Dato/klokkeslett: 19 Jan 2017, 18:00

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 69 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 16 Des 2016, 14:56 
Avlogget

Registrert: 02 Jun 2016, 23:00
Innlegg: 22
Ekte navn: John
Ser ut som dette blir bra : http://www.skyting.no/konkurranse/termi ... te-pistol/

Fo meg som er fersk som pistolskytter så ser jeg positivt på denne nye ordningen, det blir enkelt og oversiktlig.
At vi som skyttere følger nå samme spor som i andre idretter og bruker min idrett som "base" makes sense..........

_________________
"Blues is easy to play, but hard to feel" - Jimi Hendrix


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 17 Des 2016, 10:01 
Avlogget

Registrert: 18 Jan 2010, 11:38
Innlegg: 797
Rausheim skrev:
Jeg savner allerede de gode gamle listene som var på fagkomitè pistol.... dette var lite pent og veldig uoversiktlig.


Enig med deg + at det på NSF`s sider ikke står sted det er. Navnet på feks innendørshallen.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 17 Des 2016, 14:54 
Avlogget

Registrert: 31 Jul 2009, 14:58
Innlegg: 148
Bosted: Ålesund
nhd skrev:
Ikke "alt" kan stå på framsida. En må prioritere. Hva betyr det om det er et korrespondansestevne eller ikke? Er det avgjørende for om en deltar eller ikke?

Dersom de er "korespondanse" kan vi skyte de på klubben min... I steden for å motte kjøre 2x2 tima!

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 03 Jan 2017, 16:50 
Avlogget

Registrert: 26 Des 2007, 22:00
Innlegg: 2032
OBS til alle stevnearrangører. De gamle stevnenummer med år-krets-nummer (1717001) har ikke lenger noen funksjon.
Ved bruk av nedlasting av forhåndspåmeldinger før stevnet og opplasting av resultat etter stevnet, skal en nå bruke EventID. Denne finner en i adressefeltet i nettleseren når en plukker opp det aktuelle stevne.

Har nettopp klargjort det utmerkede Sandnesprogrammet før vårt første stevne i 2017. Alt fungerte greit når jeg i nederste felt der en før skrev det gamle stevnenummeret, nå skrev EventID.

_________________
NSF, NROF, DFS, DSSN, DNT, Naturvernforbundet, Njff, BFR


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 06 Jan 2017, 13:11 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 06 Des 2007, 10:34
Innlegg: 2519
Bosted: Troms
Det er også endel stevner der det ikke står info om klokkeslettet stevnet starter. Dette er nødvendig info for skytterne, da det ikke er alle stevner som begynner kl 11. Eller var det kl 10?

_________________
Pistolskytter - for moro skyld!

Gleden over å treffe varer lengre enn gleden over et høyt smell!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 06 Jan 2017, 13:49 
Avlogget

Registrert: 26 Des 2007, 22:00
Innlegg: 2032
@Domino: Ta kontakt med den kretsleder. Hver krets skal ha minst en "superbruker" som kan rette opp dette.

_________________
NSF, NROF, DFS, DSSN, DNT, Naturvernforbundet, Njff, BFR


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 06 Jan 2017, 14:37 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 06 Des 2007, 10:34
Innlegg: 2519
Bosted: Troms
Dette er jo interessant info. Det er nok ingen som har fortalt superbrukerne at det er de som har ansvar for å rette opp dette. Det betinger også at superbrukerne har tilgang til stevnesøknaden som kretsen sendte inn i fjor høst. Men det bør jo ikke være noe problem å få tak i.

_________________
Pistolskytter - for moro skyld!

Gleden over å treffe varer lengre enn gleden over et høyt smell!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 06 Jan 2017, 16:19 
Avlogget

Registrert: 26 Des 2007, 22:00
Innlegg: 2032
Hvem som har ansvaret skal jeg ikke si sikkert. Vet ikke om det er definert. Hvem som kan løse problemet er en annen sak. Det kan superbrukerne.

