Jump to content

Browning Bl-22 tråden.


blaff

Recommended Posts

Hei, siden jeg ikke fant noen spesifikk tråd på dette våpenet så tenkte jeg at kanskje flere har akkurat denne modellen fra Browning så da lager jeg en tråd, kan begynne med litt informasjon om min salong, som da er en Browning BL-22 Grade 2, kjøpt ny i juli 2014 fra Sportsbutikken i Molde. da jeg henta den kjøpte jeg også noe ammunisjon som har blitt testa gjennom den. så først kan jeg jo si litt om hvordan de forskjellige merka funket, kjøpte 2 bulk pakker med Winchester "whitebox" har skutt 700 av 1000 gjennom denne og av disse fikk jeg 3 "klikk" skudd. presisjonen er ikke testet men skal skyte grupper med den i løpet av nærmeste framtid for å gi dere en tilbakemelding om hva som kan forventes om du har lyst på bøylerifle, den forskjellige ammunisjonen som skal testes er som følger, Federal Lightning HP, CCI quiet, CCI Stinger HP (tror den liker Stinger, virker slik) Geco Pistol, MagTech standard Velocity, RWS subsonic HP, RWS high velocity HP og den Winchester'n. om noen vil se noe andre merker evt, patroner testet i denne si fra så skal jeg gjøre det! :winke1: det står nå montert kikkert på den og det er en Vortex Viper 4-16x50. prøvde å legge ved bilder fikk ikke til dette.

Link to comment
Share on other sites

hei. har selv en browning bl 22 grade 2, elsker den rifla :mrgreen: , bruker den på andejakt og blink skyting.

Min blei kjøpt ny hos våpen andresen i tromsø for et år siden, har montert en tasco 3-9x40 men jeg vil ha rødpungt til den,

fantastisk liten og hendig rifle som er utrolig morsom og skyte med :)

bruker winchester sub sonic til både jakt og blink i denne :smile:

 

normal_2014-09-10_14_49_27~0.jpg

normal_2014-10-04_13_35_46.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

da kan jeg meddele at presisjons testing er foretatt og når jeg finner ut hvordan jeg laster opp bilder så kommer det bilder av dette! men i følge langholdsskyttern som var med så var avtrekket alt for tungt for presisjons skyting så neste prosjekt blir å lette avtrekket :winke1:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...