Jump to content

Pistolklubb Levanger og Verdal


sjorgen

Recommended Posts

Verdal Sportsskytterlag og Levanger pistolklubb har inngått en samarbeidsavtale hvor medlemmene har like rettigheter og plikter.

Vi trener inn på Vinne skole på vinteren (5 elektroniske skiver). Om sommeren trener vi i Tromsdalen der vi har en meget flott feltløype og baneskyting på 20 pappskiver. Levanger PK har ikke egne baner.

 

Jeg bor i Levanger, men er medlem i Verdal først og fremst fordi Verdal er størst, og at vi dermed lettere har muligheter for å stille lag.

 

http://www.verdalssl.no" target="_blank

 

Personlig jobber jeg for en sammenslåing av klubbene. Vi er nå enige om at Verdal SSL skal ha sitt 75 år jubileum i 2012. Så får vi komme tilbake til saken i 2013.

 

http://www.innherredpk.no" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Levanger Sportsskyttere lever i beste velgående, og hadde 22 deltakere til NM rifle på Elverum andre helga i september. Pistolskytingen deres har jeg ikke kjennskap til, men 50 m rifle skytes på den flotte banen i Torsbustaden (skianlegg på samme sted).

 

Send en mail til nilshdahl@gmail.com (omskolert pistolskytter), så blir du nok vel mottatt.

 

På Tryneboka skal du visstnok kunne finne både "Levangerskytterne" og "Levanger Sportsskytterlag".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Viser til mitt svar fra 23.10.11. Klubbene samarbeider, og det har blitt slik at Verdal er klubben for pistol og Levanger for rifle. Siden forrige svar har Levanger SSL og Levanger PK fusjonert og heter nå Levanger SSL.

For pistol har Levanger bane for luft i Levangerhallen og fripistol (50 meter) i Torsbustaden i Skogn. All annen pistolskyting skjer i regi av Verdal SSL. Nå trener vi på Vinne skole hver tirsdag kl. 18.

Vi er ganske aktive på stevnefronten, og i 2018 skal vi arrangere > 35 stevner. I overmorgen er det hurtig fin på Vinne, og om en uke (tirsdag) er det NAIS.

Link to comment
Share on other sites

På 17.10.2017 den 22.53, nhd skrev:

Viser til mitt svar fra 23.10.11. Klubbene samarbeider, og det har blitt slik at Verdal er klubben for pistol og Levanger for rifle. Siden forrige svar har Levanger SSL og Levanger PK fusjonert og heter nå Levanger SSL.

For pistol har Levanger bane for luft i Levangerhallen og fripistol (50 meter) i Torsbustaden i Skogn. All annen pistolskyting skjer i regi av Verdal SSL. Nå trener vi på Vinne skole hver tirsdag kl. 18.

Vi er ganske aktive på stevnefronten, og i 2018 skal vi arrangere > 35 stevner. I overmorgen er det hurtig fin på Vinne, og om en uke (tirsdag) er det NAIS.

Jeg forsto det slik at det var en aktiv klubb. Det blir vel noen stevner etter at jeg har blitt litt varm i trøya. Takk for ytterlig informasjon..:) Kommer på tirsdag (24.10) så for jeg se hvordan NAIS foregår.

Link to comment
Share on other sites

16 timer siden, Aina skrev:

Velkommen til oss, til en trivelig og aktiv klubb 😀  hilste på deg i går 😆 ser frem til å ha deg med på laget! 

Hey Aina!

Tusen takk..:)... Ser frem til å bli med:) Dere virker som en trivelig gjeng...:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...