_________________
NSF, NROF, DFS, DSSN, DNT, Naturvernforbundet, Njff, BFR


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 08 Jan 2017, 07:17 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 03 Des 2007, 04:55
Innlegg: 2846
Bosted: Buskerud
Ekte navn: Pål Erik
nhd skrev:
OBS til alle stevnearrangører. De gamle stevnenummer med år-krets-nummer (1717001) har ikke lenger noen funksjon.
Ved bruk av nedlasting av forhåndspåmeldinger før stevnet og opplasting av resultat etter stevnet, skal en nå bruke EventID. Denne finner en i adressefeltet i nettleseren når en plukker opp det aktuelle stevne.

Har nettopp klargjort det utmerkede Sandnesprogrammet før vårt første stevne i 2017. Alt fungerte greit når jeg i nederste felt der en før skrev det gamle stevnenummeret, nå skrev EventID.


Dette gjelder vel Sandnesprogr. og ikke f.eks Megalink?

_________________
Bransje tilknyttet, men skriver som privatperson.

Hjemmeside: www.pej.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 08 Jan 2017, 11:01 
Avlogget

Registrert: 26 Des 2007, 22:00
Innlegg: 2032
Ja, jeg skrev om Sandnesprogrammet. Men jeg antar (med stor sikkerhet) at også i Megalink må en nå bruke EventID og ikke de gamle stevnenummer som henviser til år-krets-nummer stevne.

_________________
NSF, NROF, DFS, DSSN, DNT, Naturvernforbundet, Njff, BFR


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 08 Jan 2017, 20:39 
Avlogget

Registrert: 12 Des 2016, 20:15
Innlegg: 19
Ekte navn: Kenneth Eikenes
Domino skrev:
Det er også endel stevner der det ikke står info om klokkeslettet stevnet starter. Dette er nødvendig info for skytterne, da det ikke er alle stevner som begynner kl 11. Eller var det kl 10?


Den 24.januar er det "release" på nye funksjoner, og vi har fått tilbakemelding på at en ønsket kolonne i terminlista vil komme på plass. Det er klokkeslett, og vi vil gjøre denne tilgjengelig så raskt det er mulig.

mvh
KE

......
Veien blir til mens man går :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 08 Jan 2017, 20:52 
Avlogget

Registrert: 12 Des 2016, 20:15
Innlegg: 19
Ekte navn: Kenneth Eikenes
nhd skrev:
Ja, jeg skrev om Sandnesprogrammet. Men jeg antar (med stor sikkerhet) at også i Megalink må en nå bruke EventID og ikke de gamle stevnenummer som henviser til år-krets-nummer stevne.


Det er EventID fra NIF-systemet som nå er "primærnøkkelen", og det gamle Stevnenr som FK tildeler blir av sosial interesse. I en Excel-liste er det bra å ha et slikt nr for å holde kontroll på hver konkurranse, men det mister litt verdi når man har en database slik vi har fått på plass nå. Uansett, så har det en viss hjelp for dem som ønsker å sortere raskt og effektivt i terminlisten, og kan skrive feks 1710 i "filter-funksjonen" på Stevnenavn, og så vil alle konkurranser med 1710 inni seg komme fram. Det samme søket kan gjøres ved å sortere på ønsket krets, men den enkelte får avgjøre selv..iallefall så lenge den gamle typen stevnenr er tilgjengelig i stevnenavnet.
For de av dere som har stevnesystemer som feks Sandnes-systemet, InrX, Blinken, Resultat.net eller lignende, så er det mulig å laste ned påmeldingsfil som inneholder informasjon om de påmeldte. Det varierer derimot om EventID må tastes inn før eller etter man henter inn de påmeldte, her må jeg henvise til det enkelte system sin bruksanvisning.

Etter konkurransen vil disse systemene generere en eksportfil med resultater, som kan importeres til SkytterAdmin via modulen ResultatAdmin. Sandnes-systemet må sende ut en oppdatering for å få dette til å fungere 100%, men InrX er i dag testet og funnet OK.

