Jump to content

VIKTIG DRIFTSMELDING


Olesøn

Recommended Posts

Grunnet korrupsjon i databasen er kammeret resatt til siste trygge backup. Dvs sjette januar i år. Alt som har skjedd etter det er borte. Vi beklager, men dette var eneste måten å gjøre det på for å redde resten av kammeret. Vi sendte ut epost til alle registrerte brukere, hvilket selvfølgelig gikk midtskogs med skyhøye kneløft. :? Spamfilteret eller noe annet tok av, og blant annet undertegnede fikk ikke den eposten...

 

Jeg får en haug med eposter nå om dette, hvilket er forståelig. Men kammer-eposten min er fortsatt gretten over masseutsendelsen, så jeg får ikke svart alle.

 

Kommer tilbake når jeg finner ut noe mer, men det må nesten vente til ordinær arbeidstid er over. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det handler om at en operasjon lager en null der det må være et ettall, og når påfølgende operasjoner stapper dette feilaktige tallet inn i utregningene så sprer feilen seg videre. Litt på samme måte som at dominante mutasjoner i gener viser seg i avkommet til den første "mutanten", om det går an å likestille kjedelige dataoperasjoner og langt mindre kjedelig formering...

Link to comment
Share on other sites

Får fortsatt inn meldinger om diverse feil.

*Passord som ikke virker.

*Brukere som abonnerer på tråder de ikke har abonnert på før.

*PM som er borte sjøl om de ble skrevet før 6 januar.

 

Sikkert flere ting også. Admin er opptatt i helga, men vi skal se om vi får fikla innimellom. Nye passord skal jeg se på i kveld når jeg har tilgang til noe annet enn nettbrett. Resten må vi få litt tid til å rette opp i, i den grad vi kan. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Først vill jeg takke alle som holder liv kammeret. Dokker gjør et flott jobb.

 

Er litt usikkert om det henger sammen med siste justeringer, men jeg vil huske linker til andre sider hadde åpnet seg i nytt panel før.

Hvis man klikker på en link nå, erstatter dem kammeret og mann må gå tilbake logge inn på kammeret på nytt.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...