Jump to content

Åpne skytebaner Omkring Oslo/Akershus/Buskerud?


TJ-Pang

Recommended Posts

Skarpskytten arrangerer jegerprøveskyting og treningsskyting (Løvenskioldbanen, 100 m) for både medlemmer og ikke-medlemmer både førstkommende tirsdag 19. oktober og tirsdag 26. oktober, fra arbeidsdagens slutt (noe varierende) og frem til mørkets frembrudd.

 

Vel møtt!

Link to comment
Share on other sites

En som repr både et skytterlag og en jeger og fiskforening, hadde visstnok uttalt at sesongen var over. Det stemmer i hvertfall ikke for vår (Skarpskytten) sin del. Hva som skjer på torsdag/fredag/lørdag som denne personen representerer, vet jeg ikke.

Jeg må også legge til at dette er tredjehånds info, så ikke arrester meg om dette ikke stemmer.

 

Men tirsdager - da smeller det! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Asker Skytterlag har oftest åpent på lørdager (offisielt åpent, men du er avhengig av at noen med nøkkel er der). Ettersom det ikke er organisert jegertrening eller noe slikt bør du dog antakelig være medlem for å kunne skyte der.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei alle i Oslo-området!

 

Skarpskytten starter sine sedvanlige jegertreninger på førstkommende onsdag på Løvenskioldbanen på 100 meter. Alle er velkomne! Det er garantert folk der fra 1700, men sannsynligvis litt tidligere enn det også.

 

Priser for egne medlemmer frem til 1. august 2011.

Trening over to kvelder og skyteprøve:. kr.100,-

 

Eller gjelder for "eksterne":

Trening (15 skudd+++) kr. 100,-

Storviltprøven (med 1 forsøk) kr. 200,-

Omskyting (hvert forsøk) kr. 50,-

Hvert ekstra våpen (samme kveld) kr. 50,-

 

Ammosalg.

 

Vel møtt!

Link to comment
Share on other sites

Hei, takk for sist ja!

 

Med 15 skudd +++ mente jeg at har du betalt for trening den kvelden, og det ikke er altfor lang kø, så står det ingen bak deg og teller at du skyter kun 15 skudd. I hvertfall er det stor sjanse for at det er slik før sommerferien, med forbehold om at standplassleder/kontrollør er fleksibel.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Bruker en gammel tråd: Noen som vet om en bane man kan få skutt inn et par rifler på nå så seint i sesongen? Har fått på ny stokk på ei rifle samt flyttet litt på kikkerten, så da må det prøveskytes..!

 

Bor i Oslo, så alt innen en times kjøretur er gangbart. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...