En annen ting som er viktig å få med seg er at alle resultater fra og med 1.1.2017 skal linkes opp mot den enkelte utøvers PersonID. Derfor må alle utøverne registrere seg på minidrett.no, det er også her man finner startkort. MinIdrett finnes også i en APP-versjon for Android og IOS, den heter MinIdrett. Her kan også startkortet hentes ned.
Fra den nevnte dato vil også startkort komme i et nytt og forbedret utseende.

mvh
KE

..........
Veien blir til mens man går


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 08 Jan 2017, 22:40 
Avlogget

Registrert: 12 Aug 2013, 20:25
Innlegg: 19
Håper dere får med dere dag også og ikke bare klokkeslett i den oppdateringen.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 08 Jan 2017, 22:45 
Avlogget

Registrert: 26 Des 2007, 22:00
Innlegg: 2032
Et par personer har sittet i dagevis og tastet inn hvert eneste stevne på terminlisten. Jeg synes vi skal akseptere at det kan være noen feilskrivinger eller at noe er uteglemt. Når en oppdager mangler/feil er det langt mer konstruktivt å sende en epost til kretsens superbruker eller til arrangøren som selv kan rette det.

_________________
NSF, NROF, DFS, DSSN, DNT, Naturvernforbundet, Njff, BFR


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 03:19 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 03 Des 2007, 04:55
Innlegg: 2846
Bosted: Buskerud
Ekte navn: Pål Erik
nhd skrev:
Et par personer har sittet i dagevis og tastet inn hvert eneste stevne på terminlisten. Jeg synes vi skal akseptere at det kan være noen feilskrivinger eller at noe er uteglemt.

Helt enig, feil kan forekomme i en slik omlegging.

Når det er sagt så er det en del info jeg savner fra arrangør når man går inn på forskjellige stevner.
- Adresse, så man kan plotte inn på GPS, eller en nøyaktig beskrivelse av hvor. Vanskelig å finne frem noen ganger når det heller ikke står nøyaktig på hjemmesiden til klubben.
- Betaling for stevne: Kontant eller kort?
- Elektronikk eller papp?

_________________
Bransje tilknyttet, men skriver som privatperson.

Hjemmeside: www.pej.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 07:00 
Avlogget

Registrert: 26 Des 2007, 22:00
Innlegg: 2032
@Poacher: En fullstendig anleggsoversikt inkl adresse og koordinater skal ligge inne i det nye datasystemet. Det samme gjelder papp/elektronikk. Gode innspill også dette med betaling. Jeg vet at minst en av utviklerne leser denne tråden. Skal i hvert fall sørge for at det kommer videre.

I løpet av natten skal alle medlemmer i NSF ha fått en epost om det nye datasystemet. Hvis en ikke har fått det, har klubben sannsynligvis ikke meldt en inn som medlem, eller en selv har ikke lagt inn epostadresse.

_________________
NSF, NROF, DFS, DSSN, DNT, Naturvernforbundet, Njff, BFR


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 09:28 
Avlogget

Registrert: 08 Sep 2014, 12:24
Innlegg: 738
Her er en tilbakemelding.

Meldte meg på et hurtigstevne i går kveld. Fikk meldt meg på to starter kl 12 og 14.
Men det er en bug i mailene som sendes ut. I begge mailene står det kl 10 som er start på stevnet, og ikke de tidspunktene jeg har valgt for skyting.

