Jump to content

Volvobrages rifleprosjekter og diverse jaktrelatert


volvobrage

Recommended Posts

Hei!

 

Tenkte starte ein liten tråd i forbindelse med oppgradering av Mauseren min for og dele arbeidet og for og kunne stille spørsmål direkte her sida eg mest sannsynleg kjem til og lure på ein god del ting :P

Poster bilder av riflene mine også dukker det nok opp diverse anna etterkvert, har blant anna ei brukandes bod i huset som etterkvert skal bli til jaktrom når tid og pengar strekker til :)

Jakter stort sett hjort, men har blitt skikkeleg gira på revejakt i det siste!Kjem meir om det seinare :)

 

Kan begynne med den første rifla mi :) Det er ein Brno zkk 601 i kaliber .308 som eg fekk av pappa når eg var 16 år. Han kjøpte den ny på 80 tallet, men har ikkje brukt den mykje då han har ein Mauser M98 som han har brukt på jakt i alle år.

Overtok rifla når eg begynte og jakte og er storfornøgd med den!Detta er ei rifle eg kjem til og ha resten av livet. Har blitt noken oppgraderingar etterkvert, og blir nok fleire med tida og :)

 

Såg slik ut i mangen år, bortsett frå montasjane som var nye detta året(2011). Det var mitt tredje år på jakt. Kikkerten er ein Redfield kikkert, 3-9x42 som kosta meg 1200kr. Kjøpte den til jaktsesongen 2009 då kikkerten som sto på begynte og dugge siste jakthelga i 2008. Storfornøgd med kikkerten, er såklart ingen Zeiss men funker kjempe bra til min bruk i skogen og har tålt mykje juling oppgjennom åra. Er livstidsgaranti på den og faktisk!

DSC01452_zpsef25bdf4.jpg

 

Stokken som sto på var ein Mauser M98 stokk som var tilpassa med diverse remedier og hadde sprekt i hytt og pine. Når suget etter ein finare stokk blei større invisterte eg i ein brukt Brno stokk hos den lokale våpenforhandlaren. Kjøpte meg ein A-tec Maxim dempar og fekk kappa og gjenga opp løpet i samme slengen :)

DSC01134_zps7fc2a115.jpg

 

Begynte og pusse ned stokken for oljing.

DSC01185_zps57d41ab4.jpg

 

Var litt overaska over at dei mørke tre detaljane var farga :P

DSC01192_zpsba6b6208.jpg

DSC01193_zps9d5cad59.jpg

 

Undervegs, eindel småriper igjen her som blei pussa vekk.

DSC01196_zpsec292e7b.jpg

DSC01198_zps9a7644a6.jpg

DSC01199_zps9b77a132.jpg

 

Farga opp igjen dei delane som skulle være mørke.

DSC01212_zpsbd0be4ef.jpg

DSC01213_zpscaaee86a.jpg

 

Fått på første lag med olje :)

DSC01231_zps9bad614c.jpg

DSC01232_zps815e796f.jpg

 

Fekk bedda rifla av ein kompis før eg gjorde ferdig oljinga.

DSC04197_zps2fbc0d78.jpg

DSC04199_zpsf725c1a6.jpg

 

Her er stokken ferdig olja og rifla er ferdig montert med ny blånert løp og låsekasse :)

DSC03078.jpg

 

Rifla i sitt rette element! :D

DSC04874.jpg

 

Brukte den ein jaktsesong med Brno stokken. Var elendig og skyte med i forhold til den gamle stokken. Og Brno stokkane er ikkje akkurat kjent for god kvalitet, begyne og sprekke i bakkant av låskassa midt i jakta :roll:

Skrudde på den gamle stokken og brukte den ein og ein halv sesong til. Planen i sommar var og kjøpe ein GRS blanks stokk og frese den ut til Brnoen då Boyds plutseleg annonserte at dei var begynt og lage stokkar til Brno. Bestilte ein thumbhole stokk i svart laminat som dukka opp etter 3 veker ventetid :)

DSC01273_zpsf2e4b481.jpg

DSC01278_zps522d79cb.jpg

 

Ferdig montert på rifla :) Rakk ikkje og få den bedda før jakta dessverre, så det må gjerast i vinter.

