Jump to content

Leveringstid Boyds stokker.


korporal

Recommended Posts

  • 1 month later...

De har av og til ett greit utvalg av uninlet for de som kan frese litt.

http://www.boydsgunstocks.com/FindAStoc ... 1&Finish=4

Men det er av og til. Hvis de har mye å gjøre forsvinner det meste av utvalget på uninlet.

 

Emner er tilbake etter brannen:

http://www.boydsgunstocks.com/Products/supplies

 

Det kan være en tanke å kjøpe litt julegaver.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Feks - https://www.boydsgunstocks.com/ProductD ... k-laminate" target="_blank" target="_blank" target="_blank

 

Eller - https://www.boydsgunstocks.com/ProductD ... unfinished" target="_blank" target="_blank" target="_blank

 

Selv pro varmint fåes uninlet til under 100$

 

Men jeg ser og at vanlige stokker er bikket den skumle 100$ grensa :(

Jeg vil si en æra er over. Billige kvalitetsstokker er plutselig utenfor rekkevidde for oss nordmenn...

Link to comment
Share on other sites

Neida...vi lager de bare selv ;) Emnene derfra koster fortsatt veldig lite i forhold til hva man må betale for andre fabrikater (Same shit, different dealer) Den største fordelen er at man glatt lager noe som tåler mere juling enn visse norskproduserte greier[FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har nettopp bestillt en thumbhole varmintstokk til mauser fra boyds.Kontaktet de først.Hadde noen dager nå med salg.Betalte $99,så den er på vei over dammen nå,bekreftet.Ser i dag at det er flere stokker til under den magiske $100 grensen,så da må man benytte sjansen før de setter opp prisen igjen

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg bestilte en stokk fra Boyds i midten av november som jeg enda ikke har mottatt.

 

Den ble i følge sporingen sendt fra USA 23. november, og siste registrerte "aktivitet" er at den "Departed Istanbull Turkey" 28. november (gudene vet hvordan den havnet der), og "Departed Oslo Norway" senere samme dag.

 

Har vært inne på hjemmesiden til USPS Shipment for å etterlyse forsendelsen, men kommer rett og slett ikke inn på maillinken som ligger der. Får kun opp "Shipment Activity" ved å legge inn "Tracking Number".

 

Noen som har erfart det samme, og som eventuelt har noen råd å gi? Antar at det ikke nytter å ringe Boyds siden varen er sendt.

Link to comment
Share on other sites

På postens sporingstjeneste er den kun registrert som avsendt fra USA.

 

Ville den ikke være registrert som ankommet Norge hvis den var til fortolling?

 

Jo normalt så viser en sporing "ankommet mottakerland"

Så kommer videre oppdatering hva den er i systemet.

 

Sendt til fortolling......så videresendt mottaker.

Link to comment
Share on other sites

Fikk ny oppdatering på mail i dag. Varen er sendt fra tollbehandling i Norge til postkontoret.

 

Etter at det ikke har vært noen bevegelse i trackingsystemet siden 28. november har det endelig skjedd "underverker" 20. desember.

 

Fint med en ekstra julegave til meg selv fra julenissen:-)

 

Takk for gode råd og tips fra dere alle.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg bestilte mailvarsel fra sporingssystemet til USPS, og det var mail fra de som dukket opp på min PC i går.

 

Har faktisk ikke sjekket posten i Norge sin tracking tjeneste før i dag. Der står det nå at den ankom Norge 18/12 med skadet emballasje, som så angivelig er reparert, og pakken videresendt til terminal 20/12.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...