Jump to content

Hurtig hummer a la egoist !!


Mauser68

Recommended Posts

Eg har alltid sagt før, at krabbe slår hummer ganske så langt ned i støvlene.. Misfortså meg rett, eg påstår ikkje at hummer er dårlig mat, men i forhold til prisen, så synst eg fortsatt det at krabben er meeeget betre..

Vel, i dag i slutten på julehandelen, så ser eg eit skilt utanfor ein lokal Meny butikk der det stod :

" 3 STK HUMMER TIL KR : 99.- ".. :shock:

I hel......., bråbremser og svinger bilen hardt til høgre, for å parkere..

Traver inn i butikken, og finn ingen hummer i fiskedisken, og eg spør dama bak disken, kor den hummeren på tilbud er.. Den var i frysedisken, jaha her begynner forklaringa å nærme seg, kvifor prisen var så den var.. Og riktig nok, fryst 300 grams hummer, ( på størrelse med 3x kongereke ) frå Kanada.. Tja, eg tok med meg 3 stk, kjøpte litt baguetter, og reiste heim.. Det var kun middag til 1 i dag, og det var meg, og like greit, kjerringa liker ikkje skalldyr..

 

Tenkte eg skulle teste litt med bilder, sidan det er så innigranskauen fint med matbilder med indirekte belysning, i tillegg, så kjørte eg Autolevels på Photoshop, så bildene blei eg faktisk bra fornøyd med.. Bortsett frå litt hastverks fotografering, dårlig dybdeskarpheit osv.. Men alt skal gjerast på samme tid, så det blei no sånn, men dette er første gongen eg manipulerer alle bildene i ein mat tråd. :)

 

Eg delte hummeren i 2, tok av klørne og fjerna kråsen og framre del av hodet :

Hummer1.jpg

 

Fekk ein liten tallerk med klør :

Hummer5.jpg

 

Og 6 halve småhummere :

Hummer4.jpg

 

Så tok eg ein god dæsj med smør, ein halv pressa kvitløk, ca 1 ss olje på eit fat :

Hummer2.jpg

 

Så blanda eg dette godt, så ein får eit slags kvitløkssmør.

Hummer3.jpg

 

Så smurte eg kvitløkssmøret på dei 6 halvdelene, og opna meg ei pils :

Hummer6.jpg

 

Knekte klørne, prøvesmakte litt på eit par klør, og la restene av klørne og halvdelene i form, hadde litt baguetter sammen med hummeren i steikeovnen på 10 minutt i 200 grader :

Hummer7.jpg

 

Så var det å dele baguettene, smøre på resten av kvitløkssmøret på dei, opne ei ny pils, og sette seg å kose seg..Hmmm, det var jaggu godt, enkelt og ikkje så aller værst prislapp på det måltidet heller.. :mrgreen:

Hummer8.jpg

 

Konklusjonen blei at hummer er rett å slett ikkje aller værst mat, den blei nok stekt, så litt seig blei den, men den var kokt og nedfryst på forhånd, det hever ikkje akkurat kvaliteten på sånn ting.. Men det var ein overraskende god middag i dag.. Og kjerring å unger var på juletrefest på skulen, så far hadde huset for seg sjølv, rett å slett matro fekk eg i dag, den store egoisten som eg var i dag.... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ble fort sulten her ja :D

 

Eg har alltid sagt før, at krabbe slår hummer ganske så langt ned i støvlene

Any day! Misforstå meg hvordan du vil, men i blindetest hadde jeg ikke vært i tvil. Men er jo noe med stemningen med hummer! Med mindre du spiser den alene :wink:

 

Hadde forresten det samme (3 til 99) her om dagen. Sammen med reker og godt øl. Ypperlig!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...