Jump to content

"U-offisielt" Norgesmesterskap i Hurtig Revolver/ Militær?


Bromark

NM Hurtig Rev/Mil?  

37 members have voted

  1. 1. NM Hurtig Rev/Mil?

    • Absolutt, jeg stiller !
      28
    • Nope
      6
    • Hurtig?
      3


Recommended Posts

Modum Pk vurderer å arrangere ett u-offisielt Norgesmesterskap i Hurtig Revolver og Militær i 2016 og vil gjerne sjekke interessen her blant skytterne.

 

Stevnet vil gå over 2 dager med "finale skyting" hver dag, selvfølgelig på papp :)

 

Så hva tror folket, er det noen som vil møte?

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Bra initiativ, men etter NM felt (4 dager), bane (en uke), spesial (2 dager), luft (2 dager), NROF vårkonk (2 dager), NROFmesterskap (2 dager), NROF nivå 3 (2 dager), tror jeg ikke et U-offisielt NM blir prioritert selv om dette er meget artig skyting (og kanskje er de øvelsene jeg har størst mulighet til å gjøre det bra i).

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det beste hadde vært om en naboklubb kunne arrangert dette parallelt med NM felt og/eller bane. Synes det er litt kjedelig å ha bare en skyting per dag (og litt sløsing med feriedager). Om en kunne dratt til en klubb ikke langt unna NM for å skyte hurtig i tillegg, ville det vært helt topp!

Link to comment
Share on other sites

Klart vi kan få klemt inn mer - men dette er jo avhengig av hvor mange som stiller. Vi har 20 stplasser og man må nesten regne minst 1,5 - 2 timer mellom hver runde. Starter man opp kl 0800 - kan vi i prinsippet klare 120-140 starter hver dag - kommer det 120 skyttere rekker vi nok bare 1 øvelse pr dag - kommer det 50 derimot - kan vi rekke to :-)

 

Det å tilby pause skyting som feks Bowling - krever kun 2-3 personer - så dette kommer mer anpå om vi kan finne en egnet plass å ha dette da selve banen er opptatt :-) men tror det skal kunne løses greit.

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Vi har ett forslag på tid også - og det er å legge det opp mot Himmelspretten (5-8 Mai) - de fleste tar seg fri fredagen så det gjør at vi evnt kan rekke mer skyting hvis vi først skal arrangere og folk reise langt. Blir det ikke Himmelspretten blir det nok første helgen i Juni (3-5 Juni)

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...