Jump to content

Slapp fokus på kundeservice hos Winge Våpen


sealie

Recommended Posts

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jakt og våpenbutikker skal være fredlyst for all kritikk, det er ikke sånn i noen annen bransje.

Men våpenbutikkene skal gjerne slippe unna med hva som helst i noens øyne.

Man må jo selvsagt ha forståelse for at de ikke kan svare på mail mer enn annenhver uke, og kanskje bare ta en av 20 telefoner. Et firma i andre bransjer hadde vært ferdig på null og niks med sånn kundebehandling.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dere jamrer like fælt alle sammen, enten om det ene eller det andre. Om noen sier noe negativt er det jammer, og da må noen jamre om det og sånn går dagene. Om dere er lei av jammer, SÅ SLUTT Å JAMRE SJÆL FOR FAEN!!! Dere bidrar bare til enda mer.... Og dette sier jeg til begge leire, besvaring av anklager om jamring er også jamring. Og da ruller ballen i en stadig brattere bakke. :?

Link to comment
Share on other sites

..synes denne tråden etterhvert eksemplifiserer seg, eksakt som nettstedet går under på folkemunne, nemlig...

 

http://www.jammeret.no" target="_blank" target="_blank

 

Blir litt overrasket av innleggene dine Bukke. Jeg skjønner du gjør det for å provosere, men er det noen som jamrer her så er det deg. Ser du på mitt tidligere innlegg så synes jeg saken er enkel. Driver du en servicebedrift må du oppretteholde en hvis standard som du må følge, så enkelt er det!

 

Jeg har forøvrig handlet til Winge selv uten problemer, men det er jo tydelig at de har et problem.

Link to comment
Share on other sites

Nå synes jeg tråden ble usaklig. Folk klager på jammer her, men hvem er det som jamrer! Folk som oppretter en post for å jamre om jamring bør tenke seg om. TS hadde en saklig tråd om sin erfaring!

 

Deling av kjøpserfaring kaller jeg det, har man en dårlig opplevelse kan det deles slik at ikke andre gjør den samme fella, det er jo bare en vennlig gest og vi har noe som heter konkurranse i Norge .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg fikk nylig en svært dårlig erfaring da jeg skulle kjøpe meg rifle og hagle hos winge. Winge hadde en ruger m7 brukt på lager.

Jeg kjøpte denne samt en remington 870 super mag. Så sendte jeg våpensøknadene mine pr post til winge dagen etterpå.

Så gikk det et par dager og jeg fikk mail om at rifla var solgt og fantes ikke lenger på lager. Jeg ringte og etter en god del forsøk kom jeg igjennom, da skulle vedkommende sjekke om om de hadde noe annet inne på bruktlageret. Han bekreftet også at hagla var på lager og blei sendt snart. Det varte og rakk og jeg fikk aldri noen tilbakemelding. Så jeg ringte på igjen og etter å ha forsøkt å ringe de ca 6-7 ganger så kommer jeg igjennom, da får jeg høre at hagla ikke er på lager og at det er flere kunder som står og venter på denne (!!!!). Hvor i alle dager er internkommunikasjonen her?

Jeg har også forsøkt å få de til å bekrefte om de har motatt mine våpensøknader og da sier de bare, det har vi helt sikkert.

Det står i klartekst på Winge sine hjemmesider at de vil kontakte kunden når de mottar søknaden. Jeg har svært vanskelig for å tro at de har kommet bort i posten. Har forsøkt å få et skriflig svar med winge på at de vil sende våpensøknadene mine i retur men det lar seg ikke gjøre. Jeg har hatt min første og siste handel hos denne leverandøren. Jeg er Avdelingsleder i en servicebedrift selv og vet forbannet godt at det ikke er slik man behandler kunder.

 

 

-gordon-

Link to comment
Share on other sites

Jeg har forøvrig bedt om tilbud på en rifle i 308w da de allerede har søknadene mine skriflig, ikke dette heller synes være interresant mail lektyre hos winge. Har også snakket med en annen person som ikke hadde noe med salg å gjøre og forklart problemet. Vedkommede har sagt seg enig i at slik kan det ikke være og lovet meg at en skulle ringe meg tilbake å ordne opp i dette. Som forventet så skjedde det aldri at noen ringte meg opp igjen. Winge har søknadene mine og tiden blir knapp før jakta starter..

