Jump to content

Game on og pris på ammo


dumle

Recommended Posts

Skulle bestille litt mer ammo til luft pistolen min, Den skyter bra med Walther finale match pistol.

Dette har vært en grei og rimlig øvingsammunisjon.

 

Da jeg åpnet siden dems i morges fikk jeg bakoversveis!

 

1 pakke KR 179,-

 

5 pakker, KR 899,-

 

 

Den samme ammoen til rifle koster de vanlige 99,- pr boks.

 

Jeg tenkte her må det vel være noe som er feil så jeg ringte butikken for å sjekke, men nei. Prisen den

var riktig den.

 

Jeg fikk en forklaring om at pga. dette var pistol ammo så var det en mye mer avansert produksjon

involvert derfor var prisen så stiv.

 

Vverdt å nevne at sist jeg sjekket prisen med dem var det ca. 480 og noe for 5 bokser.

 

Jeg vil herved gratulere Game on med den mest urealistiske prisøkningen jeg tror jeg noensinne har sett!

 

Jeg håper ingen finner på å bestille ammoen til den prisen de ha satt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk en forklaring om at pga. dette var pistol ammo så var det en mye mer avansert produksjon

involvert derfor var prisen så stiv.

 

Høres ut som svada, hvorfor skal det være dyrere å produsere matchkuler for pistol enn rifle? Preisjonsjonkravet for rifle er minst like høyt...

 

Bedre med en ferietur i Skåne og litt harryhandel hos Hurricane!

Link to comment
Share on other sites

Vekten er litt lavere på pistol ammoen.

 

Å prestere å si at pistol ammo må være dyrere enn rifle pga. produksjon er rett og slett en fornærmelse.

Ikke noe forskjell på produksjon i det hele tatt.

 

Om noe er det mer bly i rifle ammoen, derfor burde såfall den være dyrere.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er denne så er det rimeligere her :arrow:https://www.xxl.no/jakt/skyting/luftvap ... %3AWalther

 

Intill noen mnd siden var prisen dems 89,- pr. pakke, noe som er en rett pris. Dette er ingen konkurranse ammo. Den er ikke bra nok til det,

Det var en billig og grei øvelses ammo for mengde skyting, ikke noe mer enn det.

 

XL sports pris økning var drøy Game on sin er rent latterlig.

Link to comment
Share on other sites

Tenker som så XXL sin pris skyldes nok lavkrone og sterk dollar/euro/pund. Game-on sin pris økning må være en trykkfeil? Dessuten har de prisgaranti så om du finner lavere pris i Norge så bare sifra til de så setter de ned prisen :wink: Har gjordt dette selv hos de på noen varer :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Tenker som så XXL sin pris skyldes nok lavkrone og sterk dollar/euro/pund. Game-on sin pris økning må være en trykkfeil? Dessuten har de prisgaranti så om du finner lavere pris i Norge så bare sifra til de så setter de ned prisen :wink: Har gjordt dette selv hos de på noen varer :mrgreen:

 

 

Trykkfeil? Leste du hele posten eller :D

 

Ringte dem og spurte, fyren måtte spørre ansvarlig. Svaret var at det var en mye mer krevende produksjon av ammoen til pistol enn den samme ammoen til rifle.

 

Rent vrøvl og det sa jeg til han, jeg sa at de hadde lagt seg på nesten dobbel pris av veiledende og det nektet han for :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...