Jump to content

Billig 223 Ammo Fiocchi 2,99.-


Gent

Recommended Posts

Klikker man in på XXL.no og se på 223 ammo så kommer det opp 5,99 .- per stk for Fiocchi 223 55gr fmj ..

Klikker en på produkt så kommer det opp stk pris 2,99 .- istedet de 5,99

Bestillte da 500 stk for 1500 ,. og 89 i frakt

 

Det samme gjjelder da også Partizan sine 223 ggr fmj

 

Har en Rem VTR 223 i en Roedal Raptor chassis og brukte AE sine 55gr , Partizan sine 55 gr og Fiocchi ... Fiocchi sine 55 gr gir meg de beste sammlinger , hull i hull på 100 m

 

 

https://www.xxl.no/fiocchi-fiocchi-223- ... 01_1_style

 

Løp og kjøp

 

Buy it cheap , shoot more :)

Link to comment
Share on other sites

Very nice price! Om de funker i ditt våpen er det bare å hamstre. Har hatt problemer med denne ammoen i min Sako 85. Har prøvd flere loter. Noen gir ett klikk eller to pr eske, andre 5-10 klikk. Årsaken til dette ser ut til å være varierende lengde på hylsene (har målt med case gauge) og noen er rett og slett alt for korte. Utdrageren i Sakoen holder ikke korte hylser tett nok inntil støtbunnen, patronen skyves frem av tennstempelet, og resultatet blir gjerne klikk. Har du et våpen som har lite aksialklaring på utdrager kan det godt hende at slike patroner ikke vil gi klikk.

Får legge til at jeg ikke, så langt, har opplevd klikk med annen fabrikkammo jeg har skutt med denne (Lapua, S&B, American Eagle, IMI, GGG, Barnaul, PPU, Swiss Munition).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...