Jump to content

NorgesFelt.no


Recommended Posts

Løypa kommer til å bli lik neste år også, eventuelt bytte ut er par blinker om det blir altfor mange som fyller :winke1:

 

Er ikke så strikse på det med å måtte approbere stevner for å kjøpe skivepakker, bestill skiver så dere får testa opplegget, vi sender som regel i løpet av 3-4 dager, så har dere skivene etter ca ei uke..

 

Øyvind

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg teller 34 figurer. Og ja, jeg har telt over flere ganger. Det er 8 standplasser, med 6 skudd på hver (ja, jeg har lest gjennom for å se om det er noen standplasser med 5 skudd) og det skulle bli 48 skudd.

 

I likhet med Bromark får jeg 34 + 48 til å bli 82. Ja, jeg har kontrollregnet.

 

Your move.

Link to comment
Share on other sites

Ser at listene har blitt oppdatert med de siste resultatene, men burde det ikke være kun topp resultatet pr skytter på den ene listen og ikke alle som er skutt? En ranking liste burde vel ikke bestå av mer enn ett navn/linje pr skytter.

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Dette er avhengig av været samt litt på hvor flinke skytterne er til å lappe, alle skivene bak har innersoner og må byttes hvis man ikke kan se sonene. På Modum byttet vi alle figurene foran samt noen av de minste bak samt ett par store og det er fortsatt en del figurer igjen. Man kan nok regne at to sett dekker 3 stevner av ca 100 starter pr stevne.

 

Vi bestilte kun 1 stk av hver farge av lappene, rødt går desidert mest så der bør man ha minst to pr 100 starter. Ellers holder det med 1 rull pr 100 starter for de andre.

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Vår erfaring stemmer med det Bromark skriver.. Brukbart vær så går det 100-200 starter på et skivesett. Så kostnaden pr start er ikke høy: 3 kroner i figurer, 1,50 i lapper. kanskje ei krone slitasje på figurrammene... 5-6 kroner pr start..

 

Så fullt mulig med rimelige starter, og allikevel ha litt igjen i klubbkassa :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...