Jump to content

Browning Auto-5 klubb!


skjarlie

Recommended Posts

Vore på jakt med browningen, gjorde jobben i dag og, me skaut 4 ryper totalt, browningen stod for 3 av dei. Ingen andre som har vore ute med A5en i haust? :)

 

DSC00559.jpg

 

 

DSC00556.jpg

 

DSC00563.jpg

 

Held forresten på å prøve å få tak i nytt løp til A5en, som er godkjent for stål, og med utbyttbare chokar. Løpa er produsert av verney-carron, og har hatt kontakt med dei. Dei var positive til å skaffe løp til norsk importør. Så gjelder det berre å få tak i importøren, som ikkje har svart på dei 3 mailane eg har sendt, og ikkje tek telefonen :roll:

Viss nokon er intressert så gje ein lyd, så kan eg informere om korleis det går.

 

http://www.hastingsdistribution.com/index.php?l=product_detail&p=62

 

Edit: bildene var forsvunne.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Etter det eg fant på internett (div forum) så skal det være bra løp. Litt forskjellige meiningar om "wad lock" har noko for seg. for meg er ikkje det så nøye. eg vil ha eit løp som kan skyte stål, og helst med chokar.

 

wad lock (frå hastings barrels sida):

unlike the traditional smoothbore barrel, each barrel is designed with six straight lands and .005" deep grooves that run the length of the bore. This prevents wad and shot charge from spinning, which in turn greatly reduces the number of flyer shots and stray pellets. You should see a 7-10% improvement in pattern density.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også på leting etter et løp som tåler stål, vet du om dette løpet har et godt rykte?

 

Etter det eg fant på internett (div forum) så skal det være bra løp. Litt forskjellige meiningar om "wad lock" har noko for seg. for meg er ikkje det så nøye. eg vil ha eit løp som kan skyte stål, og helst med chokar.

 

wad lock (frå hastings barrels sida):

unlike the traditional smoothbore barrel, each barrel is designed with six straight lands and .005" deep grooves that run the length of the bore. This prevents wad and shot charge from spinning, which in turn greatly reduces the number of flyer shots and stray pellets. You should see a 7-10% improvement in pattern density.

 

 

Dette så meget interessant ut. Jeg har en A-5 stående innerst i skapet, men med nytt løp så kunne den kanskje blitt med på jakt igjen. Løpet som står på min nå mangler siktekorn og er egentlig litt i lengste laget.

Si gjerne fra hvis du får tak i løp :-)

Link to comment
Share on other sites

Dette så meget interessant ut. Jeg har en A-5 stående innerst i skapet, men med nytt løp så kunne den kanskje blitt med på jakt igjen. Løpet som står på min nå mangler siktekorn og er egentlig litt i lengste laget.

Si gjerne fra hvis du får tak i løp :-)

 

Flott det er fleire som er intressert :) Legger ut her når det er noko framgang.

 

Har det lengste løpet sjølv, 82 cm. litt i lengste laget, men går fint an å bruke. løpet mitt har blitt opna opp til 1/2 choke, litt meir passeleg en 1/1 choke som var orginalt :)

Link to comment
Share on other sites

får kjøpt til bra pris hos boyds. http://www.boydsgunstocks.com/ProductDe ... t-finished" target="_blank

har ein sjølv, og er vel så kjedeleg treverk som går an å få tak i :P men passformen var bra, måtte file litt for å få stokken på plass.

 

ellers finst det nokon fine stokkar her, til ein litt anna pris:

http://www.shop.macongunstocks.com/Brow ... -A5_c7.htm" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Då har eg snakka med importør av verney carron. Han skulle sjekke om det var mogleg å skaffe løp, og komme tilbake med eventuell pris. Legger ut meir info så snart eg veit noko.

 

Løpa dei produserer er:

- Browning A5 76cm Straight Rifling Choke Inox Bande

- Browning A5 61cm Rifled Front and Rear Sight

- Browning A5. 12 Straight Rifling Choke Inox 71cm

 

straight rifling er då "wad lock" løpa. Dei har og eit utvalg av chokar, dei mest vanlege i allefall.

