Jump to content
Bukke

Hva har visakortet blitt svidd på idag?

Recommended Posts

Jeg betalte for en snurrepang - en Ruger Security Six, med fire tommers løp - i helgen, og gleder meg som en unge til tillatelsen er i boks. Det skulle vise seg at Ruger var den produsenten som ble best representert i våpenskapet mitt, ettersom jeg fra før har en Mk. III liggende hos børsis og vente på tillatelse, samt en Mini 14 stående og vente på selskap i skapet fra før...

Skal vi se, 1700kr på polet og 400kr på Sikkerhetskurs i pistolskyting..? Nei vent.. Omvendt var det! Skulle ikke åpnet den polflasken ass.. :lol:

Hadde også den første treningen etter avlagt prøve idag så da gikk det 115kr på 50 9mm også^^

Forgive me padre for I have sinned.

I full visshet om at jeg sannsynligvis er arbeidsledig ingeniør i oljebransjen etter september, kjøpte jeg likevel med overlegg en S&W mod 3 forrige helg. Jeg er ett svakt menneske padre.

Videre kjøpte jeg i dag bryggeutstyr, til tross for at jeg har alt som trengs fra før og at familien er i sparemodus.

Som om ikke det var nok, så svingte jeg innom polet på vei hjem fra jobb. Beklager mine synder..

Lounge-aksess på Heathrow. Småstiv pris, men så lenge som jeg blir sittende her var det verdt det. Ferdigspist og ferdigdrukket, fin og avslappet i en classy atmosfære. Jeg er det eneste skåret i gleden, her jeg sitter ubarbert i dongeri og punkbandskjorte.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

S&W mod 41

Atlas bipod

Neck Diesett x2

10 skudd mag til 10/22 billig på brownells.no

Patron holder til hagla, greit å ha ammo lett tilgjengelig når man er ute i kajakken.

Næææi, man skal jo skru til det blir lett å skru igjen og så en halv omdreining tilbake? :lol:

Neida, det har blitt brukt feil verktøy på skruene av forrige eier så da må man ha nye. Ikke no stress :)

Lenge siden jeg har vært innom denne tråden gitt. Jeg jobber så mye overtid i disse nedgangstider at det er lite tid igjen til leketøy.

Jeg fikk i alle fall på plass en Marantz effektforsterker og et par Pioneer Elite Dolby Atmos høyttalere pluss en ekstra Klipsch 12" sub til hjemmekinoen på lydsiden. På bildesiden halte jeg på plass en 65" Sony Bravia UHD. Nå ventes det i spenning på de første rene UHD spillerene og diskene som skal komme på markedet juletider. I mellomtiden får man nøye seg med UHD oppgradering via Denon receiveren min.

Sent from my iPad using Tapatalk