Jump to content

Lage slire til neverkniven


haretex

Recommended Posts

Trådene dine har inspirert meg utrolig mye, og håper derfor at du fortsetter å dele dine prosjekter med oss andre.

 

Bildene dine har etter min mening vært svært tydelig, og hjulpet meg mye.

 

Sitter selv uti bua hvertfall annen hver dag. og har prøvd flere av dine og andres metoder.

 

Et godt bevis på det, er dagens økt uti bua:

 

20140302_200643.jpg

 

20140302_200742.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Takker så mye begge to. Hyggelig at dere likte neverknivtrådene.

Selv om jeg ikke har sett noen andre neverkniver presentert her så håper jeg noen har hatt litt nytte av dette.

 

Har planer om en ny bildetråd i løpet av høsten, får se når jeg kan komme igang med det.

 

-haretex

Vennlidlest og studert tråden din hele veien. Dette er noe av det mest lærerike jeg har sett innenfor kniv/slire.

Fatastisk på linje med alt du leverer.

Jeg og kansje mange flere ville virkelig sette pris på en liten tråd fra deg i farging og dekorering av slire.

Håper virkelig at det kommer.

vennlig hilsen

arnehenrik

Link to comment
Share on other sites

Nå som jeg endelig har fått laget en bruker her inne så må jeg bare kaste meg på å bukke dypt i støvet for fantastiske tråder Haratex!!

 

Virkelig bra og nøye gjennomtenkt. Herlig å se et slikt fantastisk arbeide som inspirerer en nybegynner som meg. Takk for at du deler!

 

Husk at jeg allerede er påmeldt hvis du plutselig skulle få et behov for å holde kurs... :roll::roll:

 

Mvh Tom

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mr.Fjeldberg takk for at du:

 

1. Tar deg tid til oss

2. Viser med enkle bilder og tekst hvordan en uerfaren hobby kniv/sliremaker kan bli bedre

3. Inspirerer oss med slike tråder

4. Knivmakere og slire makere er et flott håndtverk, be proud........

 

Ja, jeg regga meg her etter at Mr.Google tok meg hit i min leten etter hvordan jeg kunne gjøre ei litt penere knivslire til knivene mine (jeg er kun amatør knivmaker, med trykk på amatør .) )

 

Jeg følger litt med på slike tråder, kommenterer sjelden, men nå var det slik at jeg bare ville vise deg den respekt som du har fortjent med ditt arbeid...

 

Fortsett å inspirer oss :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...