Ellers kan jeg også informere om basert på tilbakemeldingene på Facebook på dette stevnet at folk har store problemer med å skjønne hvordan de skal melde seg på mer enn en start. Ser foreløpig ut som det kun er jeg som har fått det til. Og jeg klarer ikke å gjenskape hvordan jeg gjorde det :lol:

_________________
"En jævel til å nikke ball"


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 10:00 
Avlogget

Registrert: 12 Des 2016, 20:15
Innlegg: 19
Ekte navn: Kenneth Eikenes
Hvilket stevne gjelder dette? Jeg kan jo snoke og sjekke litt i systemet...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 10:27 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 03 Des 2007, 04:55
Innlegg: 2846
Bosted: Buskerud
Ekte navn: Pål Erik
nhd skrev:
@Poacher: En fullstendig anleggsoversikt inkl adresse og koordinater skal ligge inne i det nye datasystemet. Det samme gjelder papp/elektronikk. Gode innspill også dette med betaling.

I løpet av natten skal alle medlemmer i NSF ha fått en epost om det nye datasystemet.


Regner med at det er klubbene som har ansvaret for oppdatering av adresse etc? Det er meget mangelfullt på de jeg sjekket.
Det er også mange klubber som har flere baner. Slik at det må ligge til rette for å legge inn flere adresser under kontaktinfo til klubben.
- Baneprogram et sted, Luft om vinteren et annet sted, og feltløypa ligger et 3.sted

Siden jeg skyter bare luft, hvertfall om vinteren, så søkte jeg frem stevner 2017, Østfold, Akershus, Oslo, Buskerud, Vestfold, Telemark
Og på de 5 første (forskjellige) klubbene så er det et forbedringspotensiale... Jeg kan si at enkelte av de stemmer ikke når det gjelder luftstevne da jeg vet hvor det holdes.
Noen av de har bare en postboks oppgitt? Andre har bare oppgitt sånn ca. så mann ikke vet nøyaktig hvor man skal

Jeg fikk epost inatt 0054 fra NSF :D

_________________
Bransje tilknyttet, men skriver som privatperson.

Hjemmeside: www.pej.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 10:29 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 03 Des 2007, 04:55
Innlegg: 2846
Bosted: Buskerud
Ekte navn: Pål Erik
Burde vært lagt inn kartutsnitt under kontaktinfo til klubbene. Og man trenger kanskje 3 kartutsnitt (felt, bane, luft)

_________________
Bransje tilknyttet, men skriver som privatperson.

Hjemmeside: www.pej.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 12:15 
Avlogget

Registrert: 08 Sep 2014, 12:24
Innlegg: 738
keikenes skrev:
Hvilket stevne gjelder dette? Jeg kan jo snoke og sjekke litt i systemet...

1711009

_________________
"En jævel til å nikke ball"


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 13:32 
Avlogget

Registrert: 12 Des 2016, 20:15
Innlegg: 19
Ekte navn: Kenneth Eikenes
Det er ihvertfall 4 personer i tillegg til deg som har fått til å melde seg på flere enn en skytetid, så noen får det til å fungere :)

Hva gjelder eposten som kommer til den som melder seg på, så skal jeg sjekke dette med utviklerne.

mvh
KE

.............
Veien blir til mens man går...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 13:55 
Avlogget

Registrert: 08 Sep 2014, 12:24
Innlegg: 738
Ja, folk finner nok ut av det etterhvert. Men bekreftelseseposten må det være noe galt med. Jeg sjekket den igjen nå. Begge jeg har fått har tidspunktet for stevnestart, og ikke skytetidspunktene jeg har valgt.

_________________
"En jævel til å nikke ball"


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 15:43 
Avlogget

Registrert: 20 Mai 2015, 20:03
Innlegg: 3
keikenes skrev:
Det er ihvertfall 4 personer i tillegg til deg som har fått til å melde seg på flere enn en skytetid, så noen får det til å fungere :)

Hva gjelder eposten som kommer til den som melder seg på, så skal jeg sjekke dette med utviklerne.

mvh
KE

.............
Veien blir til mens man går...


