Jump to content

Opppegård SL Vårfelten 2016


ojoh

Recommended Posts

Det er igjen tid for OSL Vårfelten i skogsløypa på Kurud i Oppegård den 17 april.

 

Skogen er fri for snø og is løypa er klar for storinnrykk. Vi legger opp til samme prosedyre som sist med 6-8 minutter mellom hvert 8 manns lag, og forhåpentlig minimalt med ventetid for skytterne.

 

Første lag ut kl 0945 (skytestart kl 1000) og vi sender siste lag ut kl 1630. Påmeldingsluka åpner 0830, men ingen får gå flere runder før alle påmelde har gått en gang.. (når dere har returnert fra en runde legges ny påmelding bakerst i køen.. )

 

Startpris er som tidligere 100 kr pr start og det er Akershus felt KM i Fin / Grov og Spesialpistol.

 

Det kan skytes med Fin / Grov / Militær / Revolver og Spesial P/R (ikke Magnum)

 

Velkommen til Kurud

 

Øivind

Oppegård SL

Link to comment
Share on other sites

ingen får gå flere runder før alle påmelde har gått en gang..

 

Nei, nei nei, nei, nei nei, nei, nei nei, nei, nei nei, nei, nei nei, nei, nei nei, nei, nei nei, nei, nei nei, nei, nei nei, nei, nei nei, nei !!!!!

 

Hva er så årsaken til dette ? En skytter som gjerne vil skyte feks 4 runder rekker knapt eller ikke dette siden dere da foretrekker en skytter som kommer å skyter 1 runde for så å reise...

Det er jo egentlig ingen vits å møte opp tidlig, da ALLE må vente til ALLE har vært igjennom første runde....det betyr at hvis en skytter kommer kl 1400 å melder seg på må resten vente til denne har skutt før dere kan fortsette...idiotisk ikke sant ?

 

Jeg kan forstå hensikten, men det er nok bedre at dere vurdere forhåndspåmelding evnt at folk melder seg på når de kommer og når de er ferdig med å skyte...kommer det en skytter sent...ja da må han vente til det er plass. Men å vente solidarisk at ALLE skal få skutt 1 runde er rett å slett IDIOTISK !

 

K.

Link to comment
Share on other sites

bare rolig Bromark, det er ingen endring fra tidligere (beklager hvis jeg ga uttrykk for annet) ...og det har fungert smertefritt for de fleste de siste årene så fremt jeg har sett.

 

Hvis du melder deg på 0830 og kommer ut i første lag kl 0945 så er du tilbake i luka etter første runde ca 1130, da har vi omlag 100 skyttere ute i løypa.. du leverer din neste startpåmelding og i hht tidligere erfaring må du vente 20 minutter til du igjen er i gang... din runde tre og fire kan du gå rett ut på uten ventetid.

 

Vår erfaring er at vi ikke har nok skyttere tilgjengelig for å fylle lagene etter 1330 så det kan være lurt for de som kun ønsker å gå en eller to runder.. beregn 1,5 timer pr runde.

 

Vel møtt - vi har publisert årets løypekart på hjemmesiden vår http://www.oppegaardsl.no/

Link to comment
Share on other sites

Dette "opplegget" er nok ment godt, men hvorfor i all verden skal dere legge føringer på når skyttere kan få gå ut på nedte runde?

 

Selv med 8 skyttere pr lag og 8 min pr lag har du ikke mer enn maks 60 ut pr time, og siden du ikke har mer enn 10 lag ute til enhver tid er det kun 80 skyttere i løypa til enhver tid. Får dere av formodning 120-150 skyttere må en skytter som går ut på lag 1 vente i 1,5 time etter å ha kommet inn før han kan få skutt runde nr 2 da han må evnt vente på skyttere som kommer sent og som ikke har fått gått sin første runde ennå....

 

Hvis dere lurer på hvordan dette best kan løses, se hva Nedre Eiker Pk har gjort, de klarer ca 500 starter på sine stevner uten spesiell ventetid uten å legge føringer på hvem som skyter hvilken runde etc...

 

Har selv arrangert større stevner og vi passerte 450 starter med 8 mannslag og 8 min mellom lagene og her var det heller ingen venting.

 

Tanken er nok god, men den er fortsatt idiotisk...

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver med t-skje en gang til Bromark, hvis du ikke syns om opplegget vårt så står du helt fri til å sitte hjemme.

