Jump to content

Glock 34, dobbelskudd på reset


Spinnvillt

Recommended Posts

Min G34 har fått hikke... På første skudd med fullt avtrekk, skuddet går, holder avtrekk, slipper sakte frem avtrekkeren og venter på det umiskjennelige #klikk# fra reset'en....BANG,BANG! To skudd går av fortløpende.... Hva f....skjer?

 

Dette er ikke et engangstilfelle, og gjentar seg 80-90% av gangene jeg skyter... Med andre ord... Glocken som endelig begynte å gå den veien JEG ville...har nå forvandlet seg til en blyspruter, og mine luftgeværblinker bør byttes ut med en låvedør for å faktisk finne igjen kulehull...

 

Noen erfaringer?

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kjøpt brukt... Men som sagt, den har fungert upåklagelig til for ei uke siden.... Så begynte den med dette.... "håpet" andre hadde vært borti noe lignende... Er ikke gira på å bytte hele avtrekket, uten å vite HVA som er problemet... Men ja... Ikke veldig brukbart lenger som den er nå nei....

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Har aldri hørt om dette selv med eldgamle Glocker... men, har erfart dette med gamle utslitte pistoler med SA-avtrekk. Merkelig greie...-at dette skal kunne skje med en Glock. Men, min teori er som sagt tidligere , at en eller annen har "polert litt formye" og at avtrekket nå er "utslitt".

Link to comment
Share on other sites

Da sparte jeg meg 2-3000kr ser det ut til... Viste seg at connector ikke satt skikkelig der den skulle, og dermed forandret geometrien på avtrekket såpass at disse dobbelskuddene oppstod... Har nå sendt gjennom 150-200smell, etter å ha satt den sammen igjen, og ikke en eneste feilfunksjonering!

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...