Jump to content

Felt stevne Reviholen (Gjøvik) 11.mai kl 10.00


Recommended Posts

Ønsker alle hjertelig velkommen til Lena Sportsskyttere sitt vår-stevne.

Denne gangen arrangerer vi KM for Militær, Spesialpistol og Spesialrevolver.

 

Håper at så mange som mulig tar seg en tur og skyter på denne dagen.

 

Klassene vi ellers har er:

 

Fin ( A+B+C+D )

Grov (åpen)

Revolver (åpen)

Militær ( A+B+C+D )

 

Spesial Pistol

Spesial Revolver

Magnum 1

Magnum 2

Auto over 10mm

Revolver over 10mm

Gammel militær

 

Prisen er 50 kr pr start. 90 kr pr. KM-start. ( dette kun for Oppland skytterkrets ).

Link to comment
Share on other sites

Været ble da riktig bra det :D

Takker arrnagørene for at de holdt stevnet. Helt personlig kunen jeg jo ønske at det hadde vært ti standplasser (eller varslet at det var bare åtte) og så syns jeg at løypa var litt vannskelig/ensformig. Dog, det gikk an å fylle og da er det kanskje ikke så ille (Om du ser bort i fra de dusten som glemte å skyte et skudd med revolveren min da, og dermed ikke fyllte....)

 

Det var litt uryddig med forklaring og kommandoer innimellom, og litt lite oversiktlig til å begynne med for når man skule ut osv, menm det gikk egentlig veldig bra og det er ikek fritt for at jeg kommer igjen. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja ble bra, varmt og fint (hjalp med stillongs :oops: ) og jeg måtte kasta jakka på liggende.

Felleskommandoer på et par standplasser er vanlig der har jeg skjønt.

Opplevde ingen problemer med kommandoer, men fikk faktisk tre klikk som irriterte meg grenseløst.

Modda avtrekk og kjøpeammo får ta skylda, mistenker Magtech for å ha litt harde hetter.

 

Skal bli spennende å se på lista, lå fint an tidligere i dag fikk jeg høre, men det kan jo forandre seg.

Mitt første stevne med eget våpen :D

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe problem med felles kommando, men det var litt uryddig her oig der. Litt sånn pluttselig fikk man besskjed om "lading" uten at "FYLL TØNNE/MAGASIN" ble gitt og litt sånn. Ellers er jeg en av dem som setter veldig pris på at man også lapper hull i stativene og rundt skivene, slik at man slipper å tro at man har laget et huill der det ikke skal være hull...

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe problem med felles kommando, men det var litt uryddig her oig der. Litt sånn pluttselig fikk man besskjed om "lading" uten at "FYLL TØNNE/MAGASIN" ble gitt og litt sånn. Ellers er jeg en av dem som setter veldig pris på at man også lapper hull i stativene og rundt skivene, slik at man slipper å tro at man har laget et huill der det ikke skal være hull...

 

Ja var vel litt av det på standplass 6 og 7 tror jeg.

Vet det var en som skjøt fin som hadde brått 9 hull i skiva, han fikk poeng for treff selv om man selvsagt ikke ante hvem som var hans. Skulle bare mangle da slurvete lapping er irriterende ja.

Link to comment
Share on other sites

Kan opplyse om at været på Oppegård var strålende i dag ;)

 

Været på Kurud var faktisk så bra at tre anonyme herrer fra nært svenskegrensa valgte å vente litt mer i sola fremfor å gå inn i den mørke skogen sammen med resten av laget sitt :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...