Jump to content

Duracoat Shake and Spray forhandlere?


Rifleemil

Recommended Posts

Hei!

Driver på og modifiserer min Brno 602 308w til en framtidig langholdsrigg, fått laget justerbar kinnstøtte,

og justerbar kolbekappe. Stokken er noe godt brukt så da tenkte jeg og få på ett lag med duracoat, og da

har intressen falt på det Shake and spray kittet.

 

Snakket med durano.no de har utsolgt i 5-6 uker, det er litt lenge og vente synes jeg, så lurte på om dere vet

om noen andre forhandlere som sender til Norge?? Finner mange i statene, men de sender ikke til Norge..

Noen som har erfaringer med shake and spray kan vi nå ta i sammen slengen? :)

Link to comment
Share on other sites

Okei, har lest litt på forumet her så jeg forsto det slik at shake and spray var ett dugende produkt skjønner du!

 

Men da må jeg kanskje innom claes olsen å handle meg en sprøyte da, har kompressor stående så det er ikke noe problem..

Er det noen av durano.no sine duracoater som ikke annbefales? Ser for meg en mørk farge, svart matt, mørke grå

eller noe lignende.. :)

Link to comment
Share on other sites

Durano har, kjøpte DuraCoat Shake'N'Spray fra nettbutikken der for ca 4-5 uker siden.

http://durano.no/index.php?cPath=44" target="_blank

 

Om dette ikke sitter er det grundarbeidet som er for dårlig. DuraCoat Shake'N'Spray "metoden" er jo den samme som om du bruker kompressor. Duracoaten er akkurat den samme.... Men det er jo 10 ganger mere lettvindt med DuraCoat Shake'N'Spray kontra å bruke kompressor/lakksprøyte.

 

Se linken for info:

http://durano.no/extra_info_pages.php?pages_id=7" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Resultatet blir mye penere om du lakkerer ordentlig, med luft og ei sprøyte. Shake and Spray gir et tykkere lag, blir ikke like fint.

 

Durano har mange fine farger. Selv har jeg brukt matte farger. OD Green, Sort, Dark Earth, og en kaki som jeg ikke husker navnet på i farta. Fine farger alt sammen.

Link to comment
Share on other sites

Hei alle,

eg har lakka 4 våpen med Shaken-stirr duacoat,og ingen flasser eller skraper av!!!!. Kan trygt anbefale produktet !!!! Men det er en ting som "hemmer" litt ,og det er at du kan ikke regulere mengde lakk eller trykk . Kun din kordinering med fingertrykk og fart forbi :D

Så nå er jeg på vei til Clas olson for og kjøpe ei elektrisk maling sprøyte (Bosch) ,så slipper enn kompressor.

hmmmm,må finne frem flere våpen fra skapet............

iphone160112005.jpg

iphone08032012007.jpg

iphone160112002.jpg

iphone160112006-1.jpg

17022012008.jpg

løp og kjøp :D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...