Det er noe som ikke er helt i vater under påmeldingen:
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 16:17 
Avlogget

Registrert: 13 Feb 2008, 23:25
Innlegg: 712
Poacher skrev:
...Jeg fikk epost inatt 0054 fra NSF :D


Det er mer enn jeg fikk. Jeg er både medlem og har lagt inn e-Mail :trist:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 16:52 
Avlogget

Registrert: 26 Des 2007, 22:00
Innlegg: 2032
Dette er brevet:
Til alle medlemmer i skytterklubber i NSF

Norges Skytterforbunds administrasjon av konkurranser har i 2017 tatt spranget ut i dataalderen. SkytterAdmin er et opplegg for stevnearrangører og stevnedeltakere som håndterer terminliste, påmelding (i de stevner der arrangøren ønsker det), resultatservice, klasseføring og ranking. For deg som skytter er det viktig å vite at alle resultater fra nå av skal knyttes opp mot din individuelle PersonID, den vil fremgå av startkortet.

Kontaktpunktene mot SkytterAdmin vil primært være http://www.skyting.no (Skytterforbundets hjemmeside) og Min Idrett (idrettsforbundets servicested for alle medlemmer). Sistnevnte finnes som både er en nettside (https://minidrett.no) og en App for Andriod og IOS (MinIdrett).

Du finner mer informasjon om SkytterAdmin på skyting.no: http://www.skyting.no/konkurranse/slik- ... tteradmin/, vi vil her bare presentere det viktigste:

Kontroll av egen profil på MinIdrett
Logg deg på Min Idrett, https://minidrett.nif.no, der finner du dine data under «Min profil» og en oversikt over dine klubbmedlemskap under «Medlemskap». Finner du ikke klubben(e) du er medlem av, har klubben enten ikke registrert deg som medlem, eller de har registrert deg feil. Uansett må du kontakte klubben din og be dem sjekke sine medlemslister.

Har du ikke tilgang til Min Idrett, må du opprette en bruker, se en bruksanvisning her: https://itinfo.nif.no/Min_idrett_bruker ... #Ny_Bruker.

Du finner alt på Min Idrett-app’en også, men du kan ikke oppdatere all informasjon der.

Startkort/Klasseføring
Fra 2017 har NSF gått bort ifra det ferdig trykte startkortet, og utøvere skal nå benytte det elektronisk tilgjengelige kortet som ligger på MinIdrett. Kortet finner du under arkfanen «Medlemskap», sammen med en den annen info om samme tema. Startkortet kan lastes ned som en pdf-fil eller skrives ut på papir.

I MI-appen er «Startkort» et eget punkt i menyen.

Finner du feil i klasseføringen, må du kontakte klubben din.

Påmelding til konkurranser
Du finner søkbare terminlister på skyting.no, http://www.skyting.no/konkurranse/, og på Min Idrett, https://minidrett.no, under Påmelding. Ved å klikke på stevnenavnet vil du få opp mer informasjon om stevnet. Dersom det er forhåndspåmelding via MinIdrett så vil det være mulig å klikke på «Påmelding», både fra MinIdrett og MI-appen.

Noen konkurranser vil også benytte påmelding til skive og skytetider, og til disse konkurransene er det inntil videre ikke mulig å melde seg på via MI-appen.

Skytterforbundet har foreløpig ikke lagt særskilt til rette for forhåndsbetaling, men det er i påmeldingsløsningen åpnet for at klubber som ønsker det, kan ta det i bruk.

Resultatlister og rankinglister
Under Konkurranse/Resultater på skyting.no vil du finne en søkbar liste over alle avholdte stevner, med link til resultatliste så snart den er sendt inn fra arrangøren.

I slutten av januar 2017 vil det bli presentert en egen side med ranking (100 på topp), som etterhvert blir bli supplert med ulik resultathistorikk og -statistikk.

Resultatinformasjonen er avhengig av at arrangørene sender inn resultatlister med nødvendig informasjon og i riktig format. Målet er at de aller fleste resultater skal være tilgjengelige og lagt inn i ranking etc. samme kveld som stevnet avholdes. Men det vil nok gå litt tid utover i 2017 før rutinene er på plass.

