Jump to content

Kjennskap til BURREL EDGE PRO viltkamera med MMS funksjon


Aron1

Recommended Posts

Vil anskaffe meg eit viltkamera med MMS funksjon.

Såg i bladet JAKT reklame for BURREL EDGE PRO viltkamera med MMS. Har ikkje hørt om det kameraet før, så eg lurte på om det var noen som har dette kameraet og hvilke erfaringer dei har med det.

https://www.nettojakt.no/burrel-edge-pro-sendende-viltkamera.html

 

Har fleire viltkamera, men ingen med MMS funksjon.

Liker Bushnell sine kamera. Dei er raske og tar gode bilder og HD film.

Tenkte egentlig på å anskaffe meg deiras nye wireless kamera (nr 119599C2),

link http://bushnell.com/hunting/trail-cameras/trophy-cam/trophy-cam-hd-aggressor-wireless

Men eg tok kontakt med Bushnell på bushnell.com for å høre om det virka i Europa (veit det er forskjellig mobilsystem i USA og Europa). Fekk til svar at det ikkje virka i Europa desverre :(

 

Veit mange anbefaler SCOUTGUARD MMS kamera. Eg har eit Scoutguard kamera uten mms, og eg har ikkje hatt annet enn problem med det kameraet, så eg er ikkje lysten på å kjøpe eit nytt Scoutguard kamera

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hei!

 

Ja syns Burrels s12 og Edge pro virket meget bra! God kvalitet i kameran og batterit holt lenge hvis man ikke haft sån sms kontroll.

 

Har også prøvd scoutguards kamera men Burrels syns ja har mer kvalitet følelse.

 

Sav att du vart inom nettojakt, pleier o bestille alle mine produkter dærifra, de har ogda meget gode jaktdresser for en hyggelig pris.

 

Si ifra hvis du vill ha litt bilder jag tok med dessa to kamerer så kan jag sende noen =)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...