DSC01287_zpsbbead103.jpg

DSC01290_zps36b840df.jpg

DSC01289_zpsd87cd428.jpg

 

Med tofot som eg brukar på rev og fuglejakt :)

DSC00341_zpsba1026d0.jpg

 

Og Brnoen har gjort ein god jobb i høst og med den nye Boyds stokken :)

DSC00182_zps18424a94.jpg

Foto-0103_zps7e85ce2c.jpg

 

Planen var egentleg ein ny kikkert med større lysopning på Brnoen så eg kunne jakte rev i mørkare forhold no i vinter. Blitt litt hekta på Revejakt etter at eg og brodern lokka i 4 revar i sommar og skaut 2 av dei :)

Men skjønte uti hjortejakta at rifla er tung nok som den er og gå og bære på i skogen. Pluss at ein dyr kikkert + bratte lier kan være ein skummel kombinasjon. Så den får beholde Redfield kikkerten foreløpig, lyst på ein Leupold 1,25-6(?) x 30 kikkert etterkvert, brodern har ein sånn på Browning bar'en sin og den er kjempe fin til skogsjakt. Lettast mulig rifle er ein fordel når liene eg jaktar i ser sånn ut :P

Foto-0042_zps35a4e1ce.jpg

Foto-0040_zps44b18e16.jpg

Foto-0047_zps0041cb6f.jpg

 

Har fått tinnitus etter dei første jaktåra uten hørselvern så går med hørselvern heile tida på jakt no. Vurderer derfor og droppe lyddemparen og for og spare litt vekt, kjem til og skyte inn rifla med og uten neste år og sjå ka eg bestemmer meg for :) Skaut ein hjort uten hørselvern i år, kunne ikkje gjort det uten lyddempar så det er jo greit viss ein skulle komme i ein situasjon der hørselverna er utanfor rekkevidde. Vanskeleg valg!

 

Planar for Brnoen før neste jaktsesong er:

- Ceracote løp, låsekasse og underbeslag sida blåneringa som blei gjort er elendig kvalitet på og rifla rustar både her og der

- Bedde stokken

- Prøve og fikse/få tak i nytt avtrekk då pinnen som går opp i sluttstykker er deformert og avtrekket slarkar

- Kjøpe meg Leupold kikkerten eg har lyst på viss pengane strekker til

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sida planane blei endra og Brnoen skal forbli så lett og enkel som mulig bestemte eg meg for og kjøpe ny rifle.

Lurte lenge på Remington 700 men valget falt tilslutt på ein Mauser M67 :) Denna og i kaliber .308.

Planen er at denna skal få ein bra kikkert og skal brukast til bøjakt på hjort, revejakt og fuglejakt. Også må den nok ein tur i skogen på hjortejakt for moro skyld :)

Bilder av rifla:

DSC00309_zpsfecd7d96.jpg

DSC00344_zps50e657c1.jpg

DSC00346_zps4e69972b.jpg

DSC00347_zps39b69532.jpg

 

Sida bakkant av stokken er bedda så mykje gir det meg litt fire tøyler på og arbeide med stokken. Planane for rifla er som følger:

- Litt kapping og gjenging av løp til lyddempar

- CDI underbeslag og AI magasin(bestilt men dei får ikkje på lager igjen før over nyttår)

- Picatinny skinne med tilhøyrande montasjar

- Montere kikkert(hadde mest lyst på Zeiss victory, men har no kjøpte ein Meopta meostar R1r 3-12 x56 med lys som snart dukkar opp i posten :) )

- Muligens ny tofot som er fast uten vugge eller med vugge som kan låsast

- GRS stokk etterkvert

 

GRS stokk blir det sida eg har drømt om det lenge, men den blir det siste som blir prioritert. Så planen er og modifisere orginalstokken litt så den er godt brukandes til eg kjøper meg GRS stokk. Det blir justerbar kydex kolbekappe, feste for tofot og mest sannsynleg lakkering i duracoat eller trefarge. Lyst og lakkere stokken sida det er så mykje beddemasse i bakkant.