 

Det kommer skyttere tidlig, de melder seg på og kommer i de første lagene. Vi sender ut lag med 6 - 8 minutters mellomrom. Og vår feltrunde tar minst 80 minutter fra du forlater standplass til du er tilbake. Min kalkulator sier da meg at det er 80 delt på 6 ganger 8 skyttere som er lik 106 mann opptatt ute ett eller annet sted i løypa.

 

Erfaringsmessig kommer det rundt 140 skyttere før kl 12, det betyr at det er noen som må vente litt før første runde. De som kommer inn fra første runde har kanskje 3 - 4 lag foran seg (tilsvarende 18 - 24 minutter ventetid) før de kan gå ut på sin andre runde. Når disse har gått 2 runder så er erfaringsmessig mange fornøyd, og antallet skyttere er under det antallet som tilsier at vi kan sende fulle lag hvert 6 minutt... og de som kommer inn kan gå rett ut i runde nr tre hvis de vil. Det er ikke vår kapasitet som styrer antallet runder vi får igjennom i løpet av en dag men hvor mange runder disse ca 140 skytterne orker å gå. Hvis vi skal ha gjennom fler må vi redusere runden ...

 

Vårt mål er ikke primært å få gjennom så mange runder som mulig, men å gi skytterne en god og utfordrende opplevelse... Og hvis det ikke er bra nok så står du helt fritt til å dra et annet sted, Bromark.

 

Minnes at vi hadde denne diskusjonen sist også - kan ikke huske at du fikk særlig medhold fra andre som var på samme stevne... Jeg mener vi serverer deg en 4 retters til pølse og pizza pris, og så klager du på jordbærene i desserten ikke er fra Lier, ..men hvis du mener du får det enda billigere i Øst-Europa, så foreslår jeg at du drar ditt ... (det var vel omtrent der vi endte sist også...)

Link to comment
Share on other sites

Dette blir ørtene gangen jeg er med på ett feltstevne hos Oppegård og jeg har aldri oppfattet at det er ekstra lang ventetid mellom lagene i forhold til andre feltstevner. Jeg mener at alle felt og PPC stevner som blir arrangert av Oppegård foregår på en veldig ryddig måte, blir det litt for lang ventetid mellom lagene for deg så ta heller å utvid dine sosiale antenner og bli kjent med nye skyttere som man kan prate skit med. Jeg vet ikke hvordan det er med andre, men jeg setter av absolutt hele dagen til feltskyting så jeg får tid til å kose meg med å preike med andre skyttere og nyte dagen i skogen i en eim av kruttrøyk.

Link to comment
Share on other sites

Vi sender ut lag med 6 - 8 minutters mellomrom. Og vår feltrunde tar minst 80 minutter fra du forlater standplass til du er tilbake. Min kalkulator sier da meg at det er 80 delt på 6 ganger 8 skyttere som er lik 106 mann opptatt ute ett eller annet sted i løypa.

 

Da klarer dere noen andre ikke klarer - Jeg har drevet med dette i over 15 år - og har vel tilgode ennå å se at en arrangør klarer å ha mer enn 10 lag ute i en og samme løype samtidig!

Det er ikke noe problem å sende ut med 5,6 eller 8 min mellom lagene - men de smarte tilpasser startider til hvor lang tid løypen tar - det betyr at 10 lag til enhvertid er ute i løypa - mens resten venter - det kan i enkelte tilfeller være 1 lag på vei inn og 1 på vei ut - men det er fortsatt kun 10 standplasser som kan beskytes samtidig.

 

Det jeg ville få frem var at det ikke er bra å dytte skyttere som er ute etter å få skutt 3-4 og kanskje 5 runder bak noen som kun kommer for å skyte 1 runde - vil dere ha bare skyttere som kommer å skyter 1 runde - ja da kjører dere ett stevne til slutt med 45-70 starter siden de aktive skytterne drar andre steder (så sant det er noe å velge mellom)

 

Stevnene i skogen har alltid vært bra - banestevner med venting uten like ble boikottet av flere - så det hadde jo vært fint om dere ikke ødelegger for dere selv ved å sende de som faktisk legger igjen penger på å skyte og ikke bare er der for å være sosiale ;-)

 

Løypa ser ihvertfall bra ut...

