Jump to content

Tanfoglio stock III tune avtrekk??


Moin

Recommended Posts

Hei.

 

Kjøpte meg en Tanfoglio Stock III i sommer uten noe særlig erfaring på 9mm. Kjøpte den på grun av att grepet føltes bra.. Har skutt sirka 1200 skudd med den, men er ikke fornøyd med avtrekket på den, da dette kryper en god del.. :( Er det noen som har prøvd og tune avtrekket på en slik en? Spurte en som skall ha god greie på dette, og han sa: Det kommer til og bli bedre, men alldri helt bra på disse modellene :forvirra:

Håper ikke dette stemmer, for er ellers godt fornøyd med pistolen..

Link to comment
Share on other sites

Her kan du få bort mye kryp... http://www.pvas.no/vaapendeler-utstyr/t ... ped-hammer" target="_blank" target="_blank

 

Kjipt om du har tenkt å skyte production, men mener det finnes en original tanfoglio "competition hammer" og.

 

Takker for svar:) men kan vel ikke utelukke at det kan bli aktuelt med production med tida.

Med en orginal competition hammer så kan man skyte production? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Ja, så lenge det er originaldeler, så er den godkjent i production.

F.eks mange som bruker disconnector fra pre-b(eldgammla modell) CZ75 i shadowene sine for å minske takeup i SA. Det er jo deler fra en annen modell pistol, men fra samme produsent, så det er innafor :)

Link to comment
Share on other sites

Er du litt mer enn bare litt usikker, så send hele greia til børsemaker, så fikser han knall avtrekk til deg. Det er ikke umulig å få til bra selv, jeg hadde ikke mye erfaring med våpen når jeg skifta ting i min, men har mye erfaring fra annet mekanisk fra før av.

Youtube er en stor hjelp her, det finnes how-to's til det meste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...