Jump to content

Oppegård SL Vårfelten 2015


ojoh

Recommended Posts

Øker man prisen så tror jeg deltakelsen vil gå ned. Særlig blant dem som ikke konkurrerer i toppen.

 

Herover koster det som regel 60,- per start, man må som oftest selv lede på standplassene, resultatene kommer når de kommer. Et stevne gjennomføres som regel av 2-5 personer, som også finner tid til å gå løypen selv under arrangementet. Sjelden premier foruten de stevnene som går i noe mer usentrale strøk. (For å trekke mer folk tipper jeg)

Kall det burgerfelt... :lol:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Klubbene bør sitte igjen med en del penger etter stevne som koster mye i form av dugnad. Ellers er det nok få som gidder stille opp og legge mange timers dugnad på dette. Da drar dem heller på andre klubbers stevner men til slutt er det ikke noen stevner å skyte..

 

Men klubbene må ikke bli grådige.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker å gi alle som gjør en formidabel jobb for vår og høstfelten på Kurud den største honnør. Gleder meg alltid til stevnet og er alltid fornøyd når jeg drar derifra, til tross for at prestert resultat ikke alltid er like godt. Jeg husker godt "banefelten" dere arrangerte tidligere og må si at dere virkelig har fått til noe bra nå. Godt humør hos alle funksjonærer ute i løypa også. Dette er frivillig arbeid folkens!!! Stå på videre, gleder meg allerede til høstfelten selv om jeg håper at sommeren blir lang :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...