Jump to content

Ufine ting på våpen


VestlandsJeger

Recommended Posts

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ikke bare er den kragen der styggere en farfar sin "bannekrag"(hu e stygg) den er nok også under minimumslengden på 840mm. Skal prøve å komme med et par gode bidrag i tråden her når jeg drar hjem i jula, det står mye stygt i våpenskapet hjemme for å si det sånn.... :oops:

Link to comment
Share on other sites

denne står bak i mitt skap - trekkes frem kun til skrekk og advarsel - det er en Rem 597 wannabe-tacticool - kan kanskje brukes til IPSC minirifle...? (tør nesten ikke legge den ut for salg, hva kommer folk til å tro?)

 

As7EzV6.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Fikk ei SKB halvautomat fra et familiemedlem hvor en tidligere eier har laget hakk i forskjeftet for antall rådyr felt på ene siden og antall tiur felt på andre. Ikke ett merke i våpenet ellers, dønn strøkent. Jeg gremmes så fælt at jeg vurder å ta skjeftet til en som kan "gjøre noe med det" om det skulle bety å skråhøvle kantene slik at hakkene fjernes men det blir vel ikke akkurat pent det heller.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg liker virkelig ikke O/u hagler. Fæle å se på, ofte med usmakelige mengder gravyre (jaktmotiver i gull :S), og heller ikke gode å skyte med. Synes ofte det er en merkelig form for snobberi ute å går med O/u hagler, hvor folk kjøper hagle til 100 000 til bruk på leirduebanen. Jeg vet ikke helt jeg.

For all del, sikkert samme greia med s/s, men de ser ihvertfall nydelige og tradisjonsrike ut.

 

/Kontrovers

Link to comment
Share on other sites

Gravyre kan se fint ut på en pen Single Action revolver, men det blir VELDIG fort for mye.

Har sett et par O/u hagler helt uten gravyre og da hjelper det litt på utseendet, men det er likevel ikke greit.

Gullinnlegg er uansett ikke ok.

Link to comment
Share on other sites

Sikkert dyr ja..

Men likevel holdt pengene tydeligvis til både caps, solbriller, jakke med hette (+ ett par avsagde hagler).

 

Skulle jeg hatt flere hull i tuten, ville jeg ikke kjøpt en hagle som er laget opp-ned.

Løpene side ved side, så kan man ha ett hissig lite riflekaliber midt i mellom under.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...