Jump to content

Arsenal SAR m1


M-H85

Recommended Posts

før krona gikk vest ja... nye nå ligger ofte nærmere 12 000 enn 8000 (som det var før bobla sprakk)

Som sagt, med de delene er det ikke helt jævlig. Prøv å prute litt, men du finner neppe en til 8000 før krona blir strekere igjen.

 

Kan jo sammenligne med en standard AR15. Før kostet disse hmm nja 10 000 ish nye (spørs hva som fulgte med.) nå ligger disse på 16 000 og opp.....

Link to comment
Share on other sites

I 762 er det vel ingen butikk som har på lager. Ser det ligger en i 223 hos pvas og de skal ha 11.215 for den.

Med magasin osv som var med til den på finn (om jeg husker riktig) så vil jeg ikke si 19000 er ille. Kanskje litt i overkant, men ikke ille.

 

Tenkja seg til at eg kjøpte min Saiga i 5.56 for under 6000 for ti års tid sidan :shock: Og at eg fekk kjøpt magasin frå USA til under 250,- stykk :shock:

Link to comment
Share on other sites

I 762 er det vel ingen butikk som har på lager. Ser det ligger en i 223 hos pvas og de skal ha 11.215 for den.

Med magasin osv som var med til den på finn (om jeg husker riktig) så vil jeg ikke si 19000 er ille. Kanskje litt i overkant, men ikke ille.

 

 

Nå rakk jeg dessverre ikke å se annonsen, så er litt usikker på nøyaktiv hva som fulgte med..

 

Men hvis nypris er 11 215,- for rifla (Den har tidligere vært lik i både .223 og 7.62x39)

og man kan kjøpe 10 stk 30skudds magasiner på Brownells for 2 177,-

 

Så er det fortsatt 5 608,- til "overs.

(Og det er på nypris!)

 

Selv synes jeg det var en "ille" pris, men om den ble solgt så er vel markedet villig til å betale såpass.. :)

 

Tar selvsagt forbehold om at det ikke fulgte med noe helt spesielt i annonsen. :)

Link to comment
Share on other sites

Med børsa i denne annonsen fulgte det en del utstyr.

3 stål mags til ca 450,- per stk , 3 cirkle 10 mags ca 600 per stk, beta mag ca 1500,-, 2 pro mag ca 250 per stk, montasje ca 600, ak74 flammedemper som passer Arsenal ca 800,-, to magholdere ca 600,- og 500 skudd til 2,80 el noe per skudd...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...