 

Ikkje vits og sei kor stort tapsprosjekt det er og bruker pengar på ein M67, har ein gammal Volvo eg pussar opp så alle som føler dei har tapt mykje pengar på gammal Mauser kan ta ein kveld med meg og sjå over bilen så skal deke få sjå tapsprosjekt :lol:

 

Har etterkvert planar om ein .22lr halvautomat til leik og. Brodern har ein Marlin halvautomat som det er vanvittig gøy og leike seg med, enda gøyare viss vi har ein kver og kan skyte samtidig!Var ikkje klar over at eg kunne søke om fleire våpen på samme gebyr når eg søkte om mauseren så avventer og søke ein gang til til eg har glømt ka gebyret kosta :P

Link to comment
Share on other sites

Gebyret er jo "bare" 400kr da :)

 

Kul lesing, og artig å se deg igjen her :)

Ja veit, men suger og betale det to gangar på rappen fordiom :P Føler liksom det går til "ingenting". Men får berre bite i det sure eple og søke snart, har vært mange fine .22lr halvautomatar ute som eg kunne tenkt meg.

 

Kjekt og sjå deg her og, ser at du driver med pistolskyting :) Er nettopp starta pistolklubb der foreldra mine bur no!Har veldig lyst og melde meg inn, men får aldri mulighet til og være med på treningane då det er midt i veka :trist:

Link to comment
Share on other sites

Fine bilder og god lesing! M67'n blir rå med tiden :)

Takk for det! :)

Satser på Mauseren blir bra :) Gleder meg spesielt til og få GRS stokk på den, sikler på det kver gang eg er innom ein våpenbutikk :P

 

Driver og fjerner lakk frå orginalstokken no :) Tenkte farge/lakke den svart, men vil at tre mønsteret skal "skinne" igjennom. Noken som har gode tips til kva produkt eg kan bruke?

Link to comment
Share on other sites

Gebyret er jo "bare" 400kr da :)

 

Kul lesing, og artig å se deg igjen her :)

Ja veit, men suger og betale det to gangar på rappen fordiom :P Føler liksom det går til "ingenting". Men får berre bite i det sure eple og søke snart, har vært mange fine .22lr halvautomatar ute som eg kunne tenkt meg.

 

Kjekt og sjå deg her og, ser at du driver med pistolskyting :) Er nettopp starta pistolklubb der foreldra mine bur no!Har veldig lyst og melde meg inn, men får aldri mulighet til og være med på treningane då det er midt i veka :trist:

 

Hehe ja, får mye .22 ammo for det gebyret!

 

Pistolskyting er gøy det, du får prøve ut om du har tid :)

Link to comment
Share on other sites

Artig tråd og solide bruksbørser!

 

DSC04199_zpsf725c1a6.jpg

 

Det ser ut på dette bildet som om det er beddet med kontakt mellom stokk og kasse bak bakre skjefteskrue; det skal det ikke være. er det kontakt der vil stokken sprekke. Samme skjer om bakre skrue har kontakt med treverk eller bedding. Beddingen skal være under kassen og skruen gå fritt i hullet.

Link to comment
Share on other sites

Et kjent fenomen...

Dette er stokken på min 35 Whelen som sprakk for et noen år siden.

Sprekkene ble frest opp med Dremelskive og fyllt med epoxy innblandet med pussestøv fra nøttetre.

Ikke vakkert, men tydeligvis en solid nok reparasjon da rifla har gått ca 250 skudd siden og alt ser ok ut.

Bakkant av tangen ble frilagt med et par millimeter i samme slengen.

 

sprekk004_zpsfa4b225f.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

Hehe ja, får mye .22 ammo for det gebyret!

 

Pistolskyting er gøy det, du får prøve ut om du har tid :)

Ja nettopp :P Men får som sagt berre bite i det sure eplet etterkvert.

 

Har avtalt litt skyting i jula med kompisen min, skal ta litt bilder då!Gleder meg vanvittig til og skyte med pistol for første gang :D Rekner med luftpistol ikkje teller :P

Link to comment
Share on other sites

Artig tråd og solide bruksbørser!