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ikke uttale meg om vi klarer noe ikke andre klarer - det får andre uttale seg om.... men løypa tar den tiden det tar, og med 6 (til 8) minutter mellom hvert lag så er det enkel aritmetikk på hvor mange som er ute i løyp ett eller annet sted...

 

Det har virket før og det er det systemet vi tilbyr.

 

Det sagt så har jeg deltatt på stevner med forhåndspåmelding hvor jeg selv ikke nådde påmeldingen i forkant (og det var en god del som meg der) og hvor jeg har ventet i timevis for å gå komme ut første gang. Hedde jeg ikke kjørt så lang så hadde jeg snudd å dratt hjem. Det var ganske frustrerende å sitte å se på at det gikk ut halvtomme lag fordi skyttere ikke møtt opp, overivrige "mengde skyttere" hadde meldt seg på for mange ganger eller at det var forsinkelser ute i løypa - for meg var det en dårlig opplevelse .... men jeg klaget ikke til arrangørene - de gjorde seg nok selv sine observasjoner.

 

På Høstfelten 2015 fikk vi gjennom ca 400 starter på stevnedagen. Vi har bare lov til å skyte mellom kl 10 og 18 dvs at vi må slippe ut siste lag 1630 for å være sikker på at de blir ferdig før tidsfristen. Vi har altså 390 minutter til rådighet får å slippe ut skyttere. Vi slapp ut omlag 55 lag på denne tiden og det skal bli et gjennomsnitt på 7 minutter mellom lagene hele dagen... (de siste lagene var ikke fulle siden det ikke var skyttere igjen til å fylle dem...).

 

Det er ikke noe problem å lage stevner for mengde skytterne, det er bare å kjøre alt inne på banene med felles ildkommando og godt med lappemannskap - men jeg tror du er i utakt med resten av feltskytterne der Bromark..

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke noe problem å lage stevner for mengde skytterne, det er bare å kjøre alt inne på banene med felles ildkommando og godt med lappemannskap - men jeg tror du er i utakt med resten av feltskytterne der Bromark..

 

Eneste banefelten som er godkjent for min del er Norgesfelt, alt annet bør gå i skogen spør du meg.

 

Var å skøyt på Oppegård for 15 år siden også jeg, den gangen løypa gikk i skogen. De årene dere arrangerte på banen fant jeg på noe annet. Så fort dere la om løypa var det igjen verdt ett besøk og i fjor var løypa bra den noe den også ser ut i år. Så bare fortsett med det.

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Det er rette innstilling Johan ... I år har vi antagelig (hvis ikke ting skjærer seg i siste øyeblikk..) en nyhet på resultatliste-fronten... kontinuerlig rullende resultater på skjerm på plassen. Det har vi drømt om lenge og nå kan det bli mulig (gutta våre skrur sammen systemet nå...).

 

Og værgudene i Yr varsler fint vær.. Det kan bli en utfordring med parkering så hvis dere klarer å samarbeide om transport så vil det sikkert hjelpe. Hvis det blir helt fullt oppe ved banen , så er det mulig å parkere litt syd for avkjørsel og nede ved avkjørsel fra gml Mossevei.

Link to comment
Share on other sites

God innsats til Oppegård!

 

Så vidt jeg kan bedømme så var dette et vellykket arrangement selv om værgudene ikke var helt med oss i starten. På den andre siden er jeg litt glad for at det ikke var sol både med hensyn til varmen og sollys.

 

Vil sterkt anbefale mulighet for forhåndspåmelding ved neste anledning. Det er litt kjipt å møte opp litt over 9 og ikke få lov til å gå ut før 11:30. Men når det er sagt så var det ikke noe problem å gå en runde til rett etterpå. Måtte vel vente 40 minutter og det anser jeg som innafor. Må jo skifte våpen og ta seg en pust i bakken :)

 

Kontinuerlig rullende resultatliste var helt topp! Men det kan gjerne rulle litt fortere ;)

 

Gleder meg allerede til neste gang!

Link to comment
Share on other sites

Funket fint i dag mener vi fra Halden PK.

 

Ble etterhvert litt venting på standplass 10, langholdet og det sier seg selv at det tar litt mer tid på langhold når det skal lappes, men det tar vi med et smil. Får tid å å finne på nye unnskyldninger til alle savnede hull i skivene :oops:

 

Det blir litt mer jobb med forhåndspåmeldinger, men utrolig mye lettere og bedre for oss som skall skyte.

