Jump to content

Bowlingskyting 4juli hos modum


aps

Recommended Posts

Så denne via face for stund siden, men trodde jeg var i utlandet så avfeide det.. jeg er tilbake i norge og ser dette som en utmerket måte å feire 4'juli! Tenkte for anledningen å bare ta med US made våpen ;)

 

Er det slik vi kan skyte flere klasser her? evnt hvor mange?

 

1911 og 45acp (nedladet til 172PF) dette må vi vel kunne si er under magnumladning? fabrikk ligger stortsett på 200+ (6 toms pipe) Dette er med frontier kobberbelagte kuler, lager ikke merker i mine stålblinker.

 

Tar også med openpang og "steel loads" som er 110-120ish i PF så det bør ikke være noe tema.

 

Blir det noe servering/grilling? "kiosk" er litt vagt

 

Ca hvor mange skudd tar vi med?

 

url til invitasjon finnes her

http://www.modumpistolklubb.no/pdf/Invi ... 072015.pdf" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Velg ammunisjon som ikke spruter så mye da kjegler er laget av stål, husk vernebriller. Fabrikk ammo er lov men vi foretrekker bly eller soft kjerne av bly/kobberbelagt.

 

I kiosken vil det være som på 17 mai, is, pølse, brus, vann, kaffe og mulig vaffel. Vi har grill så ta evnt med grillmat hvis noe annet ønskes.

 

Det er 42 kjegler pr runde og maks 48 skudd, så pakk der etter :) husk også at det er en åpen klasse der aimpoint, kikkert, komp er lov.

 

Velkommen

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar, gleder meg masse, driver litt rekruttering på de som ikke har tatt ferie her.

 

Etter å ha skutt steel challenge inndendørs nok ganger lærer man litt om hva som spruter og ikke ja, så tar med det snilleste uten tvil, lei av å blø.

 

Hvor åpen er åpen? klasse? dvs stiller jeg med ipsc open gun... eller AR15 med 22LR? ;)

 

Er ikke 4'e juli uten grilling vil jeg si, så skal se om jeg får med noen burgere, mr koop her inne tar vel med dama, kanskje hun kan stå for grilling? :) hei hei koop smisk smisk

 

Har du googlemaps link med koordinater? fant bare veibeskrivelsen og koordinater googlemaps ikke helt forstod.

Link to comment
Share on other sites

Morrofaktoren var igjennom taket! Egenprestasjon ikke helt der? Prøve ikke bomma på røde stoppern på bane 8 så hadde jo mye vært gjort.

 

Fant videoen på face, morro å se! Velykket stevne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...