Jump to content

Kamera til jakt


Salongrifla22

Recommended Posts

Har gopro hero 2. Problemet med actionkamera på jakt er at det er for stor vidvinkel på dei, og dermed må alt være nært for å at det skal bli bra film. Trur nok ryper som flyg opp vil bli vanskeleg å sjå. Gopro kan stillast ned til 90 graders vinkel, men dette er og i meste laget. Har ikkje funne nokon action kamera som er betre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv et gopro 3 silveR. Meget bra bildekvalitet. Men skulle jeg hatt et nytt actioncamera som jeg skulle brukt til jakt tror jeg faktisk jeg ville gått for contour. Disse ser ut til å bygge mer sømløst på våpenet(hvis man skal feste det der). Og blir kanskje mindre i veien. Jeg synes goproen er litt klumpete(til å være et actioncamera).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 month later...

Mobius, den første er bra. Versjon to er litt bedre og har 60 fps. Versjon to finnes også i en mini utgave, så godt som like god kvalitet på bilde, men vesentlig mindre. Dog har den et bittelite batteri.

Disse koster 6-800 kroner. De gir bilder i en klasse mye høyere. Får også tak i vanntett hus osv til de.

De er mindre enn Gopro, bildemessig er de ikke like gode, men jaggu ikke voldsomt langt unna. Og prisen er jo pen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...