Jump to content

Børsemaker i bergensområdet?


Ammosamleren

Recommended Posts

Hei! Pga. tidsklemme og problemer med dreiebenken må jeg faktisk sette bort gjenging av løpet på en prosjekt rifle jeg holder på med. Det er en rifle bygget på en m98 kasse, og det er vel bare det som er igjen av mauseren. Løpet det er snakk om er et 6,5x55 løp som jeg skal ha en smekker liten TMD 35 demper på. Løpet er allerede kortet ned i grei størrelse, det jeg trenger nå er gjenger til lyddemperen.

 

Noen som har en anbefaling om en børsemaker i bergensområdet? Eventuelt hvor i landet det er greiest å sende det? Hvor lang tid det tar er ikke så viktig da jeg er rimelig opptatt utover vinteren. Er en fordel at det er litt rimelig, søilen skulle jo ha nesten 2500,- for å gjenge løpet, det synes jeg er litt i overkant.

 

Håper på positive svar :)

Link to comment
Share on other sites

2500 :shock: det var dyrt ja regner iallefall med at det var med gjengebeskytter i stål.

 

XXL sender inn til børsemaker verkstedet sitt i Sandvika rett rundt 640 tar dei for bare gjenging.

 

Ellers er det Rafdal i Etne, mener han tok rundt 1000 for gjenging og pen stål gjengemutter.

 

Mener på at Bergen aktiv bruker Rafdal eller ta kontakt direkte.

 

Begge anbefales på det varmeste :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...