Jump to content

Steel Challenge er utrolig morro


slemmo

Recommended Posts

Regulators, we regulate any stealing of his property and we damn good too. But you can't be any geek off the street, gotta be handy with the steel if you know what I mean, earn your keep!

 

Bra session selv om dine dårligste tider stortsett slo mine beste :o

 

For de som vil er det ett lite steel challenge stevne hos okts i morgen, reg på ssi, siste finpuss før NM,

Link to comment
Share on other sites

Er opptjent fordel, (som i "trening"), synonymt med "urettferdig fordel"? Eg har ein mistanke om det, for når eg samanliknar mine tider frå Steel Challenge-debuten min i NM-prematchen sist laurdag med det på klippet og etterfylgjande kommentar, ser eg for meg at eg dett minst 2 plassar innan resultatlista er klar på sundag. :trist: Møtte med nyinnkjøpt børse, innskote mot ringskive kvelden før. :smile:

 

Men moro var det lell :D

 

Og ikkje så reint lite slitsamt, to divisjonar var i alle fall nok for meg på ein dag. Det var i grunn hardt arbeid å ha fullt fokus gjennom kvar stage, med ganske lite venting mellom kvar.

Attåt at det var moro, er eg ganske fonøyd med at eg greide meg med ein inngangsbillett på 3000,- for ei ny salongrifle med raudpunkt som i grunn ikkje var begrensinga på resultatet mitt for dagen. Ikkje meir enn mange brukar på eitt par skistavar. (Børse som også går i NROF-miniatyrprogrammet.)

 

Nevnte eg at det var artig?

Link to comment
Share on other sites

:D Hjarteleg til lykke med tittelen NORGESMEISTER, medalje og premie! :D Det gjeld både slemmo og dei andre vinnarane. Vi andre får vel bite i det sure eplet og vurdere å gå til ytterlegheiter, (treningsmessig). Eit år til neste gong bør vel ikkje vera ubenytta om vi skal gjera nokon rangen stridig. No finst det i alle fall eit sett med stål på Revhiholen, så sjå opp for GPK neste gong vi treffast.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...