 

Så er det berre å vente, og håpe det ordnar seg!

Link to comment
Share on other sites

Fekk svar i frå winge-våpen no:

 

Hei.

Vi kommer ikke til å ta inn varer fra denne leverandøren før på nyåret. Vi er i tilfelle nødt til å ta inn et slikt løp sammen med andre varer.

 

Vi skal bistå deg med dette, men vi kan ikke gi deg noen pris før på nyåret (jan/feb) i følge de som har kontakt med import her.

 

Me må være optimistiske Hassel :) viss dei tek det inn i lag med andre våpen så burde jo ikkje frakt/arbeid med import bli så gale.

Kjem til å ta kontakt med dei igjen i januar/februar viss eg ikkje høyrer noko. Dykk andre som er intressert kan jo og ta kontakt med winge våpen, skadar jo ikkje å være fleire som viser interesse :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg også har en Browning A-5 fra ca 1972 som ikke er bygd for stålhagl. Kjøper gjerne nytt løp slik at våpenet igjen kan brukes. Hagla er svært lite brukt (200 skudd) og fremstår absolutt som ny.

Men jeg har et spørsmål. Er låskasse og de andre deler i våpenet solide og sterke nok for 70 mm stålammunisjon?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har kappet originalløpet på min til litt over 50cm men sliter litt med å finne et egnet frontsikte til den. Fant et optisk som man kunne klipse rett på løpet, men de ville ikke sende til Norge...

Er det noen som har et godt tips her? Originalsiktet sitter ganske høyt så det bør jo være nogenlunde likt. Det som stod på er ødelagt.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Tok si tid dette, men har endeleg fått bestillt løp til Auto-5en frå winge våpen :) Har tatt ei stund, sendt ein del mail, og ringt mange gangar og purra på.

Pris var 3990,- for 71cm løpet, synst ikkje det var så gale. Leveringstid var noko usikkert, så får sjå når det kjem.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
I sin uendelige visdom skapte skaperen (Hans hellige Moses, John M. Browning as such) en friksjonsring. Dvs en metal ring som når den ligger i forkant av fjæren øker friksjonen, slik at man kan bruke tunge ladninger uten å slå i stykker børs. Og kan plaseres nedenfor fjøren når man skyter lette ladninger...

https://www.brownells.com/.aspx/pid=3811/psize=96/Product/FRICTION-RING

 

Dessutom skall Brons friktions-ringen vändas rätt ! Jag hade överskott på ringar till min A-5 16/70 och dessutom låg dom fel,

och självklart var framstocken spräckt , men den epoxilimmade jag igår.

 

/ p

Link to comment
Share on other sites

Jah ar äntligen fått hem min A-5 16g 16/70 som är i excellent bruksskick, tillverkad 1953 och har kryssbultsäkring.

 

full choke som de flesta har så jag rullstukar laddningarna, och det verkar som 28 & 30g är vad den trivs bäst med.

 

Sen blir det ju så jevla fränt när man ser Nickelhaglen genom disken :) Jag har kört lite träffbilder och i min Magnetospeed V3 kronograf,

 

och det är inga som helst problem att få fart och fina bilder, nu gjorde jag 28g 7,5 & 30-31g :6 sist men jag kommer göra 5-4:or i 28 & 30g för att se hur de funkar.

 

A-5 16g är mycket mer slimmad i lådan utan att få den spinkiga pipan 20g har med samma låda

 

/ P

Link to comment
Share on other sites

Jah ar äntligen fått hem min A-5 16g 16/70 som är i excellent bruksskick, tillverkad 1953 och har kryssbultsäkring.

 

full choke som de flesta har så jag rullstukar laddningarna, och det verkar som 28 & 30g är vad den trivs bäst med.

 

Sen blir det ju så jevla fränt när man ser Nickelhaglen genom disken :) Jag har kört lite träffbilder och i min Magnetospeed V3 kronograf,

 

och det är inga som helst problem att få fart och fina bilder, nu gjorde jag 28g 7,5 & 30-31g :6 sist men jag kommer göra 5-4:or i 28 & 30g för att se hur de funkar.

