Jump to content

Magtech .22


Varegg

Recommended Posts

Jeg stakk innom XXL i Groruddalen i dag og de hadde 5-10 mursteiner med Topshot .22LR.

Det stod ikke noen pris under pakkene men jeg antar prisen er 39 øre skuddet.

(De hadde en boks Norma krutt også - uten pris - for ikke å nevne ett skap som var helt tomt med Norma prislapper.)

 

Mvh

Jim114

 

Edit:

TopShot synes å være på lager.

http://www.xxl.no/jakt/skyting/storvilt ... 00_1_style

Link to comment
Share on other sites

En klubbkamerat prøvde Magtech 22, og de gikk ikke i hans Pardini. Kula er mye tykkere i spissen enn CCI, Eley osv, og ga en del matefeil om jeg ikke husker helt feil.

 

Topshot koster nå 49 øre pr stk, men iflg. han i disken på XXL jobbet innkjøperne deres med å få prisene ned igjen. CCI Std. kan kjøpes hos DFS for 44 øre.

Link to comment
Share on other sites

Hm ... er nettopp pga en i klubben som bruker Magtech i sin Pardini og skryter av de at jeg forespør om andres erfaringer så det var litt rart ...

 

Du spør om andres meninger, men syntes de er rare :shock: at du gidder å spørre da :mrgreen:

 

Test selv, det må du alikevell om du vil bruke ammoen i ditt våpen :!:

Link to comment
Share on other sites

mater i min feinwerkbau, tidvis litt ustabil, merkes spesielt gått når jeg har testet i rifle, har 2 sprengte klubbvåpen med magtech 22... hos oss.. om det er ammoen eller hva som er årsak vites ikke.

Link to comment
Share on other sites

Test selv, det må du alikevell om du vil bruke ammoen i ditt våpen :!:

 

Klart det skal testes i eget våpen ... forskjellen ligger i om jeg skal kjøpe noen få pakker eller like godt kjøpe 1000 med en gang.

 

Men det kommer jo helt ann på erfaringer andre har gjort seg, om de er jevnt over positive eller jevnt over negativ brukserfaring ...

 

Og ja jeg synes det er rart når to med samme våpen har så forskjellige erfaringer!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...