 

 

-gordon-

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha skumlest flere tråder som omhandler kundeservice er kontakt pr telefon og email litt varierende hos flere forhandlere.

 

Det er sikkert mange årsaker til dette men jeg tviler sterkt på at de lar være å ta telefon eller å svare på email bare for moro skyld, jobber selv i en servicebedrift hvor pågang på tlf og mail når uante høyder nesten daglig og dette i tillegg til alle som møter opp personlig ... når skal man svare de man ikke rekker?

 

Man kan selvsagt ansatte flere folk men dette må også stå i stil med forventet omsetning i forhold til pågangen.

 

Tenker også at formulering av email og forventet responstid henger litt sammen, har du tenkt gjennom hva du egentlig vil ha svar på?

 

Har selv sendt email til Winge, Børselars, Landrø og Steenvåg ... har tilgode å ikke få svar i løpet av en dag eller to!

 

Med det sagt så må enhver som driver en servicebedrift ha i bakhodet at historier som den nevnt i denne tråden sprer seg som ild i tørt gress, en negativ omtale som denne har bare i denne tråden skremt vekk 4 kunder som før de i det hele tatt har hatt kontakt med Winge har bestemt seg for å handle et annet sted.

 

Nå er det også sånn at de fleste forhandlere jeg har vært i kontakt med har en felles mailadresse SAMT at hver ansatt også har sin egen email, vil tro det er større sjans å nå riktig person ved å sende til riktig adresse første gangen, korter nok ned svartiden betraktelig også ;-)

Link to comment
Share on other sites

Tenkte jeg skulle få meg litt erfaring med Winge.

Jeg kan jo ikke akkurat si at jeg ikke ble advart, men likevell.

 

Skulle bestille meg 3 pistoler.

Prøvde derfor et par dager å ringe MANGE ganger. Jeg hadde fått beskjed via jungeltelegrafen at Winge er en plass man må møte opp for å få kontakt.

Altså, de driver nettbutikk, og de har telefon. Begge deler teknologi for at personlig oppmøte ikke skal være nødvendig. Dette er vel også baktanken til Winge når de anskaffer slik teknologi?

 

Vel, i nettbutikken hadde de våpnene jeg skulle ha, og det stod tilogmed at de tok kontakt ved bestilling av våpen.

Grunnet tidligere advarsler om at beholdning ikke alltid var oppdatert i nettbutikken, valgte jeg følgende metodeR:

Bestille de jeg skulle ha, med levering Faktura. Det tok ett kvarter før jeg fikk respons på den! Det skal sies at responsen var i form av

kansellering av ordre. Ventet litt på telefon fra dem. Det lå jo faktisk inne en reell ordre de sikkert var interessert i å få effektuert.

 

Men nei. Ingeting hørt.

La inn en ordre med Finansiering.

Alt ok.

Etter litt; Ordre kansellert.

 

 

Har ikke hørt et ord i form av telefon eller mail.

Jeg tar et hint.

 

Har fått meg det jeg skal ha, og er knalle fornøyd med det. Mailet med TO forskjellige nettbutikker om forskjellige våpen. BEGGE svarte innenfor en time. Dette var etter kl 20 på kvelden. Om ikke det tilogmed var en lørdag eller søndag.

Kjøpet ble avklart samme kveld.

 

Nå er ikke det min generelle forventning, men svar innenfor et par dager er et minimum. Om ikke annet med beskjed om at "melding / ordre mottatt. Vi har et par spørsmål, og vil ta kontakt i løpet av uka."

Link to comment
Share on other sites

Si meg Varegg, hvorfor skulle det være usansynlig?

 

Har gjentatte ganger kjøpt ting via mailadresser jeg finner på nettbuikker (ikke nødvendigvis jakt relatert) i helger og på kveldstid hvor jeg har fått mail sammekveld med at ordren er registrert osv...

Link to comment
Share on other sites

Jaktfall, feks svarer på de merkeligste (utroligste) tider. Og de svarer ALLTID.

