Jump to content

Norsk verdensmester!


bagde

Recommended Posts

Er Vidar aktiv fremdeles? Jeg konkurrerte med ham i 77-78.

Litt selvskryt : Jeg ble nr 2 i det første NM 1977, tror det var 7p. bak vinneren men da hadde jeg tapt 60-70p på at magasinet mitt falt ut på en øvelse :( Stakk inn magasinet med pistolen i hylster men de manglet åpenbart ørlite på å være helt på plass.

Link to comment
Share on other sites

Er Vidar aktiv fremdeles?

Jeg har ikke skutt en seriøs konkurranse siden 1996, men har vært ganske aktiv som trener de siste syv-åtte årene. Og det har jo gått ganske bra? :D

Det må legges til at denne seieren er først og fremst Hildes egen - hun har hatt dette som mål i mer enn seks år, og har lagt ned et enormt og disiplinert treningsarbeid på vei mot målet.

Vidar

Link to comment
Share on other sites

Vel så imponerende var det å se Hilde gruse Tori på shootoff på søndag, det var en opplevelse i selvdisiplin og perfekt gjenomførte omganger!

En helt utrolig sprudlende og fantastisk ambassadør for sporten!!

 

Dette var moro!!

Den jubelen som Hilde fikk under seremonien på søndag kveld, fikk håret til å reise seg på ryggen :D

Link to comment
Share on other sites

Med fare for å bli utsatt for ukvemsord, har noen tipset media?

Sporten er så liten at vi ikke kan forvente at journalister følger med av egen fri vilje, og om siste norske seier i VM var i 1976 så får en liksom ikke Magnus Carlsen effekten heller.

 

-Gratuler Hilde!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

ja hun har sikkert trent mye og faren har sikkert lært henne en del , imponerende fart og bra treff på stålmålene ja ..jeg sendte jonny hoffmann ei mld i går så han fikk høre om jenta til vidar .... jonny har så mange nm medaljer i praktisk pistol hvis noen hadde klart å kaste han på sjøen så hadde han sunket som en stein ,,, :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Med fare for å bli utsatt for ukvemsord, har noen tipset media?

Sporten er så liten at vi ikke kan forvente at journalister følger med av egen fri vilje, og om siste norske seier i VM var i 1976 så får en liksom ikke Magnus Carlsen effekten heller.

 

-Gratuler Hilde!

 

Den lokale avisen i Ski har fått tak i dette, selv om det tok en stund:

 

http://www.oblad.no/sport/hilde-nakling-tok-vm-gull-i-dynamisk-sportsskyting-1.8640973

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...