OBS! Forhåndspåmelding med betaling, ellers vill det nok bli en god del som ikke møter opp med alt hva det innebærer. (Dette er faktisk noe forbundet burde ta tak i å få på plass, et system som funker, feks Shotnscoreit.com eller lignende)

 

Ellers ikke mer venting enn andre steder. Hyggelige folk i løypa, i kantina, påmeldingen, ved grillen, ja overalt og ting funket :D

Link to comment
Share on other sites

Ble litt venting på start ja, men det kan ikke unngås ved forhåndspåmelding....bortsett fra for de som er heldige nok til å være først ute til å melde seg på. :winke1:

Noen må vente akkurat like lenge som i dag.

Ellers er systemet Oppegård SL kjører rettferdig etter mitt syn. Runde to var det ikke så lang ventetid for. Noe det kunne vært om forhåndspåmelding for alle runder var tillatt.

Fortsett slik dere gjør det nå.

 

Hadde en fin dag i løypa. Litt bom, og en skyting på naboskive. Sånt skjer. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har laget en liten oppsummering av Vårfelt stevnet vårt på http://www.oppegaardsl.no/ med noe bilder.

 

Jeg tenker som så at at fordelen med forhåndspåmelding er at noen få antagelig kan skyte flere runder mer effektivt, men det betyr at ganske mange andre får tilsvarende mindre mulighet for å skyte. Vi har begrenset skytetid pga avtalen vi har med grunneier og da ønsker vi at flest mulig får anledning til å skyte noen feltrunder.

 

Ved å åpne for forhåndspåmelding er jeg redd dette blir stevner for noen få ihuga stevneskyttere, og vi taper vi noe av det jeg mener er verdifullt både som rekruttering til sporten og det rent arrangørmessige.

 

Nå er det noen som kommer 2 timer før stevnestart og de er tidlig ute i løype første gang og så får de litt ventetid på runde 2 rett og slett fordi det er mange skyttere som gjerne vil skyte. Det må ha vært mer en 150 skyttere på Kurud på søndag og vi klarte å sende igjennom 50 lag med omlag 8 minutter mellomrom (i snitt). Vi forregnet oss nok litt på standplass 10 hvor det ble noe kø - her vil vi finne en mer effektiv løsning på Høstfelten.

 

Så jeg vil nok heller arrangere stevne for 150 skyttere med noe ventetid mellom lagene (bra for omsetningen i kantine) enn noen få mengdeskyttere - velkommen til Høstfelten på Kurud 25. september

 

Øivind

Link to comment
Share on other sites

Forhåndspåmelding med inntil 2 runder burde ikke være noe problem. Skal man gå mer er det helt fair at man får ta det som eventuelt er til overs etter at man er ferdig med runde to. Når man først bruker tid og ressurser på å dra til et stevne ønsker man gjerne å gå mer enn 1 runde og uten å måtte være der hele dagen.

Link to comment
Share on other sites

..men det er fult mulig ATnT uten forhåndpåmelding. Mitt tips er å komme til Kurud ca 1115 (være i luka) før de første er ferdig med sin runde. Da må du bare vente på de som allerede er registrert, ca 5 - 6 lag (dvs ca 40 - 50 minutter) (antatt oppmøte ca 150 skyttere). Da er du ute i løypa litt over 12 og ferdig med førsterunde 1330 - da kan du antagelig gå rett ut i runde 2 og være klar til runde 3 litt over kl 1500 hvis du orker.. ser dessverre ingen positive fordeler med forhåndspåmelding - ulempene er mindre effektiv arrangementsmessig gjennomføring, færre skyttere, masse administrasjon og mindre salg i kantina...

Link to comment
Share on other sites

Det er flott med mye folk!

Selv med 458 starter totalt fordelt på 2 dager - har dere kapasitet til så mye mer med 150 unike skyttere, men for å få dette på plass må evnt forhåndspåmelding gjennomføres.

 

Med første start kl 10 og siste lag ut ca kl 1630 rekker dere 50 lag, 80 min på løypa gir da 10 lag ute samtidig og 80 mann i løypa. Legger man inn en liten buffer kan man sette opp en matrise som viser når skytterne kan gå ut igjen, feks lag 1,13,26,39 og 50 på en skytter som går ut i første laget. Det betyr at skyttere som møter opp tidlig kan rekke å skyte 4 runder uten betydelig venting.

