Jump to content

Hylster til sig sauer p226 LDC


P226

Recommended Posts

Hmm... Den er ikke så ulik en standard P226. Vil ikke et standard P226 hylster passe?

Jeg har et par hylster til P226 liggende. Et retention hylster med friksjons tilpassning. Også har jeg et Serpa hylster med klikklås, for montering på lår plate,

eller ved hofta. Dette er "kopi varer" men de er identiske og funker likt som merkevarer. Lagd i samme plast som alt det andre.

Kan muligens kvitte meg med ett av de.

Eventuelt har denne siden gratis frakt. Jeg har kjøpt e del utstyr dærifra, som hylster, lommer og sånnt.

 

http://www.ebairsoft.com/holster-platef ... -2167.html

Link to comment
Share on other sites

LDC bygger mer siden den har full lugg under, jeg har sendt mail til daa og blade tech, jeg vener på svar fra dem.

Tak for linken jeg skal inn og se der.

Ellers så vurderer jeg og kjøpe et daa ord pro til en p226, så får jeg heller finne frem varmepistolen for å utvide nedre del på hylsteret.

Link to comment
Share on other sites

Disse hylsterene jeg har, og de på den nettsida passer til P226R. Den med rail under. Jeg skulle kanskje spesifisert det :P

Det retention hylsteret jeg har er justerbart i bredde. Det ligger en gummi foring med to skruer gjennom, sånn at man kan stramme

eller slakke hylsteret ved behov.

20151012_201732_zpsx9oqrclp.jpg

20151012_201820_zpsbt6wuivy.jpg

 

Nå har jeg ikke testet disse med en ekte P226, men den gas blowback pistolen som har vært brukt i disse,

er en 1/1 replika av en fullsize P226R.

Det serpa CQC hylsteret jeg linka til er makent til mitt.

Det var faktisk i løseste laget. Dær måtte jeg fore litt for å få tight fit.

Jeg brukte den ullene halvdelen av borrelås teip på utvalgte steder inni hylstert.

Funker bra det :)

20151012_202053_zpsougoeiov.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg kommet i kontakt med en forhandleri Danmark som skal ordne hylster til LDC, han bruker et safariland 5198.(beregnet til sig p226 capsicum) Hylster til meg, han må bare tilpasse litt på bunnen av hylsteret. Så da ordnet det seg

Link to comment
Share on other sites

det er nok for at jeg føler mg trygger med et kydex hylster (safariland), jeg er "nybegynner" innen dynamisk så da vill jeg ha noe som jeg føler meg trygg på. så slipper jeg å tenke på om jeg har låste våpen i et racehyslster eller ikke under forflyttelse på banen

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...