Jump to content

Aaserud-katalogene, noen som har?


Scarrow

Recommended Posts

Det var ikke få timer som gikk med til å drømme seg bort i våpenkataloger på sent 80- tidlig 90-tall.

Aaserud-katalogene med H&K G3, Tommyguns og alskens herligheter ble slitt ut av all bruken.

 

Er det noen som fortsatt har disse liggende som kan skanne dem og legge ut her? Det hadde vært gøy med et gjensyn! :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, det hadde vært ett morro gjensyn.

Men det føles ikke som om det er så lenge siden, nesten så jeg fortsatt venter på at blekka skal dukke opp i postkassa.. Når ble det slutt?

 

Kjøpte tre våpen derifra, Ruger 10/22, Marlin 60 og en lattelig dårlig Jennings.

Det tok sin tid med levering dengang også husker jeg, eller mulig jeg bare gledet meg såppas at det føltes som en evighet.

Link to comment
Share on other sites

Har et par Aaserud kataloger på loftet hos muttern og fattern, tipper disse er fra 94 eller kanskje 95.

Husker jeg var innom der og tafsa på blant annet Freedom arms og Colt Anaconda, var greit utvalg der.

Kunne kanskje skanna noen sider? men vet ikke hvordan dette er ift opphavsrett.

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært artig å bla i disse igjen! Jeg husker spesielt en utgave som jeg bladde ihjel på rekruttskolen. Det var særlig en duotone Springfield 1911 med Pachmayergrep jeg drømte om.

 

Mine Aaserudkataloger forsvant sammen med et par banankasser fulle av amerikanske våpenblad som ble MIA i forbindelse med en flyttesjau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...