Jump to content
Teigen92

Jaktfilmer fra folket

Recommended Posts

Teigen92    0

Hei!

Her kan alle de som har med seg videokamera på tur legge inn sine filmer og snutter.

Starter med å legge inn et klipp fra min første bukkefelling, hadde vært kult om dere kunne komentert den :)

FMH    0

Ja Kjetil dette var en flott filmsnutt.......fin filming og bra jobba!

Så ut som alt gikk etter planen.... :D

Grattis med første bukken!!!

Teigen92    0

Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens! :D

Skal prøve å filme litt jakt utover høsten nå. Nå har jeg kjøpt et bedre kamera også, så forhåpentligvis vil det bli bedre bildekvalitet :wink:

358 Win    0

Gratulerer. Flotte filmer. Blir artig for deg når du blir eldre å se tilbake på disse. Skal jaggu si du hadde draget på skytinga. Kan jeg spørre hvilket kamera dere bruker

Alenate    0

Gratulerer.Flotte filmer å god skyting..

Men hvis jeg kan komme med ett lite tips,bruk de duen du skyter som lokkeduer og ikke legg de bak kamo`n.

Bare å legge de ut å sette en pinne under hodet så det blir løftet litt,eller la det hvile på noen strå fra åkeren.

Gjerne med vingen ut på noen av de også.

Er hvertfall noen jeg har funnet effetivt,jo flere lokkefugl jo letter å få de ned.

Stian T    0
Gratulerer.Flotte filmer å god skyting..

Men hvis jeg kan komme med ett lite tips,bruk de duen du skyter som lokkeduer og ikke legg de bak kamo`n.

Bare å legge de ut å sette en pinne under hodet så det blir løftet litt,eller la det hvile på noen strå fra åkeren.

Gjerne med vingen ut på noen av de også.

Er hvertfall noen jeg har funnet effetivt,jo flere lokkefugl jo letter å få de ned.

Hei. Vi prøvde en stund tidligere å legge de ut som lokkefugler med utbredte vinger, men vi sleit med at de "råtna" i solsteiken og fikk en sur lukt. Etter dette tok vi de inn bak kamoen i skyggen :wink: (er forresten med i filmen)

Teigen92    0
Gratulerer. Flotte filmer. Blir artig for deg når du blir eldre å se tilbake på disse. Skal jaggu si du hadde draget på skytinga. Kan jeg spørre hvilket kamera dere bruker

Meget bra! Må si jeg spesielt falt for den bukkefilmen. -Det morgenlyset i starten virket helt magisk. Noe å varme seg på i vinterkulda! Var det bukken som lå og gresset rett under geita?

Hei! Hyggelig at dere likte filmene :)

Kameraet vi bruker er et Canon HV30 med DM-50 mic og raynox vidvinkel.

Det er bukken som står under geita der ja :wink:

flyfisher    10

Jeg har et par opptak av vilt som hadde vært moro å lagt ut på youtube, men jeg har ikke nok kunskap for det og jeg tror de snuttene som jeg har er for store. (1 GB og 470 Mb) -er det noen her som kan hjelpe til ?

spetsen    0

Først og fremst må du registrere en brukerkonto på youtube. Er begrensning på 10 min pr filmsnutt, er ikke helt sikker på begrensningene på fil størrelse. men er de for store kan du konvertere dem til ett annent format:) selv bruker jeg prism video konverter:) Vis du ikke får det til så kan jeg sikkert legge de ut for deg =)

Mvh

Teigen92    0

Her kommer en liten snutt fra beverjakta i år. Det ble en spennende kveld som nesten endte med beverfall. Dårlig vinkel for skytteren gjorde at skuddet ble holdt tilbake denne gang. Håper det er flere der ute som har noen filmsnutter de vil dele. Alltid like moro å se andres arbeid :)

Xesray    0

Mange fantastiske filmer her :) Har ikkje jakt filmer bare filmer fra leirdue banen. Ikkje kan eg rediger filmer, ikkje har eg prøvd heller.

Jibrag    22

Har lagt ut noen klipp på firmabrukeren vår på youtube. Alle jaktklippene er filmet med ContourHD montert på pipa.

Rådyrjakt med beagle, av alle ting:

Skikkelig rådyrjakt, med drever:

Stålos på elgkalv med halvstøver Karo:

Mer stålos på elg med Karo, ku&tvillinger denne gangen.

Ligger noen klipp til her:

http://www.youtube.com/user/ABCFritid