Jump to content

Bidra til den offisielle Facebook-siden vår.


SSamiK

Recommended Posts

Som flere sikker har fått med seg har kammeret.no egen side på Facebook: https://www.facebook.com/kammeret

 

Her legger vi ut litt linker til gamle gode tråder, informasjon, driftsmeldinger og kanskje litt andre ting etterhvert.

 

Men, vi mangler et forsidebilde! Dette kom jo inn med Timeline-saken som ble innført for ikke så alt for lenge siden.

 

Så det vi trenger nå er rett og slett hjelp av dere til å få tak i ett eller flere gode bilder vi kan bruke til dette formålet.

 

Bildet kan være i et hvilket som helst format så lenge oppløsningen er bra nok og bør på en eller annen måte være relatert til noe man kan forbinde med kammeret.no. Forsidebildene har er 851 x 315 pixel store, så bidrag bør ikke være mindre enn dette.

Døde dyr og ting som kan bryte med Facebooks retningslinjer for bilder er selvsagt ikke ønskelig. :wink:

 

Får vi inn flere bidrag som ser fine ut vil vi prøve å ha en slags uregelmessig rotasjon på de forskjellige.

Bidrag kan sendes til meg, epost adresse i signaturen.

Link to comment
Share on other sites

Har du en liten Facebook-nerd i deg?

Vi trenger hjelp til å holde sidene våre oppdaterte og aktive, til det trenger vi en ivrig bruker av Facebook.

Fordelaktig om du kan skrive godt Norsk, og har teft for hva som kan være interessant for andre å lese om.

 

Om dette er noe du kunne tenkt deg å pusle litt med, så send meg en epost eller PM med noen ord om deg selv, så kanskje nettopp du blir ansvarlig for den daglige driften av våre offisielle fb-side. :)

 

PS: Dette er ingen stor oppgave, så ingen spesielle kunnskaper eller store mengder ledig tid er nødvendig.

 

Stilling besatt

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger fortsatt bilde® til Tryneboka.

:)

Er det ingen som vil bidra med et lite bilde eller en liten photoshop-jobb? :wtf:

 

 

Vi har fått noen gode kandidater til oppgaven med å administrere facebook-siden vår, setter siste søknadsfrist til midnatt i dag. Så om det er noen som kan tenke seg å pusle litt med det; send meg en epost eller en PM i løpet av kvelden. En avgjørelse blir tatt i morgen (29.april) på hvem som får oppgaven. :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...