Jump to content

noen som har tlf nr til magnum hansen eller hva han nå heter


Ole_Netland

Recommended Posts

Du kan også ringe gladgutten på børsemakerverkstedet hos jaktdepotet.

Han har mye rart liggende.

Han er sikkert ekstra blid om dagen også, for han har nylig fått en sånn fiiin kalender som alle verksteder MÅ ha. 8)

 

skal ringe han i morgen...

 

bare han ikke sitter å sikler på kalenderen sin hele tiden så han ikke har tid å ta tlf....

Link to comment
Share on other sites

Du kan også ringe gladgutten på børsemakerverkstedet hos jaktdepotet.

Han har mye rart liggende.

Han er sikkert ekstra blid om dagen også, for han har nylig fått en sånn fiiin kalender som alle verksteder MÅ ha. 8)

 

skal ringe han i morgen...

 

bare han ikke sitter å sikler på kalenderen sin hele tiden så han ikke har tid å ta tlf....

 

Først og fremst: Takk til Bamrud, eller "BOMRUD" / "Parden'ed" jeg gjerne kaller han for den eminente kalenderen jeg fikk! Der var det mange bra kalibre, store patroner, myke moderne linjer, og mange flotte emner jeg gjerne skulle hatt litt nærmere bekjentskap med...

 

Vel, fra spøk til alvor. Jeg er tilgjengelig på depotet i morgen bare en kort stund (Ca 930 - 1230), da jeg vanligvis jobber der Mandager, Tirsdager og Onsdager. Torsdag og Fredag gjør jeg noe helt annet enn å børsemakerere..

Nå er det innspurt før jul, og jeg har fått mange børser inn på verkstedet det skal settes A-tec dempere på, siden sjefen har dette som juletilbud for 2.990,- ferdig på børsa greie før jul. Dette har resultert i en god del arbeide for min del. Og det er jo kjempehyggelig!! Vel, der fikk jeg plass til litt reklame også...Ikke dårlig! Vel, da vet du det!

 

// Raymond

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...