Jump to content

Resultater NM PPC 2015


dagvt

Recommended Posts

Man skal være ytterst forsiktig med å kaste stein når man sitter i glasshus.. og jeg vil absolutt berømme klubber som påtar seg å arrangere NM.

 

Det sagt så må jeg bemerke at årets NM i PPC var utrolig svakt markedsført i forkant, baneforholdene var godt under hva man må forvente på et NM, startavgift var betydelig høyere enn fjorårets PPC EM og det er enda ikke lagt ut resultater som har vært klare minst en uke (ser at Halden PK har lagt de ut....!!!).

 

Hvis vi ønsker at PPC skal bli noe mer enn bare en sær aktivitet for en håndfull skyttere på østlandsområdet, så må NM-arrangørklubben gjøre atskillig grundigere forberedelser enn det vi så i Sarpsborg for en uke siden.

 

Jeg håper ikke at dette skal være malen for hva man kan forvente av et PPC NM, og personlig synes dette er svært uheldig for PPC satsingen i Norge og det arbeidet som er lagt ned i å etablere PPC som en seriøs og attraktiv skyteform.

 

Det kan være at dette burde være rettet direkte til arrangørene og ikke via et åpent forum som Kammeret, men jeg vil signalisere på det sterkeste at dette er under den standarden jeg mener vi bør legge oss på hvis vi ønsker at PPC skal overleve og ikke bli den døgnflue-aktivitet som noen tidligere spådde.

 

Øivind (dette er et personlig innlegg)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...