgte den. Veldig presis, solid mekanisk, utrolig høy kvalitet og driftssikker. Ikke noe leamikk på denne. :winke1:

 

Den blir kanskje litt lang, spesielt med lyddemper, så jeg hadde sett nærmere på 'Scout' versjonen.

Link to comment
Share on other sites

Kjekt å høre at du var fornøyd. Blir nok kanskje en slik etterhvert ja. Har i dag FX Cyclone, veldig fornøyd med den og. Skal jeg finne noe bedre, må jeg nok opp i Steyr.

Følger det med noe til å fylle med? Kan den fylles fra 300 bars flaske?

Har lett etter en regulator, for å få 220 bar fra 300 bar flaske. Men det er ikke hyllevare rundt forbi.

Link to comment
Share on other sites

Hadde en FX Revolution i 2008-9, disse kan ikke sammenliknes med Steyr kvalitetsmessig.

 

Følger med fylleadapter som du skrur rett i flaska (232 bar):

zn9euw.jpg

 

På modellene med quickfill følger det også med fyllenippel som du skrur i fillkitet på flaska/pumpa:

nyd0mv.jpg

 

Det er ikke noe problem å fylle fra 300 bars flaske (trenger heller ikke regulator eller reduksjonsventil for dette). Kjøper du en Steyr med quickfill og har flaske med fillkit trenger du ikke noe ekstra. Ellers selges det adaptere som passer rett i 300 bars flasker og mellomlegg til å bruke med adaptet som følger med våpenet.

 

 

Regulator kan du kjøpe her:

https://www.krale-schietsport.nl/en/reg ... e-mk3.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg har hatt den halvautomatiske versjonen.

14lj885.jpg

 

Et av de absolutt beste luftgeværene jeg har hatt, angrer på at jeg solgte den. Veldig presis, solid mekanisk, utrolig høy kvalitet og driftssikker. Ikke noe leamikk på denne. :winke1:

 

Den blir kanskje litt lang, spesielt med lyddemper, så jeg hadde sett nærmere på 'Scout' versjonen.

 

 

Er dette et linksvåpen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...