Hjelp og støtte
I startfasen kan det hende at enkelte trenger litt støtte for å få egen profil til å fungere optimalt. For hjelp til SkytterAdmin generelt, kontakt NIFs support på support@idrettsforbundet.no eller 03615. De har oppe mellom 8 og 20 på hverdager. Dere kan også kontakte Skytterforbundet på nsf@skyting.no eller 21 02 98 50.

Hvis du har oppgaver i klubben din rundt medlemsadministrasjon eller arrangement, vil SkytterAdmin være viktig. Du finner informasjon om de ulike oppgavene her: http://www.skyting.no/konkurranse/slik- ... tteradmin/.

******

Det meste er allerede på plass for at SkytterAdmin skal fungere optimalt, men det vil fortløpende komme små forbedringer utover i året. Følg med på skyting.no for mer informasjon.

Med vennlig hilsen
Norges Skytterforbund

_________________
NSF, NROF, DFS, DSSN, DNT, Naturvernforbundet, Njff, BFR


Sist endret av nhd den 09 Jan 2017, 20:16, endret 1 gang

Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 16:58 
Avlogget

Registrert: 12 Des 2016, 20:15
Innlegg: 19
Ekte navn: Kenneth Eikenes
hipshot skrev:
Poacher skrev:
...Jeg fikk epost inatt 0054 fra NSF :D


Det er mer enn jeg fikk. Jeg er både medlem og har lagt inn e-Mail :trist:


Sjekk SPAM-filteret i Outlook...der havnet den hos meg :)


...og linken til MinIdrett er feil....https://minidrett.nif.no

mvh
KE


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 09 Jan 2017, 23:34 
Avlogget

Registrert: 12 Des 2016, 20:15
Innlegg: 19
Ekte navn: Kenneth Eikenes
Angående stevnesystemer og eksport av stevneresultater.

NSF har gjennom prosjektet vært i dialog med flere leverandører av stevnesystemer for pistolkonkurranser i Norge. Vi har blitt enig om et utvekslingsformat for resultatdata og leverandørene har (eller er i ferd med å) sendt ut oppdatering til sin software. Denne oppdateringen vil forhåpentligvis gjøre brukende klubber i stand til både å hente ut påmeldingsdata fra SkytterAdmin, men spesielt å eksportere resultatdata som kan importeres samme sted. Dette forenkler prosessen betraktelig i forhold til tidligere års rutiner, og er en klar forbedring for hele forbundet. De leverandørene vi har hatt kontakt med er:
* Sandnes-systemet
* InrX
* Resultat.net
* Blinken
Dersom noen kjenner til alternative systemer som benyttes i Norge så meld gjerne fra om dette (Excel teller ikke som system :) )

Vi har også vært i dialog med leverandører av skytebaneanlegg/skivesystemer, men disse har ennå ikke kommet med en oppdatering som inkluderer import/eksport av data mot SkytterAdmin. Årsakene til dette er forskjellige, men vi håper uansett at de snarest "kommer på banen". Disse leverandørene er:
* MegaLink (er nærmest en løsning)
* KongsbergTS (jobber med en større oppdatering, vi avventer tilbakemelding)
* SIUS (kom sent inn i loopen grunnet manglende kjennskap til anlegg i Norge).

mvh
KE

................
Veien blir til mens man går...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 10 Jan 2017, 08:47 
Avlogget

Registrert: 08 Sep 2014, 12:24
Innlegg: 738
keikenes skrev:
Det er ihvertfall 4 personer i tillegg til deg som har fått til å melde seg på flere enn en skytetid, så noen får det til å fungere

Men når jeg går inn å ser på den "kalenderen" hvor man booker så ser jeg du ligger med booking kl 10 på skive 2 uten valgt øvelse, kl 11 på skive 2 med revolver og kl 13 på skive 3 med spesialpistol.

Jeg ser forøvrig at ca halvparten av de påmeldte ikke har valgt øvelse.

_________________
"En jævel til å nikke ball"


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 69 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support