 

Satt og sjekket mail nå, for å se litt på min mailkorespondanse med forskjellige sjapper, 4 av 5 ganger jeg hadde kontakt med winge var det purring av ordre som endte i kanselering siden de ikke klarte å skaffe varer de hadde "på lager". Så ikke på hva jeg hadde sendt uten å få svar.

 

Men siste handel jeg hadde med de hadde de selvfølgelig bekreftet på tlf at de hadde alle varer inne. Når pakken kom manglet 3 av 4 varer! To ting av det jeg bestillte var de fri for og en sekk hadde de glemt å legge i pakken selv om den var på pakkseddelen og jeg betalte for den. Etter en halv dag ringing fikk jeg svar. Da var de riktignok kjappe å ordne opp, og alt kommer (forhåpentligvis) i posten i morgen.

 

Virker som de rett og slett har problemer med komunikasjon mellom salg og lager. Og han som svarer mail er på en lengre ferie, sluttet, pappaperm, satt inn, bortført av aliens, mammaperm, roen, eller på vg.no

Link to comment
Share on other sites

Det er sant.

Nå er ikke svar på timen noe jeg forventer. Trenger jeg det skjønner selv jeg det er oppmøte som gjelder.

Men det er hyggelig når det går slik.

 

Hadde også mailkorrespondanse med butikker den siste uka LENGE etter stengetid. (2 andre forretninger) Hhv Lørdag kl 20, og mandag kl 2330

Det raskeste svaret kom etter 30 min, og var atpåtil det seneste. ;-)

Så det er forretninger som svarer til uante tider.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er helt greit at man forteller om erfaringene man gjør med de ulike butikkene.

 

Det jeg har mindre forståelse for er de som kaller dette suttring og unødvendig klaging. Det er litt typisk norsk å ikke skulle klage.

Opplever jeg dårlig service et sted, så handler jeg heller et annet sted neste gang. Så enkelt er det.

 

Jeg har for et par uker siden bestilt fiskesett til junior fra XXL. Settet kom etter 3 dager, men da jeg pakket ut så viste det seg at tuppen på stanga var knekt. Sendte inn melding med bilde på supportsiden, og fikk beskjed om å sende stang i retur. Jeg er litt treg i avrekkeren, så det gikk 3-4 dager før jeg fikk sendt av sted stang, noe som medførte at jeg mottok ny pakke samme dag som jeg sendte returen.

 

Meeeeen, tror du ikke frøkena som hadde sendt ny pakke hadde greid å sende feil innhold. Jeg skjønner jo at slikt er fort gjort. Samme prosedyre en gang til. Support ber meg om å sende retur, og lover å sende ny pakke med det samme.

 

Så i dag får jeg melding fra posten om at jeg kan hente pakken på Årø Bunnpris Molde. WTF?!? Det er 2 tmer kjøring dit, jeg bor ikke i Molde. Ringer til Molde, og de sier at det ligger en pakke der til meg. De ser også at posten har gjort noe feil, og sender pakken videre.

 

TIl tross for MYE klabb og babb så vil jeg ikke slutte å handle med XXL. Jeg har menlig fått informasjon, svar og hjelp hele veien. Og pakkene har ankommet før jeg har forventet det.

 

Men dersom de hadde unlatt å svare, så hadde jeg aldri kommet til å benytte meg av XXL igjen.

 

Opplevelsene som flere her tilsynelatende har med WInge våpen, gjør at jeg vil komme til å tenke meg om to tre ganger før jeg handler der.

Link to comment
Share on other sites

Jeg setter meg i bilen å vender snuten mot Moss om et par dager, ja jeg skal innom Winge å få svar på det jeg lurer på.

Hvis det er problematisk å gi meg et svar eller gi meg tilbake våpensøknadene mine så skal winge vite at denne turen koster meg 120 mil med kjøring. tur retur sunnmøre. Jeg skal til Moss for å besøke familie men det burde ikke være nødvendig å møte opp i butikken for å få et OK svar på sine spørsmål.

 

-gordon-

Link to comment
Share on other sites

Siden jeg har ytret misnøye med Winge så vil jeg nå være den første til å meddele at Winge ordner opp og har ikke vært annet enn imøtekommende med tanke på å få ryddet opp i dette. Jeg ble kontaktet av Winge i dag der de ønsket å rydde opp med forklaring om hva som kan være årsaken til at ting ikke gikk som planlagt.

