Jump to content

Erfaringer med S&W pistoler?


700 ADL

Recommended Posts

Jeg driver fremdeles å leter etter den beste militærfelt-pistolen for meg og nå har jeg fått interresse for S&W's pistoler. Etter litt surfing har jeg kommet frem til følgende tre:

M.5906 Target Champion 6"

M. 952 6"

PPC-9 6"

 

Utifra bildet hos Winge våpen ser PPC-9 og M 952 6" like ut, stemmer dette? Hva er isåfall forskjellen på disse to? Jeg finner ikke M.5906 Target Champion på sidene til Smith & Wesson - betyr dette at den er utgått av sortimentet?

 

Er det noen her som har testet disse pistolene?

 

MVH Søkende

Link to comment
Share on other sites

Flotte våpen som ofte blir oversett her hjemme p.g.a. et gammelt dårlig rykte på S&W pistoler.

Disse du nevner står ikke tilbake for noe! Presisjon og håndverk er toppklasse.

PPC-9 er desverre ikke handelsvare, du har kanskje lagt merke til at S&W aldrig selv har nevnt den med et ord. Den kan kun spesialbestilles av amerikanske politiskyttere ...så med mindre du har gode kontakter :wink:

Fortvil ikke, det som skiller PPC-9 fra en 6" 5906 Target Champion er kun siktene.

Det som står på sidene til Winge er altså bare tull, det er en 952-2 som er avbildet der.

Tre stykker i klubben har kjøpt 952-2, makan til fine pistoler er det langt i mellom. "Pipe-bussingen", eller hva vi nå skal kalle det, må bare sees! Den løsningen ser man ikke ofte. :D

Link to comment
Share on other sites

Takker for svar!

 

Det høres ut som om PPC-9 er ute av bildet. Og det er litt skuffende at Winge Våpen som er importør, ikke kan sette inn riktig bilde på nettsiden deres.

 

Så da er det bare å kikke litt til. Det er leenge til kjøpetillatelsen går ut.

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen.

Jeg kan si så mye at denne modellen er tillat for salg igjennom Winge Våpen AS og det er 100% sikker.

Det som også er et faktum, er at det er lang leveringstid på denne pistolen pr i dag.

Den leveres med 10 skudds magasin, men kan også brukes med 15 skudds magasin hvis det er av interesse!

Håper dette er et ok svar!

 

Mvh

Jan

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...