Jump to content

Lyddemper Beretta 92FS


Preeben

Recommended Posts

Heisann!

 

Har nå en stund lett rundt på nettet etter en plass hvor jeg kan få tak i en lyddemper til min Beretta, men ikke funnet noe -,- Muligens jeg som ikke vet helt hva jeg skal lete etter heller..

 

Men noen her som vet hvor jeg kan få tak i det? Må vel bytte løp også?

 

Mvh Preeben

Link to comment
Share on other sites

Lyddemper får du via de fleste våpenforhandlere/børsemakere.

 

Det beste er å kjøpe et forlenget løp til dette våpenet. Bruker du originalløpet så må der enten lages innvendige gjenger (løpet blir gjyslig tynt etterpå!), eller utvendige gjenger som vil kunne medføre at børsemaker må frese av litt av fronten på sleiden.

 

Snakk med børsemaker.

Link to comment
Share on other sites

Heei. Tror nok du trenger en impuls-demper får å få få pistolen til å veksle som den skal. Den er dyr. For å Feste demperen på pistolen er den enkleste å få tak i ekstra løp som er lengre, for så å gjenge opp til demperen på det løpet. Du kan også lage en "forlengerhylse" som kan gjenges på innsiden eller yttersiden av løpet for så å gjenge hylsen igjen til demperen. Innvendig diameter på hylsa må være større enn innvendig løpsdiameter. :winke1:

 

 

BrunoTarforbeholdomtrykkfeilogfaktafeilEngerdalen

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar folkens, skal kontakte min lokale børsemaker imorgen å høre hva han sier om gjenging osv :)

 

Hadde i bakhodet at dette kan koste litt, men får se hva jeg gjør :P

 

Har fått et tips om å kontakte A-tec, og skal skrive en mail til dem nå. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...