 

A-5 16g är mycket mer slimmad i lådan utan att få den spinkiga pipan 20g har med samma låda

 

/ P

 

Bilder skadar ikkje :) kaliber 16 A-5 er flotte ja, trur eg må ha meg ei slik ein gong, helst 50-60 talls modell :)

Link to comment
Share on other sites

Det är så jävla dymligt att sätta in bilder ( har bara lyckats 2 av 10 gg ) Den är fin och nätt, dock har den inte friflytande patronförare och det är lite råddigt,

Nya modeller har sk " speed loading " men jag vet inte om det fanns i 16, det vora annars optimalt .

 

men den är cool som fan 8)

 

/ P

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle vilja byta min patron lyftare till den 2-delade modellen + lite fjädrar , det för att få den sk " speed-loading funktionen "

 

Brownells usa har grejerna men Brownells Sverige verkar inte ha alla prylar , köpa direkt fr tex Midwest guns är tydligen helt kört.

 

Det är fan ! bara för att jänkarna ska hålla kvar vid sitt jäkla " right to keep and and bear arms " så ska dom kuka till för alla länder utanför usa,

 

det dessutom när det inte går så jäkla bra för usa, England är ju åxå tvugna att åka med på samma tåg.

 

/ P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Då har eg snakka med importør av verney carron. Han skulle sjekke om det var mogleg å skaffe løp, og komme tilbake med eventuell pris. Legger ut meir info så snart eg veit noko.

 

Løpa dei produserer er:

- Browning A5 76cm Straight Rifling Choke Inox Bande

- Browning A5 61cm Rifled Front and Rear Sight

- Browning A5. 12 Straight Rifling Choke Inox 71cm

 

straight rifling er då "wad lock" løpa. Dei har og eit utvalg av chokar, dei mest vanlege i allefall.

 

Så er det berre å vente, og håpe det ordnar seg!

 

 

Nesten 2 år sidan, så kanskje på tide med ei oppdatering. Kort fortalt så har winge våpen sagt i sidan eg bestillte løpet (november 2014) at dei skulle få det inn ved neste ordre frå verney carron. Har ringt med jamne mellomrom, utan å få noko meir spesifikt svar. I april i år fekk eg beskjed om at dei ikkje kunne skaffe det alikavel..

 

MEN, eg tok kontakt med verney carron, dei kunne eksportere løpet til meg direkte. Så eg sendte søknad til politiet om løp, med importtilatelse. Denne vart sendt til verney carron, og fekk i dag beskjed om at eksporttillatelsen var godkjent :mrgreen: Så då er det berre å vente på at den kjem til tollen :)

bestillte 76 cm løp med 3 chokar, betalte 4100, blir moms i tillegg, så prisen kjem på rett øve 5000 kr.

 

Ellers har eg ei ny Auto 5 på veg i posten, 1912 modell med engelsk stokk :) har eg litt flaks passar løpet på denne og. haglene frå før 2 vk hadde nummererte løp til våpena, så det er ikkje 100% sikkert at det passar, men mest sansynleg.

Link to comment
Share on other sites

Synst ikkje prisen var så gale nei, Dei må vel ha litt for arbeidet med eksporten og, reknar ikkje med at dei tjenar så mykje på det :)

Ser dei kostar ca 4000 i USA (https://www.hastingsdistribution.com/in ... etail&p=62), etter det eg har funne på diverse forum skal det være gode løp kvalitetsmessig.

 

Skal få ut nokon bilete og test når eg får det, men reknar med at det tek litt tid med frakt og tollen i Norge.

Link to comment
Share on other sites

Jag ser att några av er säger att ni har en Sweet sixteen ?? Det finns 2 olika Sweet dels dom som är märkta med texten Sweet sixteen på lådan

och sedan de sk " stelth Sweet " de omärkta , en Sweet har alltid 4 urfräsningar insidan lådan på var sida om underbeslaget, och guldfärgad avtryckare.