 

Det ser ut på dette bildet som om det er beddet med kontakt mellom stokk og kasse bak bakre skjefteskrue; det skal det ikke være. er det kontakt der vil stokken sprekke. Samme skjer om bakre skrue har kontakt med treverk eller bedding. Beddingen skal være under kassen og skruen gå fritt i hullet.

Takk for det! :)

 

Okei, tusen takk for svaret :) Det forklarer jo koffor stokken sprakk med ein gang!Spørs om eg skal koste på meg skikkeleg bedding hos børsemakar på Boydstokken så eg slepper det problemet igjen.

 

Seawolf: Min stokk sprakk ikkje så kraftig som din så hadde nok gått an og reparer det. Men føler litt av vitsen med den orginale stokken er vekke då sida det ikkje vil sjå så fint ut. Den får være som den er og henge til pynt på veggen :)

Link to comment
Share on other sites

Demonterte Mauseren her ein dag og såg noke merkeleg. Var noken som hadde begynt og borre hol i løpet heilt bak med låsekassa. Blei veldig usikker på ka det var for noke og tok ein tur til børsemakaren og spørte. Han hadde ei veldig god forklaring på det :) Var mest sannsynleg hobbybørsemakar som hadde bytta løp på rifla og laga hol der for og feste eit heimelaga verktøy med settskrue. Hørtes veldig sannsynleg ut då det er spor der som kan tyde på at ei slags hylsa har vært utapå bakerste del av løpet og. Ingen problem og skyte med sa han, kun utsendemessig det gjer noke. Men vil jo ikkje vise uansett så det får gå :) Viss eg er heldig er det kansje rimeleg nytt løp på rifla!

Bilder av holet.

DSC00372_zpsb99efc45.jpg

 

Så henta eg Meoptaen på posten i går!Såg veldig bra ut :D Testa den litt når eg lufta hunden i går kveld, såg veldig godt i snøen på litt hold sjølv om det var bekmørkt ute. Fekk ikkje testa rødpunkten då det ikkje var batteri i kikkerten.

DSC00393_zps3baaa677.jpg

 

Følgte meg montasjar til picatinny skinne og, får sjå når eg har montert skinna om eg kan bruke dei :)

DSC00395_zps7b067a9e.jpg

 

Skal bestille skinne frå http://www.kenfarrell.com/" target="_blank" target="_blank i kveld. Usikker på om eg skal kjøpe montasjar der sida dei har utsporing oppå montasjane, kjem til og legge seg alt mulig nedi der når eg har med rifla i skogen. Noken som har testa dei montasjane?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ferdig og skrape vekk den gamle lakken på stokken.

DSC00280_zps907fe27c.jpg

DSC00281_zps25854116.jpg

 

Har filt ned oppå grepet litt sida eg har små hender, no har eg ei mykje meir behageleg stillig med tommelen :)

DSC00282_zps4973a5d9.jpg

 

Har og pussa ned stokken, er nesten klar til overflatebehandling. Skinna frå Kenfarrell har komt og, skal hente den etterpå:)Veldig rask levering og god service frå dei!Bestilte den 14. desember og hadde hatt den i går viss eg hadde vært heime når posten kom :)

Link to comment
Share on other sites

Her er picatinny skinna eg bestilte :) Litt misfornøgd med passforma på lengde osv, men satser på den blir brukandes.

Er laga til for to skruer framme og bak men skinna stikker litt ut bak så får berre brukt ein skrue der.

Foto-0195_zpsb5fa4ee5.jpg

Foto-0196_zps5c99ab75.jpg

 

Skinna er i stål med 20moa, kun fordi eg ikkje såg noken bakdelar med og ha det :) Kun fordel viss eg skulle finne på og prøve meg på lengre hold seinare.

 

Etter mykje gode tips og triks frå Aannerud er planen og ta ut løpet og montere skinna sjølv. Kjekt og prøve nye ting og ein gang må jo bli den første!

Link to comment
Share on other sites

Takker for svar Lillefix og Sharpshooter!!

