Jump to content

Westernskyting


csteinsv

Recommended Posts

Ta kontakt med "Seven mountain Daredevils" som er bergens klubben.

Kort fortalt så trenger man minst fem medlemmer somvil starte med westernskyting, og en Sikkerhets og opplæringsansvarlig som har kurs og kan kurse de andre medlemmene i CAS, slik at de kan bli godkjente westernskyttere.

Lykke til!

Kommer gjerne til bergen for å skyte cowboy igjen :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

5 medlemmer er nok ikke noe problem vil jeg tro.

 

Når det gjelder "Seven mountain Daredevils" så har de også fått mail av meg ang. dette men ikke fått noe svar der heller. For å holde fokus så hadde nok ett sammatbeid med de vært det beste, men det er jo sånne ting vi kan diskutere.

 

Hører med til historien at jeg muligens er litt utolmodig da :) Men når folk ikke svarer på mail på en uke så må vi se andre steder. :)

 

Takk for svar så langt.

Link to comment
Share on other sites

:D Ja det tror jeg også men hadde jeg ikke skrevet det, så hadde noen påpekt at "NEEEI det går ikke :evil: "

 

Måtte forøvrig innom å høre hva som var tilgjengelig av western våpen lokalt i dag. Det var ikke mye men får over noe fra distributør som jeg kan se på, sende tilbake det jeg ikke vil ha.

To slike http://www.uberti.com/firearms/images/1 ... _nm_lg.jpg og en Henry rifle alt i 45lc så er jeg happy.

 

Hagle var det verre med, det mange gjorde var å finne en gamme S/S og "modifisere" den til western bruk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...