Jump to content

Scatt skytesimulator


finno2

Recommended Posts

11035467_1001279966567112_259050913209871480_n.jpg?oh=0d5b45fb77cbe64f77b55f487b13190a&oe=55867D9C

 

Jeg kom hjem fra 3 uker jobb til nyinnkjøpt (brukt) Scatt simulator og røsket den ut av esken. monterte skitn og fyrte av en 10 skuddsserie. Serien var ikke spesielt bra, men egentlig helt ufortjent bra. TV dura i bakgrunn og jeg hadde en henslengt arrogant undertone under serien.

Er det denne avslappende attityden som gjør resultatet bra? eller klarer ikke skatt og simulere et live skudd?

Jeg er i utgangspunktet positivt overrasket, og tror jeg kommer til å få mye god trening med den

Link to comment
Share on other sites

Og du kalibrerte før du skjøt serien? I så fall er det bare å innse at tv er det som skal til :)

 

Avbrøt du kalibreringen så har du svaret der.

Min er i hverfall sånn at sier jeg "njet" til kalibrering så påstår den at alt jeg gjør er 10,noe uansett.

Link to comment
Share on other sites

Det var selvsagt kalibrerings feil. Jeg skal på telttur til Dividalen i helga så det blir ingen skyting på meg.

Jeg har vært på mange stevner for mange år siden. Jeg blir nok ikke spesielt aktiv for til høsten . Jobb og andre ting hndrer meg i det. Jeg plages og å komme meg til banen innenfor skytetidene i Tromsø, derfor scatt. Jeg liker og se forbedringer og konkurrerer mot meg selv hver dag.

Jeg skal holde på som jeg gjør innen jeg kan søke på cal 22 og 32. Muligens noe til revolverfelt hvis jeg ser jeg har tid til sommeren.

Når dette er innkjøpt blir aktivitets nivået betraktelig høyere. Jeg finner absolutt ingen glede i å skyte lånevåpen da dette ikke gir meg den feedbacken om forbedring hver gang jeg er innom. Så jeg prøver og være innom og skyte luft 2 ganger i uken mens jeg er hjemme

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...