 

Litt synd og ikkje kunne bruke overtreet, men blir jo uansett GRS stokk etterkvert :) Vil heller ha skinna der den skal være med to skruar bak. Skal prøve kakke litt på den og sjå om den løsnar, eventuelt varme den bitte litt i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Hvis du vil ha kikkerten så lav som mulig, må overtreet uansett maskineres ned eller fjernes.

 

Farell skinna er vel til en 98?

Du må tenke på om tilten på 20 moa stemmer i forhold til 67 kassen.

Regner med at du vil nullstille på 100 meter på denne børsa.

 

Roar

Link to comment
Share on other sites

Ja kjem nok til og fjerne det uansett til slutt. Testa med montasjane som følgte med kikkerten i går, men kan ha eindel lavare ein det. Men då ryker overtreet.

 

Litt derfor eg kjøpte med 20moa, M67 kassa er maskinert i bakkant for diopter. Så ei vanleg skinne hadde blitt tilta litt oppover. Denna tilter fortsatt framover, men er nok ikkje fult 20moa lenger.

Link to comment
Share on other sites

Sjekket akkurat på rifla mi og på skinna mi. Børsemaker har kortet litt inn på skinna i forkant slik at den ikke tar i ringen til fortreet, har da 2 skruer i forkant. Børsemaker har også kuttet skinna litt i bakkant også, men jeg ser at jeg har 2 skruer her også, har også freset litt på skinna der "magasinclipen" skal være. Som sagt så er skinna limt også.

 

Lillefix

Link to comment
Share on other sites

Okei, takk for info :) Eg kjører på og fjerner ringen sida eg kjøper meg GRS stokk så fort eg kan ta meg råd til det.

Litt usikker på om eg skal lime skinna i tillegg til og skru, får sjå når eg har bort opp låskassa og testa skinne ka eg skal gjere.

 

Testa kikkerten med montasjane som følgte meg på skinna. Kjem nok til og kjøpe dei lavaste montasjane frå Kenfarrell, dei bygger berre 3mm opp frå skinna. Var god plass til løpet no :)

Foto-0208_zps5e0b4ba9.jpg

 

Montert justerbar kolbekappe på den orginale stokken.

Foto-0237_zpsae25758a.jpg

Foto-0238_zpsb8a010aa.jpg

 

Og magisk stemning for eit par dagar sida, er enda bedre i kveld :D

Foto-0190_zpsab927779.jpg

Link to comment
Share on other sites

Skaut ei kråke forrige helg med Brnoen :D

Var ein heil gjeng på bøen til naboen som dreiv og grov og herja på. Prøve og snike meg i skuddposisjon fleire gangar, men blei oppdaga kver gang før eg kom til skudd. Greide til slutt og komme i posisjon og gjekk for ein rask taktikk med og lade meg opp og deretter sprette opp og skyte den første kråka eg såg :P

Dei fleste for med ein gang utenom to stk som sto med ryggen til, skaut den eine av dei:)Traff den der eg sikta, rett under halsen så den datt om med ein gang.

Foto-0233_zps6273724b.jpg

 

Her er ca halvparten av det dei har gravd opp på bøen til naboen, noken som veit ka dei leiter etter?

Foto-0234_zps90d1477e.jpg

 

Måtte ta bilde ilag med rifla og:)

Foto-0237_zpsd2c7e486.jpg

Foto-0236_zps46e71f2c.jpg

 

Er ikkje heime i helga, men pappa hadde sett dei tilbake på bøen igjen i går. Så satser på ei til neste helg :)

Link to comment
Share on other sites

Fekk gjort litt etter jobb idag :)

Begynte med og ta av ringen som holder overtreet på plass, som fleire her inne sa var det berre og kakke den forsiktig av.

Foto-0251_zpsd622237e.jpg

 

Så etter mange gode tips frå Aannerud her inne skulle eg prøve meg på og ta av løpet. Dreia først ett verktøy ala den han har for og holde løpet fast:)

Foto-0250_zpsc1202c75.jpg

 

Etter bilde delte eg den i to og då bruker eg den slik. På bildet er kassa løsna, skrudde den berre av med ein stor skiftenøkkel :)

Foto-0252_zps262a79eb.jpg

 

Og ferdig splitta!

