Jump to content

HK 270 22lr


MarcusJohansen

Recommended Posts

  • 2 years later...

Gammel post som jeg fant ifm søk etter recoil buffer som smuldrer opp pga løsningsmidler...

 

Denne er utrolig presis, og jeg har ikke hatt noen problemer med den før jeg tok den frem for puss nå for litt siden. Da falt rett og slett recoil bufferen fra hverandre. Men til alt hell var det en kar over dammen som hadde fått rettigheter til å lage nye fra HK, så jeg bestilte en. Den er ikke testet enda, men skal etter sigende fungere som den skal.

Prisene for disse ligger rundt 1k dollar med tønnesikter og pent brukt kolbe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hatt en, en tidlig utgave, våpen nr. 026 kjøpte den ørlite brukt slutten av 70 eller begynnelsen av 80 tallet.

presisjonen var meget god og avtrekket var trykkpunkttypen og meget bra det og stål i låskasse tykk og stiv i bunnen.. jeg fikk tak i to 20 skuddsmagasiner

og det blei peppra ut en mengde Remington target (kjøpt billig fra forcen), den veksla ikke med standardskudd, men jeg trur det lot seg fikse ved å skru slakke på fjæra til rekylstengene, jeg prøvde ikke, av problemer så blei tennåla skifta en gang.

alt i alt en meget god halvauto.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...