 

Det som er mulig for å tilpasse seg 150 skyttere, er å legge inn en buffer på første runde, dvs at ingen kan melde seg på runde 2 - før feks lag 18 - da har dere tatt unna 150 skyttere, og samtidig lagt føring på at folk kan melde seg på i forkant - få sine 3-4 starter uten å måtte vente spesielt lenge.

 

Har testet dette selv og det fungerte utmerket, null venting og skytterne visste når de skulle ut på neste runde.

 

Øker dere til 10 mannslag øker dere også opp til 500 starter på selve stevnedagen. Det er ikke spesielt mye mer jobb på standplass selv med 10-12 skytter pr lag - så lenge man har plass og såklart nok folk på standplass (1 pr målgruppe pluss standplass leder).

 

Så for deres del må dere nok vurdere om dere vil ha skyttere som reiser å skyter alle stevner, eller de som dukker opp å skyter 1 runde ?

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må ærlig si at jeg ikke ser helt greia her. Hvis vi fyller alle lag med skyttere hele dagen, og 50 lag er maksimal kapasitet uansett hvordan du vrir og vender på det så får ikke vi igjennom flere skyttere/starter uansett. Lørdagen er kun for funksjonærer og vi har ingen anledning til i hht avtale med grunneier å gjøre noe med den.

 

Om det er Per eller Pål som skyter spiller ingen rolle for oss, men hvis Per og Pål er forhåndspåmeldt på 4 runder og blokkert plasser der og ikke møte opp så har vi som arrangør et problem. Skyttere som ser at alle lag er fulle drar ikke ned til Kurud for å sitte standby der i tilfelle Per og Pål ikke dukker opp..

 

Nå er det også slik at det ikke er så mange i klubben som ønsker å bruke masse tid på organisering av en forhåndspåmelding i forkant, den tiden bruker vi på å lage kvalitet på feltløype og stevneorganisering - og mitt inntrykk er at det er derfor folk kommer til Kurud.

 

Som jeg nevnte så vil jeg heller ha 150 skyttere som setter pris på at de får prøve seg 1 -3 runder i en utfordrende og bra løype enn 80 skyttere som er mest opptatt av å få skyte flest mulig ganger.

 

Jeg tyner mannskapet til det ytterste med det opplegget vi kjører nå og utvide til 10 mann i laget er ikke aktuelt. Jeg tror ikke det er spesielt optimalt heller. ... så jeg tror ikke du kommer til å se noen endringer i opplegget vårt med det første - jeg er faktisk ganske overveldet hver gang jeg lukker porten søndag kveld etter stevnet - at vi igjen har fått det til. Så får du eventuelt pent takke nei hvis det ikke passer deg Bromark ...

Link to comment
Share on other sites

ikke vanskelig å øke antall starter hvis man gidder....

 

K.

 

 

dette er nærmest en fornærmelse mot våre funksjonærer som ga 110% for at 197 feltskyttere skulle få en spennende og utfordrende runde i skogsløypa på Kurud... du må passe på så du ikke ødelegger for deg selv og alle andre som faktisk setter pris på det vi gjør. Det kan være du mener dette konstruktivt, men du uttrykker deg på en måte som ikke virker spesielt ansporende og motiverende. Vi gjør vårt beste og det funker etter vårt syn - hvis du ikke liker det så er du som tidligere nevnt fri til å takke nei til å komme. ... så vidt jeg kan se så var du ikke på deltagerlista på Vårfelten, så da har vi fremdeles 197 deltagere som forhåpentlig kan tenke seg å komme igjen. .. lykke til med korstoget ditt Bromark.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde en flott dag på Kurud. To bekjente pluss meg selv var ute i god tid. Det ble litt venting før vi kom ut på det første laget, men når vi først kom i gang var det full rulle. Vi rakk tre runder uten problemer, og hadde mest sannsynlig fint fått en fjerde også om vi hadde ønsket dette. Før siste runde måtte vi til og med be om å få stå over et lag da arrangøren helst ville ha oss ut med en eneste gang. Etter første runde opplevde vi at det ikke var venting i det hele tatt. Det var akkurat nok tid mellom første og andre runde til å få i seg noe drikke og en matbit før det var på'n igjen.

 

Det hadde sikkert latt seg gjøre å utvide med en til to skyttere pr lag, men dette må arrangøren vurdere med tanke på tilgjengelig mannskap osv. Jeg synes i hvert fall at arrangementet gikk knirkefritt hvis man ser bort fra att det ble litt kø på et par av standplassene tidlig på dagen.

