Jump to content

Wachtel og NES


hMjelk

Recommended Posts

God dag godt folk, min første post her inne blir en der eg søkar råd og erfaringer av hundefolket.

Eg driv nemlig og leikar med tanken på og skaffe meg 2 nye hundar etterkvart og er interessert

i kva "kammerfolket" meinar vil passe for meg. Men først litt om meg og kva slags jakt og jaktform det er snakk om.

 

 

Det som står høgst og blir brukt mest tid på er hjortejakta. Litt rådyr og anna småviltjakt blir det

også tid til iløpet av hausten. Ein hund som apporterar både til vanns og lander ønskelig men som sagt,

det er hjorten som står høgst på lista. Har også planar om å innføre en tur i året til Svergie der det primært er

villsvin eg er ute etter men skyte det som kjem :o

 

Jaktform : På hjorten er det smygjakt som gjelder for min del, postering er eg veeeldig dårlig på.

Kun når det er under drev eg klarar å sitte stille lenge nok, vi har fort 3-4 stordrev iløpet av sesongen

med vennar og familie som drivarar. Men terrenget er veldig innbydandes til fleire korte drev der vi klarar oss

med 2-3 skyttarar og sida vi er ein kompis gjeng som ofte jaktar ilag blir det til at vi prøvar eit

halvhjerta forsøk på å presse dyra mot postane. Det fungerar heilt greit men er ikkje optimalt.

Derfor kunna eg ha tenkt meg ein hund som kan gjere litt av jobben for oss.

Problemet er at det er vestlandet vi snakkar om her, med små teigar og jaktvald og dei problem det medfører.

Og by the way her likar vi ikkje hundar som springer laust i skogen :shock:

Derfor kan ikkje hunden henge på land og strand men gi seg relativt kjapt.

 

 

Etter å ha lest meg opp her inne på dei forskjellige rasane som finst har eg komt fram til at ein Wachtel

for drivjakta og ein NES som bandhund for smygjakta kan vere noke for meg.

Er "kammerfolket" enige`? Er open for innspel på andre rasar men foreløpig er det dei eg har

komt fram til kan passe meg og mi jakt.

 

Det eg då lurar på er følgandes :

 

* Rasetypiske uvanar ( tenker gneldring og anna mas)

* Innjaging ( har 0 erfaring )

* Med ungar og folk generelt

 

Er nok mykje anna som kunna våre remsa opp her men det kjem ikkje eg på akkurat no.

Er også interessert i å komme i kontakt med folk som har ein ta desse hundane.

Bur på sunnmøre, nærmare bestemt Volda. Er veldig gira på å vere med i skauen og sjå

litt på korleis det heile går føre seg, so om noken der ute kunnet tenkt seg å ha meg med so takkar eg gjerne

ja. Som sagt so er det Wachtel og NES som står på lista men ekje noke som er fastslått enda

Link to comment
Share on other sites

Først av alt, velkomen til Jammeret :wink:

Det du skriver, kunne jeg nesten skrevet selv :)

 

Holder på å trene opp en Wachtel (10 mnd) til omtrent det du beskriver. Skal bare ha den godkjent på blodspor, før jeg slipper den på vilt. Nå skal det sies at den allerede (7mnd.) har loset frem et rådyr til han far, og som han far var dum nok til å skyte :wink:

 

 

Som familiehund er den fantastisk, de elsker menesker, dog kan de opptre noe hyper :lol:

Lærevillig, uredd, du har en skygge som vil følge deg uansett hvor du går.. Til og med på dass :mrgreen:

 

Anbefales

 

Edit: For meg betyr det mye å få med seg bikkja hjem når jakta er over. Har nok erfaring når dette ikke skjer...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...