Sedan verkar friktionsringarnas placering göra många brydda, men grundregeln är att sätta dom i sk " heavy setting " dvs Brons ringens kona mot pipans kona,

sedan Friktionsringens kona mot kantiga sidan på bronsringen = platta sidan mot stora fjädern. Funkar det inte så tar man EN ! droppe vanlig vapenolja, inte

super PTFE -teflon smörja elr dyl ( det var inte uppfunnet i början 1900 talet ) fungerar inte det så kan man fundera på att sätta frikrionsringen i sk " light setting "

Då lägger man ringen under stora fjädern med konan mot lådan. Jag har precis monterat en ny sats Fjrädrar och friktionsringar i min A5 16/70 -1953 och då ville den inte

ladda om med mina28gram hemladdat, så då fick jag prova " light setting " för första gången och då kasta den ut så fint med det underbara Auto-5 ljudet :D

 

Om någon av er HAR en eller tror sig ha en Sweet sixteen vill jag gärna se bilder på lådan alt undersida låda med intryckt patronhiss.

 

/ P

Link to comment
Share on other sites

Jag ropade in en fin äkta märkt Sweet sixteen för 27 minuter sedan :D

Troligen en 64-65:a Med ventilerad spång , speed load, och fint ljust trä

I kolv och framstock. Den vart mer än 3 gånger så dyr som min första

A5 16/70 årgång 1953 men det bryr jag mig inte om, jag kommer heller

Aldrig få ingen pengarna om jag säljer, men det bryr jag heller mig inte om.

 

Jag kommer sätta ut lite bilder på forumet jaktsidan.se då det är alldeles

För krångligt att lägga in bilder på kammeret.no ( iaf för mig )

 

/P

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer! :-)

 

Noen ganger skal man ikke se for mye på pengene, jeg har latt slike sjanser slippe ifra meg og har gått og irritert meg over det i årevis etterpå. Bedre å blø en gang, glede seg over et smykke av et våpen - og evt irritere seg i to dager om man selger og må realisere tapet flere år frem i tid. :-)

 

Legger du ut link til tråden på jaktsiden her, eller er det også for vanskelig? ;-)

Link to comment
Share on other sites

Har fått sjekka litt på mi "nye" hagle, viste seg at det første 3 tallet i serienr eigentleg er eit 5 tal, så det er ein 1922 modell. Lite bilete her i tråden, så eg legger ved nokon. har sansen for den engelske stokken. Engelsk stokk var slik Auto-5 vart levert opprinneleg. Det var mest vanleg fram mot 2 verdskrig, men var visstnok tilgjengeleg etter også, ved spesialbestilling.

 

lånte fjær og friksjonsring frå den andre auto-5en min, samt forskjefte og skaut ein runde på leirduer (med bismuth skot). hagla virka fint, hadde ein feilfunksjonering, var nok mangel på puss som gjorde det. tok den i frå kvarandre i går og gjekk øve med litt solvent for å renske opp

 

DSC02166.jpg

 

DSC02167.jpg

 

DSC02168.jpg

 

DSC02169.jpg

 

DSC02170.jpg

 

sprekk i skjefte, prøver å lime denne utan refinishing.

DSC02173.jpg

 

 

orginal kolbekappe, type 2

DSC02175.jpg

 

løpa var nummererte til låskassa før rundt 1950. samtlige skruar er og merkt med siste 3 siffer i serienummeret på hagla.

DSC02179.jpg

 

Forskjefte er ikkje nummerlikt med våpenet, og er faktisk frå ei eldre hagle!

DSC02181.jpg

 

 

firkanta fjær. vart skifta til rund i 1923.

DSC02182.jpg

 

hul kolbe.

DSC02184.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kan og nemne at løpet er kamra i 12/65. For hagler i kaliber 16 er det mykje ombyggingar for å få den til å veksle med 70mm patronar sidan låskassa er lagd for 65mm. Men i kaliber 12 vart dei laga for 70mm til usa, så den einaste forskjellen er kammeret i løpet. Har testa løpet frå 70 modell hagla mi, og den passar rett i, og alt virkar som det skal :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...