Morten Vinje skrev:
Sakosekk skrev:
Tror du vi hadde gjentatt dette på et imponerende antall måter om du hadde svart på spørsmålene fra starten av istedet for å virke sår over å kritikken?
Ja, det tror jeg. Eller forresten; nei - jeg tror ikke, jeg vet. Vi har besvart spørsmålene fra starten. Mange, mange ganger.
Vel. Jovist har dere svart. I tråder som denne. Forventer dere at alle skal lese alle tråder?
Fulmen gikk av som moderator etter et hylende innlegg rettet til meg for at jeg stilte et spørsmål som tydligvis hadde vært diskutert "nok". Jeg ble kalt for brønnpisser og jeg vet ikke hva. Jeg har til tider vært lange perioder vekke fra forumet, på samme måte som du Vinje har gjort det selv. Man går ikke tilbake og leser alt som er skrevet de siste 6 mnd siden man var inne sist.
Om dere i stedet for å hele tiden svare i tråder i det "uendelige", hadde laget svar som stod i "Velkommen" forumet, eller under FAQ, ville dere slippe å svare i det "uendelige", det var bare til å vise til nevnte plass.
Ta "nedetida". Det var ikke snakk om å lage en synlig info for nye brukere, mindre aktive brukere og ikke minst mulige nye brukere. Hadde dere spurt etter penger da, hadde dere hatt lommene fulle på 2 timer og kunne satt arbeidet vekk til folk med tid, og sluppet å la teknisk sjef jobbe Japanske krigsvakter innimellom skolearbeidet.
Ta "brukerstyrt". Uendelig enkelt forklart av Dachs. Få det opp på samme plass, case closed.
Osv.
Jeg har stor tro på NOJS, på det Morten og Tron holder på med, og jeg forstår at det tar utrolig mye tid, men når folk kommer med forslg til å gjøre situasjonen enklere forventer man mer enn "hold nå klaffen så vi får arbeidsro".
Det hørte vi nok av på Sluttstykket.