Foto-0264_zpsc034de82.jpg

 

Det neste blir og bore opp kassa for og montere picatinny skinna :)

Link to comment
Share on other sites

Takk for det!:)

Satser på eg får det til til slutt!Hadde eg ikkje fått hjelp frå deg hadde nok børsa vert levert hos børsemakar for lenge sida :P Men det er mykje gøyare og gjere ting sjølv.

 

 

Blei ei kråke til i dag!Hadde egentleg gitt opp kråkene og sneke meg innpå ein gjeng med måser som går på bøen her. Hadde låge klar ei stund og sikta, men dei står jo aldri i ro :P Plutseleg kom kråkeflokken og jagde dei vekk og slo seg til ro der så sia eg allerede var på plass var det berre og være tålmodig. Ca. 100 meter hold denna gangen :) Blyspissen gjorde litt meir utslag denna gangen og, såg ruskete ut når eg snudden den på ryggen. Datt død om, såg ingen bevegelsar etter eg skaut.

Foto-0244_zpsf34da7f7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Her er picatinny skinna eg bestilte :) Litt misfornøgd med passforma på lengde osv, men satser på den blir brukandes.

Er laga til for to skruer framme og bak men skinna stikker litt ut bak så får berre brukt ein skrue der.

Foto-0195_zpsb5fa4ee5.jpg

 

Fres eller fil bort gods under skinna slik at den kommer lengere fram på bakre bro (eller fres ned ladeklipssporet på kassa) så passer skinna bra (men du får uansett bare brukt en skru bake-og det holder i massevis).

 

Om skinna har kontakt ute på kantene av den øverste flata på nedfresningen for diopteret vil den ha 20moa etter montering, høyden her er ikke endret iforhold til orginalhøyden før nedfresning.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lagt ut hjorteribber og hundefor til reveåte i kveld :) Skal ut i morra og sjå om det er noke. Er ein ruskeplass vi har så trur det er rev der ganske jamnt. Snødde i går kveld og var ferske reverspor der i snøen når eg kom fram i dag!!

 

Ellers er eg med i ein konkuranse om den minste hjortebukken 2014, gje dekas stemmer til den som fortjener og vinne!!

http://hjortefot.blogg.no/1422084121_st ... itt__.html

 

Bukken eg har sendt inn er den eg har bilde av i første post, liten bukk som eg trudde var ein spissbukk. Sjekka tennene og fant ut at den var 2,5 år :) Hadde rosenkransar og.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Lenge sida sist eg skreiv noke her no :)

 

Kom på andreplass i konkuransen som er nevnt over her, og det viste seg at både første og andreplass fekk viltkamera! :D Så det har vært i bruk sida vi fekk det, eg og brodern bytter på og sjekke det og flytte litt rundt på det. Fått eindel fine bilder av hjort :) Legger ut to bilder, brodern har dei beste på sin data så må få dei av han ein gang eg husker det :) Legg merke til datoane på bildet, været skifter fort her på vestlandet :P

PTDC0029_zpstjkgiciu.jpg

PTDC0005_zpsnszjxcpr.jpg

 

Har ikkje skjedd så mykje med mauseren. Etter leiting i området etter rett gjengetapp til skruane som følgte med skinna, kjøpte brodern tilslutt tapp og bor på ebay til meg. Så no må eg berre få tid og montere skinna ein dag :)

 

Ellers begynt og trene fram mot rev og hjortejakta, fått skudd eindel skudd siste månen. Legger ut skrytebilde av ein serie eg var veldig fornøgd med :P Skutt med Brno'en, kun albogebeskyttara som hjelpemiddel :)

Foto-0638_zpsknu7qgsy.jpg

 

Satser på meir fart her framover!Nærmer seg revejakt no og :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hehe, Volvo er tingen :D Er du medlem på vccn og? :)

 

Takk for det!