 

Jeg er helt enig med siste taler i at det er helt frivillig å komme. Man vet hva man får, og jeg kommer mer enn gjerne tilbake! Det samme gjør de to andre jeg reiste sammen med.

 

Takk for en flott dag!

Link to comment
Share on other sites

Takk for positiv tilbakemelding Reffy.

 

Det er absolutt noen praktiske utfordringer for å utvide lagene, bortsett fra at vi er nå på et maks hva mannskapet klarer med den frekvensen vi sender ut lagene. Flere mann i laget krever større standplasser, 1 til 1,5m per skytter, litt avhengig av skiveoppsett (sideveis forflytning). Noen standplasser kan vi utvide uten for mye jobb, andre krever betydelig innsats.

 

Så er det egentlig mer effektivt å utvide lagene til f.eks 10 skyttere. Det er ikke uten videre opplagt at vi får igjennom like mange lag med 10 skyttere i laget. Vi kan ønsketenke uendelig mange funksjonærer, men vi må dessverre også forholde oss til realiteter. Vi klarer å mobilisere rundt 40 funksjonærer totalt sett (det er 10% av medlemsmassen vår og litt flere enn de som dukker opp på årsmøte..).

 

Så med det antallet funksjonærer vi disponerer må vi antagelig redusere antall lag tilsvarende prosentvise økning av skyttere pr lag, og vinningen går opp i spinningen. 8 mann i laget er oversiktlig for standplassleder og ett antall vi klarer å fylle nesten hele dagen... de 2 - 3 siste lagene var redusert fordi det ikke var skyttere på plass til å fylle de.

 

Jeg er nok av den oppfatning at vi er veldig nær "optimumspunktet" med de resursene vi rår over... Jeg ser at 8 mann i laget er mye brukt rundt omkring, og det er ikke mange som tilbyr forhåndspåmelding til feltstevner - fant ingen på terminlista til Østfold eller Buskerud ... er det andre arrangører (enn Bromarks Modum PK - som jeg forøvrig ser at ikke skal arrangere et eneste feltstevne i år) som har gjort seg noen erfaringer.

Link to comment
Share on other sites

Men Bromark har jo vunnet felt-NM, og har jo derfor per definisjon rett i alt han skrivet på kammeret. :roll:

 

Jeg synes ting fungerte bra på søndag. Det ble litt venting før første runde, men etter det gikk det glatt (bortsett fra på stpl. 10; der var det vel på det meste 4 lag som ventet). At grunneier har ødelagt halve løypa er tragisk, men det kan vel ikke OSL klandres for.

Link to comment
Share on other sites

Litt sure oppgulp i dag Bromark?

 

Siste lagene gikk vel ut sånn ca 1630? Da var dem ikke ferdige før sånn ca kl.18. Så skall det pakkes ned, ryddes osv. Synes dette er nok for mannskapet jeg.

 

Ojoh, du kan trygt regne med at Halden PK kommer tilbake neste gang.

Kan ellers nevne att det sjelden er mulig med mer enn 3 runder på svenske feltstevner.

Nolhotten starter kl.0830 trur jeg og vi har som mest hatt 330 starter på en dag. Reglene forbyr funksjonærskyting dagen før. Da har vi lag med 8 mann. Dessverre sier også reglene att skytetider og hold er ulike for de ulike grenene, så ting tar tid..

 

 

 

PS. jobber skift, sender deg sjemat så du kan legge stevnet en helg jeg har fri :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ber man om innspill så får man det, hva man velger å gjøre med det for være opp til hver enkelt. Men jeg legger merke til at det er mer interresant å bli personlig akkurat som om det skulle bidra til å hjelpe med å få flere starter.

 

Virker som dere har alt på stell, så bare fortsett med det.

 

Hva min klubb eller jeg selv driver med har vel ikke akkurat du noe med Øivind...men det er riktig at jeg ikke var tilstede.

 

Og Ken, oppgulp? Nei, konstruktiv tilbakemelding kalles dette...

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Hva med å ha litt "pauseunderholdning"? Sett opp ett duelltre og ha en funksjonær med en timer sittende der, 20 kr for hvert forsøk og vinner får en premie, som jeg er rimelig sikker på at dere kan få sponset fra en forhandler eller leverandør.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...