 

All ros til Winge våpen for å ta tak i sakene!!

 

-gordon-

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestilte en rifle hos Winge (brukt) og ringte dagen etter for å sjekke at det var ok. Det var det ikke, det var en kunde som var innom i butikken som kjøpte rifla i det jeg bestilte den på nett. Fair enough.

 

Så jeg fant tilfeldigvis ei annen rifle som tilfredsstilte mine krav (enda brukt) og bestilte denne i webshopen og ringte umiddelbart for å få denne bekreftet. Kom igjennom til de etter en og en halv time, og etter å ha prøvd flere forskjellige tall på slutten av telefonnummeret og fikk da beskjed om å sende de en mail så skulle de ta kontakt med meg.

 

Dagen etter ringte faktisk en kar (tror han hette Ola?) som pakka rifla samtidig som han prata med meg. Jeg fikk tilmed en riflekoffert som plaster på såret fordi den rifla jeg først bestilte ble solgt foran nesen på meg. Fyren ville ikke legge på til meg og fortalte alt han visste om denne rifla... :lol:

 

 

Man kan si at de er umulige å få tak i, og umulige å bli kvitt. :mrgreen:

 

 

Har forresten bestilt en stoneypoint tofot som enda ikke er sendt selv om den ble bestilt på mandag, tro om jeg får noe å klage på her i tråden? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Har forresten bestilt en stoneypoint tofot som enda ikke er sendt selv om den ble bestilt på mandag, tro om jeg får noe å klage på her i tråden? :mrgreen:

 

Det blir vel nesten OT? Nå har jeg ikke lest hele tråden, men det er vel e-post- og telefonkontakten det klages på og sutres om? Og er det OT, ja, da blir det klaging om det òg. De dertil følgende konsekvenser er selvsagt de som sutrer fordi andre sutrer om noe som egentlig er OT, helt frem til noen klager over at du burde ha brukt søkefunksjonen og KammerGoogle, og funnet tråden der det sutres over forpakningstidene til Winge :mrgreen: Og tar det lang tid før Posten får leveret, finnes det en egen sutretråd for det også. Amen! :lol:

 

Kammeret er herlig! :wink::D

 

Og nå tar det vel heller ikke lang tid før jeg og sutringen min blir refset? :angel:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det dessverre er litt dårlig stemning generelt her på kammeret den siste tida. Det var vel det jeg skulle frem til med innlegget i stad, det måtte bare ut. På helt feil sted.

 

Men det er likevel et faktum at folk som ikke bruker søkefunksjonen har en tendens til å bli refset, medlemmer med litt andre meninger/klønete stilte spørsmål osv. likeså - dere skjønner hva jeg mener - ja, rett og slett dårlig stemning. Det at mange/de fleste nye tråder inneholder fraser som "har forsøkt å søke, men fant ikke noe" og lignende, sier jo litt om vanlig respons på sånne tråder. Og jeg kan forstå at man blir frustrert når samme spørsmålet dukker opp for hundrede gang, men litt hyggelig forklaring ville kanskje også ha vært på sin plass. Og jeg er ikke en døyt bedre selv når det gjelder dette!

 

Kammeret er et sted med så mye verdifull info, men som til en viss grad blir "holdt nede" av stemninga. Det er i hvert fall det jeg har hørt "utenforstående" si. Hadde det ikke vært for moderatorene, hadde det nok vært "ville-westen-tilstander" her. Dessverre.

 

Bare et lite hjertesukk, og en hel haug OT og sutring fra min side. Beklager.