Fekk endeleg montert skinna på mauseren idag :)

Planen var og gjere det i fresen, men sida vi ikkje hadde rett verktøy for og holde så liten bor eg skulle bruke blei det i boremaskina. Tok stikka frå fresen og stilte den inn sida den er veldig god. Boremaskina er veldig nøyaktig og så det gjekk bra :)

Fått fast kassa i stikka beint oppspent.

Foto-0660_zpsxspzv1ct.jpg

 

Merka opp, lagde kjørnarmerke og satte senterspiss ned i merket. Så låste eg fast maskina(automatisk på knapp) og satt i boren. Traff perfekt. Ferdig bora og gjenga :)

Foto-0663_zpsvso0l5wy.jpg

Foto-0664_zpsbphk6sgv.jpg

 

Montert på rifla for kjapp test :) Sleit med at eg ikkje fekk justert nok ned på siktet først. Gjekk heilt i bunn på justeringa og var fortsatt for høg på "sjå gjennom løpet og deretter siktet" testen. Men viste seg at det mest sannsynleg var fordi eg tok ett punkt alt for langt vekke og at eg dermed ikkje fekk det nøyaktig nok. På ca 100 meter no ligger eg bra an med ca 30 knepp nedover igjen :)

Foto-0670_zpsuq4fscqq.jpg

 

Satser på det funker bra til slutt!!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Okei, skjønner :)

Takk for det, kjekt og høyre!!

 

Kappa bolten i dag og vrei den så den fekk ein litt bedre vinkel :) Kom skummelt nært siktet med den orginale svingen.

Foto-0675_zpsagiqwrcz.jpg

 

Slipte ned kula i bandsliparen.

Foto-0678_zpsynfaapdv.jpg

 

Og gjenga opp med M10 :) Planen er og lage ei eiga kule og skru innpå. Har ikkje bestemt meg for material enda, står mellom svart POM og aluminium.

Gjenstår litt filing og pussing etter sveisinga fortsatt.

Foto-0682_zpsrvzapqpi.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Testa bolten på rifla torsdag for og sjekke om den passa. Såg ut som det skal bli bra med kule på :)

Foto-0686_zpspatcklre.jpg

 

Så fekk eg dreia kula i dag i lunsje. Blei laga i POM. Tomhylsa som er festa i enden er frå Brnoen, skaut ein spissbukk med den forrige haust. Den det er bilde av i første post med Brnoen oppå hjorten :) Det kvite rundt kanten er papir eg greide klemme inni når eg satt fast tomhylsa. Skal gå fint og få det ut med tapetkniv satsar eg på :)

Foto-0689_zps4epbop7j.jpg

Foto-0700_zps1zvscgqw.jpg

Foto-0703_zpscjgcz9f4.jpg

 

Har ikkje fått testa om den er grei og ta ladegrep med enda. Brukte ca. 30 minutt på den så går fint og lage nye utgaver etterkvert :)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Begynte på ein sjølanvisar for salong til meg og brodern for ei stund sida. Hadde ett rykk på den i dag for og få den ferdig. Begynner og nærme seg no!Tenkte eg kunne dele litt bilder av den og :)

 

Delane eg hadde laga til. Alt er laga i 316 rustfritt.

Foto-0722_zpsbvkp5zri.jpg

 

Kappa opp ein 16mm rustfri aksling og bora to hol i den. Sveisa deretter på den lille ringen av 10mm plate.

Foto-0723_zps1hxwl9sf.jpg

 

Dreia litt hylser i POM :)

Foto-0729_zpsgsqcpqxb.jpg

 

Skrudde sjølve blinken fast i staget eg har sveist i hop.

Foto-0731_zps1f4v7drp.jpg

 

POM hylsene test montert :)

Foto-0733_zpsy8xr55ik.jpg

 

Og montert heile greia som test :) Planen er at den skal vise innertreff på ringen i midten og at den store ringen skal være yttertreff.

