Jump to content

Hvilke våpen? Legg inn bilder eller linker :-)


C.Patron

Recommended Posts

Nyyyyyydelig. Synd det er vanskelig å skaffe seg noe sånt for oss som bor et stykke unna en klubb med MS på programmet...

Hvis interessen er der så skal det mer en litt avstand til for å stoppe MS skyttere. Vi har nå en skytter som bor i Kirkenes, og hans lokale MS klubb er i Alta. Ja det er i samme fylke, men raskeste vei mellom Kirkenes og Alta går via Finland og er etter det jeg forstod ca 470km hver vei. Han deltok forresten både på NMFs jubileumstevne og på KMS åpne stevne nå i helga. De ble arrangert på Kongsberg. Det er med andre ord bare å sette seg i bilen å kjøre en tur til nærmeste klubb, eller til andre enden av landet :mrgreen:

 

Når det gjelder våpen til MS skyting så ser jeg at etterspørselen er stigende, noen bør kjenne sin besøkelsestid og begynne å importere våpen til formålet 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Et spørsmål til MS-folket, eller to kanskje..

Vi sysler med tanken på å starte opp igjen med MS, in spe, her nede, og det er pistol som er interessen da.

 

Er det mulig å registrere et systemvåpen som både pistol og rifle? Jeg har jo en Hansen 702 RT som rifle, og ideen var da å¨få tak i en rimelig pistolstokk, og kappe det ene rifleløpet jeg har så jeg har et rifleløp, et pistolløp, en riflestokk, og en pistolstokk?

Vil dette være mulig?

 

 

K

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...