Link to comment
Share on other sites

Har forresten bestilt en stoneypoint tofot som enda ikke er sendt selv om den ble bestilt på mandag, tro om jeg får noe å klage på her i tråden? :mrgreen:

 

Det blir vel nesten OT? Nå har jeg ikke lest hele tråden, men det er vel e-post- og telefonkontakten det klages på og sutres om? Og er det OT, ja, da blir det klaging om det òg. De dertil følgende konsekvenser er selvsagt de som sutrer fordi andre sutrer om noe som egentlig er OT, helt frem til noen klager over at du burde ha brukt søkefunksjonen og KammerGoogle, og funnet tråden der det sutres over forpakningstidene til Winge :mrgreen: Og tar det lang tid før Posten får leveret, finnes det en egen sutretråd for det også. Amen! :lol:

 

Kammeret er herlig! :wink::D

 

Og nå tar det vel heller ikke lang tid før jeg og sutringen min blir refset? :angel:

Haha, neida sutringen din blir ikke refset. Det du har sitert av meg var ment som ironi, men det er som kjent vanskelig å få til på nettet slik at alle skjønner det. En :mrgreen: hjalp visst ikke... :lol:

 

Det at folk blir nedsablet på forumer er ikke noe nytt, det finnes tastaturhelter som kun deltar for å kunne "trolle", "rage" og lage annen kvalme...

Vi kan jo trøste oss med at disse treffer aldri et dyr, en blink eller har råd til våpen selv :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tok igrunn ironien (har hatt dårlige erfaringer med en :mrgreen: før :oops: ), men følte av en eller annen grunn for å svare som jeg gjorde, i et noe sinnsvakt øyeblikk. Det hele er vel postet i feil tråd, mener å huske at det finnes en annen som tar opp dette med trykket stemning og refsing, men det var vel et slags sutringsbeger som fløt litt over. Slik at jeg bidrar til enda mer dårlig stemning...

 

For ordens skyld er det ikke kun denne tråden jeg tenker på, men stemninga generelt. Det er svært mange brukere her inne, spesielt av de "nye", som ikke skriver noe særlig. Og det synes jeg er synd, de fleste har sikkert noen spørsmål som ikke er besvare her på kammeret.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke et uvanlig syndrom, de fleste forum har det sånn ... har selv vært moderator på et gaming forum hvor sytekoppen ble fortere full enn det jeg har lagt merke til her så langt ... vi diskuterte mer enn en gang å la "rookies" få sin egen plass på forumet som "veteranene" ikke hadde adgang til så de ble litt varme i trøya før de kastet seg inn i diskusjoner med brunbarkede brukere med flere års erfaring.

 

Så kan det sikkert vektlegges at noen nye poster alt for mye og ja jeg føler meg truffet av min egen kritikk i så måte :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Låner denne tråden litt. Bestillte en Swedteam rumpetaske fra Winge. Fikk ordrebekreftelse. Sjekket status på ordren etter noen dager. Ingen ting hadde skjedd. Sendte mail, ingen svar. Ventet noen dager til før den fikk status som "rest" på "min side". Sendte mail igjen for å spørre om forventet leveringstid. Ingen svar. Dagene går, ikke en dritt skjer. Sender mail igjen uten svar. Kjenner jeg allerede har lite lyst til å handle der igjen. Er jo greit at ting ikke er på lager, men det må da jaggu gå ann å svare folk som prøver å handle der!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Det som er latterlig er jo at Winge avblåser kritikken med at det mest sannsynlig er konkurrenter som skriver "negativ omtale". Og at 80% av historiene her inne bare er oppspinn.

 

De er klar over tråden her inne, men den var mest "løgn og oppspinn" tydeligvis...

 

Mulig de er gode og flinke i butikk, men på mail/telefon er de ikke det.

Jeg skal iallefall ALDRI mer handle noe hos Winge :)

Link to comment
Share on other sites

Mulig de er gode og flinke i butikk, men på mail/telefon er de ikke det.

 

Har selv prøvd å ringe Winge Våpen i et par dager, tydeligvis ingen som gidder å ta telefonen.

 

Her går de glipp av en del salg, så de bør skjerpe sine rutiner. Ikke sikkert at kundene ringer tilbake

neste gang, men heller til en konkurent som svarer telefonen når den ringer.

Link to comment
Share on other sites

Tja når har jeg handlet hos Winge ved et par andledninger og kan ikke klage på behandlingen. Fikk greie og utfyllende svar på det jeg spurte om og varene var i posten et par dager etter. Og JA JEG RINGTE. Litt tålmod må en jo ha , de er jo tross alt opptatt med kunder i butikken også.Og har en kunder i butikken må jo disse få hjelp også.