Foto-0734_zpskgedaixx.jpg

Foto-0736_zpsmylngpaw.jpg

 

Mangler dei fire staga for og montere bakre del, ei POM hylse og bunnplata alt skal stå på. Når eg har fått fiksa det er det kun anvisarane som skal vise treff igjen, så er den klar :) Blir spennande og sjå om den funker som planlagt til slutt :P

Foto-0737_zpsvkokgiu5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Skjærte ut bunnplata til sjølanvisaren etter jobb idag :)

Foto-0716_zps8bntamoq.jpg

 

Monterte på festet til vuggene og sveiste dei. Måtte kappe opp eine bøyen for og få den 90 grader sida den tok i knekka når eg skulle knekke siste knekken.

Foto-0718_zpsluzyruop.jpg

 

Dreia siste hylsa og så når eg får skjært ut dei siste festearmane er den omtrent klar bortsett frå anvisarane.

Foto-0724_zpskktsrh4z.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kjekt og høyre Joakim! :D

Sjølanvisaren er ferdig bortsett frå dei som anviser treff. Testskaut den med brodern forrige helg :) Den funka veldig bra, god bevegelse i både inner og yttertreff. Eit problem som kom etter 100 skudd på den var at hovedtreff plata som er 4mm rustfri plate rett og slett bøgde seg som ein tallerk etter mange treff. Så planen er og lage til ei tjukkare plate og sjå om det held, prøver med 6mm rustfritt.

 

Fekk kjøpt ein "ny" stokk til Mauseren sida min var monsterbedda. Den hadde justerbar kolbekam og rekylplate. Fekk den for 300 så veldig fornøgd med det kjøpet :)

Foto-0770_zpshaf6bu6b.jpg

Foto-0775_zpsrtpsagic.jpg

 

Reiste ned på jobb i dag for og kappe løpet. Tenkte kappe det på 55cm i første omgang. Då har eg mykje og gå på viss eg gjer feil når eg skal gjenge til lyddempar. Planen er og kjøpe ett gjengeskjær for gjenging så eg har til seinare. Då kan eg gjenge den andre Mauseren vi har og fleire rifler seinare:)

Spent løpet opp i benken og klar for og kappe.

Foto-0776_zpsmlhilziz.jpg

 

Ingen veg tilbake :P

Foto-0779_zpshf11bdlv.jpg

 

Ferdig kappa og krona på nytt :) Litt grov overflate på ytterste flata, men prøvde med forskjellig fart og mating og fekk det uansett ikkje bedre.

Foto-0781_zps992qj8le.jpg

 

Slipte ned overtreet så det gjekk klar kikkerten. Har 2 - 3mm klaring heile vegen no.

Foto-0787_zpsqhngelcv.jpg

 

Testmontert etter kapping av løp :)

Foto-0788_zpsxpq3u1qw.jpg

Foto-0790_zpsxrv3dh6u.jpg

 

Slenger med bilde av den andre Mauseren vi har :) Det er gamle rifla til bestefar som han brukte både til jakt og konkuranse. Står ein anna kikkert på den for øyeblikket.

DSC03694_zps236c72d8.jpg

 

Skaut min første hjort(med mauseren) på bøjakt i fjor, det var litt stas :) Litt usmakeleg bilde, men var for mørkt og ta bilde ute når eg skaut den.

Foto-0085_zpsdecd3644.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Flott arbeid og flott tråd!

 

Er chucken din så sentrert at du berre spenner opp så er det nøyaktig nok? Og, er holet i pipa midt i løpet? Eller er det individuelle bakkar i chucken kansje?

 

-Uansett, bra å sjå andre enn meg som ikkje vegrar seg for å gå laus med dreiebenk på rifla si ;)

Link to comment
Share on other sites

Takk for det! :)

 

Spente opp løpet med senterspissen i og sjekka med måleur. Då var det veldig bra:)Sjekka etter eg tok ut senterspissen og då hadde det ikkje flytta seg så kjørte på. Benken er faktisk veldig bra sjølv om den er gammal og har gått mangen timar.

Usikker på om holet er midt i pipa?Det har eg ikkje tenkt på og sjekke eingang :P Først testskyte sånn som løpet er no og sjå kordan det går før eg gjer noke meir.

Er ikkje individuelle bakkar i denna choksen, men har ein 4 bakka choks med individuelle bakkar som kan brukast til framtidig arbeid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...