Jump to content

Lyddempar til kipplauf?


Fagerstad

Recommended Posts

Litt flaut å innrømme, men rekylen frå min Blaser K95 i 308 er ubehageleg etter nokre skot. Så eg vurderer ein dempar. Tanken er å kappe løpet til 45 cm og setje på dempar. Demparen må vere liten og lett. Liten diameter også. Det er ikkje viktig at den dempar veldig mykje, det er rekylreduksjon som er målet. Er det nokon som har forslag? Eg har kikka på a-tec og Hausken, men litt usikker.

Link to comment
Share on other sites

Bruker en Sonic 35 på 308 pipa til Blaseren. Kappa på 45 (så mye jeg kunne uten å flytte reinfestet) og har ca samme balanse som tidligere.

Liker godt at bakkammeret er ganske stort, og at det er muligheter for å ta av eller bygge på moduler foran.

 

Gjør heller ikke noe at Jaktdepotet har hyggelige priser på demper og montering.

 

Når det gjelder dempeeffekt kontra andre dempere har jeg ikke peiling på det. Jeg var ute etter en demper med liten diameter og å ikke forandre balansen på rifla vesentlig. Demper og reduserer rekyl mer enn greit nok til min bruk.

Link to comment
Share on other sites

Nei, porting har ein tendens til å auke smellen. Eg må passe hørselen og jakt med hørselsvern er utelukka for min del.
Ser den, smeller betydelig mer ja :winke1: Men misforstod deg på dette.
Det er ikkje viktig at den dempar veldig mykje, det er rekylreduksjon som er målet.

(Grønn av misunnelse på kipplauf)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gjort akkurat det samme med min K95..flyttet framsiktet bak, og fikk plass til en Hausken MD 45

Dette er noko i dei baner eg tenker. Eg har rett nok ikkje opne sikte på min. Denne demparen er eit alternativ. Vurderer også evt. ein TE-dempar, men da kan eg ikkje kappe løpet til meir enn 49 cm pga. reimfestet. Løpslengde er også eit moment sia børsa skal ned i eit liten koffert :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Mitt løp er 52 cm originalt, selv med den lille MD45 demperen så er balansen perfekt, jeg har en Swarovski Z6i 2-12x50 Gen2 BT SR og da stopper vekten på 3100 gram med optik og demper..

 

Hva veier børsa helt bar da? Må si det frister litt med en sånn lett liten sak å drasse med seg i skogen

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gjort akkurat det samme med min K95..flyttet framsiktet bak, og fikk plass til en Hausken MD 45

 

Smart den løsninga du har gjort med K95'en! De åpne siktene går greit i kombinasjon med demperen? Helt klart noe jeg vil vurdere når jeg skal skaffe med ei 22 Hornet pipe.

Link to comment
Share on other sites

Mitt løp er 52 cm originalt, selv med den lille MD45 demperen så er balansen perfekt, jeg har en Swarovski Z6i 2-12x50 Gen2 BT SR og da stopper vekten på 3100 gram med optik og demper..

 

Hva veier børsa helt bar da? Må si det frister litt med en sånn lett liten sak å drasse med seg i skogen

 

Børsa veier 2354 gram uten montasje, demper,reim og kikkertsikte

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gjort akkurat det samme med min K95..flyttet framsiktet bak, og fikk plass til en Hausken MD 45

 

Smart den løsninga du har gjort med K95'en! De åpne siktene går greit i kombinasjon med demperen? Helt klart noe jeg vil vurdere når jeg skal skaffe med ei 22 Hornet pipe.

 

valget av demperen ble tatt nettopp av den grunn, at den ikke påvirket bruken med åpne sikter..

Link to comment
Share on other sites

No har eg jakta nokre år med kipplauf, både hjort og rein. Bruken av enkeltskotsrifle fordrar jaktformer av den "kontrollerte" sorten, dvs at ein har bra med tid på seg i skotsituasjonar. Då forstår eg ikkje at ein liten rekyldempar ikkje skal vere eit betre alternativ enn ein lyddempar; du har all den tid du treng til å putte f eks eit bøylehørselvern på plass. Det tek eit sekund eller to.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Eg har høyrt rykta, og det er vel forlengst klart at det som har skjedd vil bli teke opp som eiga sak på årsmøtet i Indre Sogn Kippar-laug. Med tanke på at underteikna fekk påpakning for å bruke ein Blaser-patronhaldar på ein Merkel-kipp, så fryktar eg det verste.

 

Det skal også vere sendt ut bekymringsmeldingar både til Yorkshire og andre potensielt utsette område.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser slike bilder så tenker jeg "feit Mercedes med stygge stålfelger", eller "911 med takboks"... Men på den annen side så er det jo kjekt med stålfelger om en skal kjøre over fortauskanter til stadighet, og selv 911-eiere kan jo være glad i å stå på ski...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...