 

Har da lest noen inlegg her inne på kammeret etter hvert , og en gjennganger er vel at det skal skje no , helst i går :lol:

 

Joa er noe dritt når ting går galt og man skal ha en ny kikkert, del til rifla, ny sekk etc ...

 

Mitt intrykk er at folk gjør så godt de kan , men det er ikke alltid mulig og gjøre alle til lags vist det er stor pågang etc ...så vis litt romslighet og se det litt fra andre siden av gjerdet også.

 

Bare til opplysning jeg jobber offshore og ikke i butikk :mrgreen::mrgreen:

 

Men har litt forståelse for de som sitter på andre siden også, samt at vi alle gjør litt feil inimellom :winke1:

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen

Link to comment
Share on other sites

Bare til opplysning jeg jobber offshore og ikke i butikk

Ikke alle som er så heldig å ha 4 uker med fri, og dermed gooood tid til å ringe. :D

 

Fra spøk til alvor, så har jeg gitt helt opp Winge Våpen etter å ha ringt 8-10 ganger i dag (og i går). Ringte til en konkurent (som tok telefonen på 3dje ring, nei, ikke 3dje forsøk) og handelen var gjennomført på 10 minutter og jeg 1000 vis av kroner fattigere, men fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Må berre sei at eg er heilt eining med dei som er frustrert over Winge våpen. Bestilte ein våpenkoffert for 3-4mnd sida. Fekk den etter ca ei veke, og då var den sjølvsagt knust i posten. Sendte mail og prøvde å ringe ei veke før eg fekk svar og beskjed om at dei skulle sende returlapp slik at eg kunne sende i retur. Eg sendte den i retur og venta på ny. Tida gjekk og prøvde i ein periode å ringe 6-7 gonger om dagen samt sendte mail. Ingen svar. Skreiv til slutt ein krass mail og fekk pakke nokre dagar seinare. Denne var også knust i posten. Har prøvd å ringe mange gonger og sendt mail. Ingen svar. No har eg gjedd opp heile driten. Dritbutikk.

Link to comment
Share on other sites

Siden det er mye negativt her ønsker jeg å dele mine positive erfaringer.

Selv har jeg mottatt det jeg har bestilt kjapt og greit. Når det gjelder kundeservice vil jeg først og fremst berømme Winge for at de veldig kjapt sendte meg ny spenne til en Eberlestock-sekk hvor spenna hadde sprukket. Spenna ble sendt meg veldig kjapt etter at jeg hadde sendt dem mail og uten noen kostnad for meg. Så jeg har gode erfaringer med deres kundeservice.

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg har skrevet det før, men send de en mail med hva dere vil og be de å ringe dere.

Dere som vil ha svar i går kan egentlig bare se bort fra dette siden dere ALDRI vil bli fornøyde... :roll:

Glem det, de svarer ikke på mail eller telefon. Prøv gjerne hvis du tror på 7 rett i Lotto.

Ganske trist sak synes jeg siden jeg egentlig er en særdels fornøyd Wingekunde.

Jeg bor "kun" 40 minutter unna butikken så jeg kan koste på meg en reise dit i ny og ne. Kjøpte ny hagle i fjor der blandt annet og er ALLTID happy (og fattig) når jeg forlater butikken. Jeg synes de tillbyr en uovertruffet god service, kunnskap og inspirasjon. I hvert fall for meg.

Jeg vil trass i disse superlativene styre unna denne butikken så langt jeg kan siden det ikke er mulig å få hjelp via telefon eller e-post. Kan jo ikke reise 40 min for å stille et spørsmål.

Jeg har ringt ut ALLE signaler ca 25 ganger og sendt ca 5 mail det ikke er blitt svart på.

 

Kjedelig, men sant.

 

Peter Rahm

Link to comment
Share on other sites

Hvis dere skriver ett innlegg på "veggen" dems på Facebook så får dere faktisk hjelp.

 

Jeg hadde sendt dem 2 mailer, det gikk godt over en måned uten at jeg hørte en dritt, men når jeg skreiv på veggen dems på Facebook fikk jeg hjelp innen noen få timer ;)

 

Det kan hende jeg fikk hjelp fort fordi di ikke liker negativ omtale offentlig, men det funka i hvertfall ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...